Zobacz wątek - [Suzuki GSF 600] Zdławienie Suzuki Bandit GSF 600
NAS Analytics TAG

[Suzuki GSF 600] Zdławienie Suzuki Bandit GSF 600

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

[Suzuki GSF 600] Zdławienie Suzuki Bandit GSF 600

Postprzez pawelekj » 13/4/2010, 17:03

witam.

z racji tego ze przymierzam sie do kupna pierwszego motocykla mam pytanie. czy ktos zdlawial juz bandita 600 ? powod jest taki ze boje sie ze za wczesnie odkrece manete mocno i sie wyloze. szkoda moto i zdrowia. motor bedzie sluzyl do jazdy po miescie i turystyki. czesto podrozuje. zamiast samochodem wolalbym moto. upatrzylem sobie wlasnie ten moto, taki mi sie wlasnie podoba i na takim chcialbym jezdzic. jesli chodzi o wage i gabaryty to sa ok. przymeirzalem sie do enduro ktory wazy 190kg i myslalem ze bedzie ciezszy a tam srodek ciezkosci jest wyzej co sprawia ze waga jest bardziej odczuwalna.

jesli ktos juz to robil to bylbym wdzieczny o info w jaki sposob i jakie to sa koszty. wydaje mi sie ze zdlawienie go do ok 50km wystarczy.

z gory dzieki
pawelekj
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 13/4/2010, 15:50
Lokalizacja: Poznań


Postprzez Raczek_6 » 13/4/2010, 22:33

Nie ma co dławić, bandit nie jest demonem mocy.

Najszybszy i najprostszy sposób ograniczyć otwarcie przepustnicy ... Na początek może lepiej CB500.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa


Postprzez Przemo_rene » 14/4/2010, 08:23

wypnij 3ci korbowód na wale z tłokiem, zaślep otwory dolotu paliwa do komory pływakowej 3go gaźnika i bedziesz miał nie dość, że mniej mocy, charakterystykę odpałową :lol: to jeszcze brzmienie z co 3cim taktem wypadajacym :lol: jak triumph jakiś ;) hehe. Będzie wtedy bandit 450 :twisted:

:D

a tak serio to jeżeli zrobiłeś prawko chociaż a boisz się, że zbyt mocno odkręcisz manetę (czyli no control - bike mnie control.. ) to kup sobie dużą 250tkę w 4suwie. Wszystko powyżej i tak może Cie zabić przy takim "losowym " jeżdżeniu na moto. Nowa kawasaki Ninja 250 lub z nakedów Honda VTR250 - wyglądają bosko a masz większe szanse dobrze się wjeździć a nie tylko przemieszczać
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez pawelekj » 14/4/2010, 14:46

tylko ze ta honda troche kosztuje.. zapomnialem dodac ze chcialem bandita 96-99r. wiem ze potrafie sie kontrolowac tym bardziej ze na moto nie ma zartow ale zdarzy sie dzien kiedy odkrece bardziej.

chodzi mi tez o to ze nie mam kasy zeby co sezon zmieniac moto. kazda zmiana wiaze sie z kosztami dodatkowymi rej. oleje itp. wydajac kase teraz chcialbym kupic juz cos na minimum 2 sezony i co mi sie podoba pod kazdym wzgledem a nie cos wbrew sobie.
pawelekj
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 13/4/2010, 15:50
Lokalizacja: Poznań

Postprzez falconiforme » 14/4/2010, 16:00

Przy Bandit 600 dławienie nie ma sensu kompletnie.
Spora masa + późne oddawanie mocy (powyżej 5000 obr/min) skutecznie ogranicza możliwości wybryków.
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez pawelekj » 14/4/2010, 21:05

dobrze mi to slyszec ;p moto 200kg + ja = 275kg tak na oko.

wlasnie czekalem na takie wypowiedzi bo moze nie bedzie trzeba tego robic
pawelekj
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 13/4/2010, 15:50
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Raczek_6 » 14/4/2010, 22:36

Moim zdaniem CB 500 lepiej jeździ niż bandit.

Ten którym jeździłem ożywał powyżej 8000rpm, po za tym koszty serwisowania są dużo mniejsze w CB500, w bandicie co 12000km regulacja zaworów i duży przegląd, co 6000km wymiana oleju.
W CB500 regulacja zaworów co 24000km, teoretycznie co 12kkm wymiana oleju - wymieniam co 6000km.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez pawelekj » 16/5/2010, 10:52

to jestem w stanie przezyc... jezeli ozywa dopiero po 8 tys obr. to tez mi nie przeszkadza bo to moj pierwszy moto. na rzecz wygladu jestem w stanie zrezygnowac z cb500 (przerazaja mnie te 2 tylne amory - wygladaja fatalnie jak wsk). a bandit? wyglada cudownie
pawelekj
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 13/4/2010, 15:50
Lokalizacja: Poznań



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości




na górê