[Yamaha xj 600 Diversion] Problem z
Posty: 7
• Strona 1 z 1
[Yamaha xj 600 Diversion] Problem z
Witam! Mam problem z "Dywersantem" z 92 roku. 3dni po zakupie, w czasie jazdy zgasł. Wyglądało to tak jakby skończyła się bena. Paliwo oczywiście było, kranik ok, świece "dosyć" nowe, iskra powiedziałbym taka sobie. Wyczyściłem świece, ale nic to nie dało. Po wyczyszczeniu gaźników odżyła. Elegancko pochodziła mi jeden dzień, polatałem troche, wszystko było bez zarzutu. Drugiego dnia wyruszam, przejechałem może z 5 kilometrów i motor gaśnie. Odpalił na pycha, przejechał kawałek i padł. Odpalił jeszcze raz zrobił kawałek i cisza. Nawet na pycha. Słychać było że chodzi inaczej, ciężej, nie chciał sie wkręcać powyzej 4 tys obrotów. Miał ktoś może podobny problem? Jaka może być przyczyna?
- jazio_pn
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 14/4/2010, 14:52
- Lokalizacja: Poznań
-
mar111cin - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
moze znowu zasyfilo ci gaźniki?Masz filtr paliwa?Bo mozliwe ze w baku jest syf/rdza i zapycha gaźniki,wiele nie potrzeba,ewentualnie jak nie pomoze to mozesz swiece zmienic,czasami nawet nowe swiruja.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
ej to aż na kiolometr śmierdzi brakiem serwisu przez długi czas. Chyba wreszcie na niego czas... Po prostu gaźniki miałeś zasyfione. Może nadal masz syf? Czyściłeś wszystkie kanaliki? Rozbierałeś na części gaźnik? Po takim czyszczeniu ZAWSZE trzeba ustawić synhro a i wcześniej wypadałoby skontrolować skłąd mieszanki patrząc na świece i później na ilość wykręceń obrotów śrub składu mieszanki. Stan pływaków i ich poziom w komorach pływakowych itd. Gaźniki to BARDZO precyzyjnie działające urządzenia gdzie drobne niuanse czyniąduże różnice. Do tego sprawdzenie luzu zaworowego jeżeli nie wiesz kiedy był sprawdzany. Nowy filtr powietrza i bedzie żył 

http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Regulacja luzu zaworowego (zalecana co 12kkm)
pełny serwis gaźników + regulacja i synchronizacja
sprawdzenie lub wymiana świec
sprawdzenie i/lub wymiana filtra powietrza
Czyszczenie i płukanie zbiornika paliwa + zalanie świeżym paliwem.
pełny serwis gaźników + regulacja i synchronizacja
sprawdzenie lub wymiana świec
sprawdzenie i/lub wymiana filtra powietrza
Czyszczenie i płukanie zbiornika paliwa + zalanie świeżym paliwem.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Dziękuje wszystkim zwaja pomoc, sprawa rozwiazana. Winowajcą była rurka kranika, ta od trybu "ON" (dłuższa). Nie miałem jej, może sie ułamala, albo poprzedni właściciel z nią kombinował, i moto spijało mi od razu całość, bez rezerwy. Krótko mówiąc - brak beny 

- jazio_pn
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 14/4/2010, 14:52
- Lokalizacja: Poznań
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości