Zobacz wątek - [Honda CB 500] Regulacja składu mieszanki w CB 500
NAS Analytics TAG

[Honda CB 500] Regulacja składu mieszanki w CB 500

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

[Honda CB 500] Regulacja składu mieszanki w CB 500

Postprzez toldo » 13/4/2010, 07:36

WItam,
mam pytanko - jak mam 2 śroby takie złote od regulacji przepływu wachy to powiedzcie mi , jak je wkrecam to zubażam mieszanke a jesli wykrecam to mieszanke wzbogacam, poki co wykrecilem je na 2,5 obrotu i wsumie smiga spoko ale chciałbym sie upewnic jedynie co do tych obrotów.
pzdr
toldo
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 4/5/2009, 17:56
Lokalizacja: Szczecin


Postprzez xede » 13/4/2010, 07:52

najlepiej sprawdz w manualu do cb 500
xede
Świeżak
 
Posty: 370
Dołączył(a): 3/10/2009, 12:35
Lokalizacja: łódź


Postprzez Przemo_rene » 13/4/2010, 08:40

ja w swoim i wielu innych sprzętach jest tak, że jak wYkręcasz to zubażasz, a jak wKręcasz to wzbogacasz. To zależy od tego od której strony są te śruby. Jeżeli od strony przodu motocykla bliżej airboxa to działa to tak jak u Ciebie. Jeżeli śruby są od strony tyłu silnika to działa to jak opisałem u mnie.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez Raczek_6 » 13/4/2010, 22:24

W CB500 śruba ta powinna być wykręcona o 1/2 obrotu (tak podaje motodata).
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Przemo_rene » 14/4/2010, 08:05

coś mało te 1/2 obrotu...
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez toldo » 14/4/2010, 13:03

ja mam wykrecone 2,5 obrotu.. i sam nie wiem czy dobrze zrobilem z tym.
toldo
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 4/5/2009, 17:56
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez tobiach » 14/4/2010, 15:44

Takie ustawianie według książki przy wiekowych maszynach nie ma sensu. Ja u siebie w ER-5 ustawiałem według analizatora spalin. U mnie pisze że powinny być wykrecone o 1 1/4 i na takich ustawieniach mieszanka była za uboga teraz mam wykręcone o 2 1/4 i jest idealnie. CO 3% (norma w motocyklach do 4.5%) i HC (węglowodory) 87 jednostek norma w motocyklach do 200-300. Wcześniej miałem (na ustawieniach gaźników jak ksiazka pisze) CO 0.5%, HC 600. Jeżeli nie macie dostępu do analizatora to też "na oko" można sprawdzić po kolorze świec zapłonowych.
Komar-2, Honda Rebel 125, Jawa 250 Suzuki SV 650 S 06'
Avatar użytkownika
tobiach
Świeżak
 
Posty: 288
Dołączył(a): 7/10/2008, 20:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê