Zobacz wątek - Po czym poznać że motocykl wymaga synchronizacji gażników??
NAS Analytics TAG

Po czym poznać że motocykl wymaga synchronizacji gażników??

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Po czym poznać że motocykl wymaga synchronizacji gażników??

Postprzez rc1234 » 15/4/2010, 09:56

Chcę kupić SUZUKI GSF 400. Sprzedawca mówi że od 2 lat praktycznie go nie używa bo pracuje za granicą. Przez tą przerwę w eksploatacji motor potrzebuje synchronizacji gaźników. Po czym poznać że synchronizacja rzeczywiście jest potrzebna i że jego ewentualna zła praca nie jest spowodowana jakąś inną wadą . Jeszcze u niego nie byłem i nie wiem jak chodzi. w najbliższym czasie mam zamiar po niego jechać a nie znam żadnego mechanika który mógłby jechać zemną więc proszę was o wskazówki czym się sugerować. Z góry dziękuję za pomoc.
rc1234
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 8/4/2010, 10:38


Postprzez mar111cin » 15/4/2010, 11:03

czy wam tam ciężko spostrzec jakie tutaj są zasady ?

viewtopic.php?t=4985
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)


Postprzez Przemo_rene » 15/4/2010, 13:34

dla niewprawnego oka/ucha trudno poznać czy brak synhronizacji to przyczyna problemów z rozruchem silnika, pływaniem na obrotach, czy strzelaniem w tłumik. Czasem motocykl wymaga synhronizacji a wszystko działa dobrze. No tak dobrze, nie super ale zwyczajnie dobrze, a jak podłaczysz wakuometry to się okazuje że np jeden cylinder dzieli przepaść od pozostałych...Polecam Ci jednak by ktoś kto się zna na tym podjechał z Tobą. lepiej później niż miałbyś kupować "na gębę" a później pisać tutaj tematy "chłopaki coś mi stuka jak w traktorze z dołu silnika..." albo "jechałem i nagle zaczął się dławić...coś strzeliło w tłumik i później nie chciał odpalić..."

Tak się łamie zawory...tak się strzela z korby. Dla nie wprawnego ucha praca Ducati będzie złomowata...chociaż tak ma być...inny przestraszy się jak ognia tego, że w jakiejś cbr F2 coś strasznie trzepie w silniku na wolnych obrotach...(napinacz..) a mimo tego sprzęt może być w super stanie.

Weź ze sobą mechanika albo inaczej kupujesz loterie. W tym sezonie na tym portalu już 5ciu kupiło .... 5 strzałów z korby i silniki na śmietnik....i koszty...i koszty..
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez falconiforme » 15/4/2010, 14:10

Jest jedna zasada jaką się trzeba kierować przy kupnie motocykla. Robi się mu pełny serwis.
- wymiana oleju
- synchronizacja i może czyszczenie gaźników
- regulacja zaworów
- wymiana filtrów

Czemu:
- olej czy jeździ czy stoi po 2-ch latach czy po 6k km jest do wymiany

- każdy gaźnik rozreguluje się po 10 k km. Czy motocykl chodzi równo czy mniej równo, po synchronizacji zawsze jest lepiej.

- o ile regulacja zaworów może być niekonieczna o tyle rozregulowanie może być niebezpieczne i grozi np. wypaleniem gniazd zaworowych.

- filtry wiadomo, oleju czy powietrza nie wiadomo co w nich siedzi. Wymiana oleju bez filtra jest bez sensu. Wymiana filtra powietrza powinna być bezpośrednio przed synchronizacją gaźników.
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości




na g�r�