Zobacz wątek - [ R6 2003 ] Światła ?

[ R6 2003 ] Światła ?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

[ R6 2003 ] Światła ?

Postprzez masino » 15/4/2010, 21:30

Witam i pozdrawiam po dłuższej przerwie wszystkich użytkowników forum, a szczególnie tych starszych wyjadaczy hehe ;) Ostatnio tu byłem hmm chyba w wakacje, później pytałem o rady odnośnie odszkodowania ( bo miałem niestety wypadek, nie z mojej winy :x ) , a teraz sie przygotowuje do maturki i po niej zamierzam kupić nowy sprzet 8) Znów mnie ogarneła mania motocyklowa tak jak przed wypadkiem, już nie wyrabiam bez moto hehe ale dobra do rzeczy :
czytałem sobie test o r6 z 2003 i wyczytałem :
" podczas jazdy na światłach mijania świeci się tylko jedna, lewa lampa. Po włączeniu "długich" zapala się również prawa, ale też tylko jedna. Na początku pomyślałem, że jest to sprawą przepalonej żarówki. Nic podobnego! Po prostu w nowej Yamasze prawa lampa posiada tylko jedną żarówkę. Druga "soczewka" w rzeczywistości jest jedynie atrapą."

I teraz mam pytanie jak to jest dokładnie z tymi światłami ? Bo wiadomo w Anglii świecą odwrotnie i czy może być z tym problem jak ściągne właśnie z wysp sztuke ?

Poprosze o konkrety i pozdro :wink:
Avatar użytkownika
masino
Świeżak
 
Posty: 215
Dołączył(a): 12/7/2008, 19:59
Lokalizacja: Suwałki


Postprzez Seba_ER5 » 16/4/2010, 07:53

Albo malo upierdliwy zaklad dopuszczajacy do ruchu, albo zmiana lampy na europejska. I nie chodzi ze swieca na odwrot tylko pod innym katem.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5194
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez pan_wiewiorka » 16/4/2010, 08:49

Są firmy specjalizujące się w przerabianiu lamp (generalnie chodzi o wymianę sfery). Dają na to kwit (homologacja) i fakturkę (gwarancja). Kolega wymieniał to u siebie w Dragu, może i do sportów też robią. musisz popytać w tego typu firmach a jak nie, to kupujesz nową.

Co do dopuszczenia na badaniu technicznym. Mało ujebliwy diagnosta pewnie dopuści ale pamiętaj, że w ten sposób możesz oślepić kierowcę jadącego z naprzeciwka a w takim wypadku o dzwona nie jest trudno.
pan_wiewiorka
 

Postprzez masino » 16/4/2010, 11:20

O przegląd mi nie chodzi bo z tym nie będę miał problemu. Tylko zastanawiam się jak jest w wersji angielskiej : gdy jest zapalone światło mijania to jest zapalona prawa lampa ? Odwrotnie niż w europie( lewa ) ? Czy różnica jest tylko tak jak napisał seba - świecenie pod innym kątem ?
Bo w moim gsx-rze była lampa jedna i to prawda, że świeciła pod innym kątem ale jak jest z podwójnymi lampami ?
Avatar użytkownika
masino
Świeżak
 
Posty: 215
Dołączył(a): 12/7/2008, 19:59
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez Raczek_6 » 17/4/2010, 11:36

Świecą te same co w europie z tym że asymetrycznie na lewą stronę.
W zasadzie wymiana całej lampy (jest to cały element lewa i prawa połówka), chyba że masz kogoś kto by pospawał lampę i znalazł byś lampę od świateł mijania.

W R6 od 2003 roku są żarówki H7.

Tu masz instrukcje obsługi do motocykli i skuterów Yamaha:
http://www.yamaha-motor.pl/community/se ... anuals.jsp
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez masino » 18/4/2010, 19:54

Dzięki Raczek o tą odpowiedz mi chodziło ;)
Avatar użytkownika
masino
Świeżak
 
Posty: 215
Dołączył(a): 12/7/2008, 19:59
Lokalizacja: Suwałki



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr