Stacyjka-wskaźnik paliwa coś nie tak , skuter yamaha ya50
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Stacyjka-wskaźnik paliwa coś nie tak , skuter yamaha ya50
witam
Skuterek to yamaha axis ya50r 96 rok .
Od początku jak go mam ma taką dziwną usterkę :
Po przekręceniu kluczyka i w czasie jazdy wskaźnik paliwa działa prawidłowo w całym zakresie .
Po wyłączeniu stacyjki wskazówka cofa się ale nie wiele , pokazuje ok 1 litr mniej niż jest ,po ponownym włączeniu wzrasta -pokazuje prawidłowo .
Nie wiem od czego zacząć , jakby w ogóle się nie cofała to stacyjka by nie rozłączała ale niby rozłącza ....
Po za tym elektryka cała działa dobrze .
Skuterek to yamaha axis ya50r 96 rok .
Od początku jak go mam ma taką dziwną usterkę :
Po przekręceniu kluczyka i w czasie jazdy wskaźnik paliwa działa prawidłowo w całym zakresie .
Po wyłączeniu stacyjki wskazówka cofa się ale nie wiele , pokazuje ok 1 litr mniej niż jest ,po ponownym włączeniu wzrasta -pokazuje prawidłowo .
Nie wiem od czego zacząć , jakby w ogóle się nie cofała to stacyjka by nie rozłączała ale niby rozłącza ....
Po za tym elektryka cała działa dobrze .
Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
w czym problem??
przecierz pokazuje ci prawidlowo podczas jazdy
chyba nie gasisz go co chwile
najlepsza metoda to metr i do baku albo patrzec pod korek czy cos jeszcze jest
przecierz pokazuje ci prawidlowo podczas jazdy
chyba nie gasisz go co chwile
najlepsza metoda to metr i do baku albo patrzec pod korek czy cos jeszcze jest
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
najlepsza metoda to metr i do baku albo patrzec pod korek czy cos jeszcze jest
Wskazuje dobrze zawsze jak jest tylko kluczyk przekręcony..więc po co.
w czym problem??
Problemu w zasadzie nie ma bo po kilku dniach stania odpalam z kopki,
ale chciałbym żeby wszystko było idealnie czyli palił zawsze z rozrusznika a tak się nie da bo wskaźnik rozładowywuje aku.
Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
to widocznie masz zle cos podpiete
bo powinienes wogóle nie miec prody jak wyłączysz zapłon
bo powinienes wogóle nie miec prody jak wyłączysz zapłon
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
Okazało się że nawet po odłączeniu wskaźnika wskazówka nie wraca
dobrałem się do środka i nie ma tam sprężynki która by cofała wskazówkę tak jak to jest przy prędkościomierzu ...dziwne ustrojstwo.
A co do odpalania to wydaje mi się że akumulator zaraz po naładowaniu ma trochę większą moc niż np następnego dnia, to by sie u mnie zgadzało .
Raczej nie ma nic w instalacji co rozładowywuje akumulator , jakby tak było
to po kilku miesiącach stania przez zimę rozrusznik by się nie odezwał a nawet nic by nie działało...a aż tak źle nie było .
Rozrusznik chodzi jak wiertarka po wykręceniu świecy -po wkręceniu dużo wolniej ,parę miesięcy temu sprawdzałem kompresje i była duża ok13 bar , cylinder jest zmieniony na 60ccm .Widocznie trudniej jest zakręcić wałem przez te zmiany i dlatego akumulator o standardowej pojemności nie wyrabia.
Akumulator jest nowy zamiennik oryginalnego .

dobrałem się do środka i nie ma tam sprężynki która by cofała wskazówkę tak jak to jest przy prędkościomierzu ...dziwne ustrojstwo.
A co do odpalania to wydaje mi się że akumulator zaraz po naładowaniu ma trochę większą moc niż np następnego dnia, to by sie u mnie zgadzało .
Raczej nie ma nic w instalacji co rozładowywuje akumulator , jakby tak było
to po kilku miesiącach stania przez zimę rozrusznik by się nie odezwał a nawet nic by nie działało...a aż tak źle nie było .
Rozrusznik chodzi jak wiertarka po wykręceniu świecy -po wkręceniu dużo wolniej ,parę miesięcy temu sprawdzałem kompresje i była duża ok13 bar , cylinder jest zmieniony na 60ccm .Widocznie trudniej jest zakręcić wałem przez te zmiany i dlatego akumulator o standardowej pojemności nie wyrabia.
Akumulator jest nowy zamiennik oryginalnego .
Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Już wiem o co chodzi z tym odpalaniem z rozrusznika ,olśniło mnie
Nie było dobrego styku na wtyczce przy rozruszniku a rozrusznik ma duży pobór prądu i wszystko musi dobrze kontaktować ,nie wystarczy że kręci ...
Jeszcze prysnąłem wd40 w kostkę łączącą do przekaźnika rozrusznika .
Temat zamykam

Nie było dobrego styku na wtyczce przy rozruszniku a rozrusznik ma duży pobór prądu i wszystko musi dobrze kontaktować ,nie wystarczy że kręci ...
Jeszcze prysnąłem wd40 w kostkę łączącą do przekaźnika rozrusznika .
Temat zamykam
Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości