Zobacz wątek - [ZAMIANA / SPRZEDAM] Kawasaki ZZR600E na ZX9R lub Zx12R

[ZAMIANA / SPRZEDAM] Kawasaki ZZR600E na ZX9R lub Zx12R

Części, odzież i akcesoria motocyklowe - kupię, sprzedam, zamienię
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Miczab, leff

[ZAMIANA / SPRZEDAM] Kawasaki ZZR600E na ZX9R lub Zx12R

Postprzez Przemo_rene » 13/4/2010, 10:49

Jednyny powód chęci oddania mojego w dobre ręce to chęć przesiadki na litra lub więcej - nie potrzebuje pilnie sprzedać. Do obejrzenia na Otwarciu Sezonu w Poznaniu - bo bedę na nim na 100%

Zamianie swój motocykl Kawasaki ZZR600E rocznik produkcji 1995 stan opisany poniżej, a jest wyjątkowy bo robiony z pasją i z wkładem 6tyś zł!

-silnik przebieg 3tys!! kilometrów. Stan idealny z roku 2002, kompresja idealna.
-zawory po regulacji 300km temu
-rozrząd po wymianie 300km temu
-olej zalany pełny syntetyk 300V 15w50
-nie bierze oleju
-zaciski hamulcowe pierwsza liga z cbr954
-(hampel na 2 palce - żaden zygzak w polsce nie ma lepszych)
-gaźniki po renowacji, skład mieszanki ustawiany na colortune- stan idealny
-synhronizowane 300km temu
-nowe swiece NGK CR9E 300km temu
-nowy filtr powietrza oryginał kawasaki
-opony rocznik 2008 - dunlop qualifier oraz metzeler M1 stan mają jeszcze 85% na całej szerokości - nie jakieś kołkowane szroty a prawie nowe gumy warte prawie 1000zł!
-nowe płyny - chłodniczy Prestone, hamulcowy
-napęd ma przejechane 5tys km. Starczy jeszcze na 20tyś jak bedzie smarowany. X-RING DID'a wzmacniany, zębatki JT i Sunstar (dokładam gratis nową z 14zębami na przód jakby ktoś potrzebował, np na tor)
-klocki hamulcowe nowe EBC HH
-2 szyby-turystyczna i oryginał
-nowy olej w lagach i uszczelniacze
-nowa linka sprzęgła
-tłumiki przerobione w Edhaust na przelotowe z db-killerami, czyli wygląd oryginału, cicho jak w serii lub jak chcesz to głosno i basowo.
-po badaniu analizatorem spalin spełnia normy emisji spalin CO2 dla aut z 2005 roku!!


zdjęcie jedno by dąło ogląd. Dokładne i KAŻDEGO elementu mogę zrobić śmiało i przesłać na maila zainteresowanym poważnie. Obrazek

Wizualnie SZCZERZE:

-drobne rysy na prawym lusterku, prawej górnej owiewce, prawym deklu od impulsatora - ryski na jego lakierze nawet bez wglębień (obalenie motocykla w garażu - co z resztą widać po ich charakterze), Ryski na uchwycie pasażera od zwyczajnego montowania bagażu lub trzymania się pasażerów.
-pęknięcie szeroki na 0,5mm i długie na 3cm na czasze przy reflektorze z przodu - wchodzenia w 5 na motocykl podczas pewnej majówki w sierakowie - ktoś musiał kolanem nacisnąć i pękło - jeżdzę z tym 17tys km i jest identyczne- widać je dopiero przy pochyleniu głowy na odległość 30cm do tego miejsca)
-dorabiany jeden zaczep bocznej owiewki lewej -z czymś takim go kupiłem. Owiewka nie była nawet malowana - widocznie ktoś keidyś nie przyuważył przy demontażu i oderwał.
-malowany przedni błotnik bo na parkingu przed pracą dostawczak klienta zahaczył w nego przy cofaniu - motocykl nawet się nie wywrócił ale były rysy i poszło malowania z jego OC z PZU)
Wszystkie plastiki oryginalne z tego egzemplarza
-lakier bardzo ładny, błyszczący,
-dbam o niego bardzo :)

Jeżeli ktoś przyjedzie i się okaże się, że mijam się z prawdą to zwracam dojazd oraz daje na piwo. Jeżeli nie - to już wiesz, że lepiej i bardziej szczegółowo i rzetelnie opisanego motocykla nie spotka się długo w sprzedaży:)

jazda próbna oczywiście obowiązkowa :) po położeniu kasy na stół - inaczej nie dam bo wielu w ten sposób pożegnało się z motocyklem.


za 10tyś zł (nie porównywac z padłami z allegro po 6-7tyś bo one do mojego mają wkładu 5-6tyś złotych by były w takim stanie!)

do negocjacji lub zamienię na Kawasaki Zx9r od 98 roku lub Zx12r z minimalną dopłatą z mojej strony (max 2 tyś zł). Od razu mówie - mogę zamienić ale warunek to by sprzęt był prosty, nie naprawiany na ramie czy zaiweszeniu, silnik nie był skatowany-a to poznam i miał oryginalne plastiki (moga być nawet różne kolory - byle oryginały niekombinowane)


Mój egzemplarz jeździ jak nowy a pod względem mocy i hamulców daje głowę, że lepiej od oryginały z fabryki.

Propozycję proszę tutaj na PW lub na kom. 516-144-390
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R


Postprzez Przemo_rene » 13/4/2010, 14:31

Update - istnieje możliwość na zamianę także na któryś z tych modeli: TL1000R, TL1000S, cbr900RR sc33, R1 (98-00), RSV1000 MILE Proszę pisać z ofertami. Ogólnie coś co ma powyżej 130km i sporo momentu obrotowego.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R



Powrót do Ogłoszenia drobne



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr