Zobacz wątek - [Yamaha xj 600 Diversion] Problem z
NAS Analytics TAG

[Yamaha xj 600 Diversion] Problem z

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

[Yamaha xj 600 Diversion] Problem z

Postprzez jazio_pn » 14/4/2010, 15:19

Witam! Mam problem z "Dywersantem" z 92 roku. 3dni po zakupie, w czasie jazdy zgasł. Wyglądało to tak jakby skończyła się bena. Paliwo oczywiście było, kranik ok, świece "dosyć" nowe, iskra powiedziałbym taka sobie. Wyczyściłem świece, ale nic to nie dało. Po wyczyszczeniu gaźników odżyła. Elegancko pochodziła mi jeden dzień, polatałem troche, wszystko było bez zarzutu. Drugiego dnia wyruszam, przejechałem może z 5 kilometrów i motor gaśnie. Odpalił na pycha, przejechał kawałek i padł. Odpalił jeszcze raz zrobił kawałek i cisza. Nawet na pycha. Słychać było że chodzi inaczej, ciężej, nie chciał sie wkręcać powyzej 4 tys obrotów. Miał ktoś może podobny problem? Jaka może być przyczyna?
jazio_pn
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 14/4/2010, 14:52
Lokalizacja: Poznań


Postprzez mar111cin » 14/4/2010, 16:36

<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)


Postprzez Koval135 » 14/4/2010, 18:14

moze znowu zasyfilo ci gaźniki?Masz filtr paliwa?Bo mozliwe ze w baku jest syf/rdza i zapycha gaźniki,wiele nie potrzeba,ewentualnie jak nie pomoze to mozesz swiece zmienic,czasami nawet nowe swiruja.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez tobiach » 14/4/2010, 18:40

Jak ci zgasł probowałeś odpalać na ssaniu?
Komar-2, Honda Rebel 125, Jawa 250 Suzuki SV 650 S 06'
Avatar użytkownika
tobiach
Świeżak
 
Posty: 288
Dołączył(a): 7/10/2008, 20:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez Przemo_rene » 14/4/2010, 20:43

ej to aż na kiolometr śmierdzi brakiem serwisu przez długi czas. Chyba wreszcie na niego czas... Po prostu gaźniki miałeś zasyfione. Może nadal masz syf? Czyściłeś wszystkie kanaliki? Rozbierałeś na części gaźnik? Po takim czyszczeniu ZAWSZE trzeba ustawić synhro a i wcześniej wypadałoby skontrolować skłąd mieszanki patrząc na świece i później na ilość wykręceń obrotów śrub składu mieszanki. Stan pływaków i ich poziom w komorach pływakowych itd. Gaźniki to BARDZO precyzyjnie działające urządzenia gdzie drobne niuanse czyniąduże różnice. Do tego sprawdzenie luzu zaworowego jeżeli nie wiesz kiedy był sprawdzany. Nowy filtr powietrza i bedzie żył :)
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez Raczek_6 » 14/4/2010, 22:31

Regulacja luzu zaworowego (zalecana co 12kkm)
pełny serwis gaźników + regulacja i synchronizacja
sprawdzenie lub wymiana świec
sprawdzenie i/lub wymiana filtra powietrza

Czyszczenie i płukanie zbiornika paliwa + zalanie świeżym paliwem.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez jazio_pn » 19/4/2010, 15:45

Dziękuje wszystkim zwaja pomoc, sprawa rozwiazana. Winowajcą była rurka kranika, ta od trybu "ON" (dłuższa). Nie miałem jej, może sie ułamala, albo poprzedni właściciel z nią kombinował, i moto spijało mi od razu całość, bez rezerwy. Krótko mówiąc - brak beny :oops:
jazio_pn
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 14/4/2010, 14:52
Lokalizacja: Poznań



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na g�r�