Zobacz wątek - Zablokowanie motocykla
NAS Analytics TAG

Zablokowanie motocykla

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Zablokowanie motocykla

Postprzez slepy94 » 10/4/2010, 07:37

Witam jestem nowy i to mój pierwszy post na tym forum. W nastopnym sezonie chciałbym kupić Bandita 400 a wczesnej nie miałem za dużej styczności z prawdziwymi motorami i biegami więc na początek chciałbym go zablokować żeby nabrać trochę wprawy i techniki i tu mam pytanie:
1. Czy da się zablokować motocykl :?:
2. Na czy można go zablokować (gaźniki, wydech, moduł) :?:
3. Do jakiej mocy lub obrotów można to zrobić :?:
4. Możecie mi trochę opisać bliżej bandziora :?:

PS: Proszę nie pisać że to głupie kup sobie cbr 125 na początek, ale ja chce motocykla na kilka sezonów a nie na jeden i sprzedać.
slepy94
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 10/4/2010, 06:53
Lokalizacja: Łomża


Postprzez mariusz198918 » 10/4/2010, 16:27

Musiałbyś dobrać jakiś odpowiedni moduł który by blokował obroty np nie wkręci się powyżej 7tys
w motocyklu honda nsr 125 jest zastosowana blokada obrotów zwężka w tłumiku i blokada przepustnicy otwiera się tylko na 70% Motocykl z tymi blokadami pojedzie max 80 jak ściągniesz to max 150 gdyby interesował cie modem obrotów i przepustnicy to pisz
Czasem na drodze spotykam szaleńców, którzy pędzą na złamanie karku... Naprawdę - Nawet czasem ciężko ich dogonić.
Avatar użytkownika
mariusz198918
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 21/4/2009, 11:38
Lokalizacja: Ropczyce


Postprzez Raczek_6 » 10/4/2010, 20:12

Wystarczy zblokować na gaźnikach otwarcie przepustnicy i z czasem przesunąć.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez swirus2007 » 10/4/2010, 21:18

mi ojciec jak sie uczylem to w mi zablokowal gaz w ten sposób ze mialem mniej obrotu manetką i wolniej przyspieszał do wyzszych obrotów
zrobil to w ten sposób ze załozył w gazniki podkladki ze nie moglem podniesc za wysoko iglicy itd
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez Amek » 11/4/2010, 14:03

Mój tata w pierwszym moto (derbi senda) wstawił mi podkładkę metalową między gaźnikiem a krućcem. Tak że zamiast kręcić się do 13 tyś. to kręciła się do 8 tyś. ;d ale to 50cc była ;d

A w takim bandziorze to może przepustnice zrobić tak żeby tylko do połowy się otwierały ?
21.05.10r - A1 zdane
Amek
Świeżak
 
Posty: 119
Dołączył(a): 11/5/2009, 15:47
Lokalizacja: iława

Postprzez Konio » 11/4/2010, 14:23

Senda 50 i 13tys obrotow? przestan...

mariusz198918 napisał(a):Musiałbyś dobrać jakiś odpowiedni moduł który by blokował obroty np nie wkręci się powyżej 7tys
w motocyklu honda nsr 125 jest zastosowana blokada obrotów zwężka w tłumiku i blokada przepustnicy otwiera się tylko na 70% Motocykl z tymi blokadami pojedzie max 80 jak ściągniesz to max 150 gdyby interesował cie modem obrotów i przepustnicy to pisz



byl to tzw. modul black box czy jakos tak :twisted:
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Avatar użytkownika
Konio
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2925
Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk

Postprzez Raczek_6 » 11/4/2010, 14:47

Do 4T gaźnikowego ciężko będzie znaleźć moduł blokujący obroty po za tym koszt zakupu będzie spory.

Najtańszy i najszybszy sposób to blokowanie otwarcia przepustnic.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Koval135 » 11/4/2010, 15:10

Po wala wogóle go blokowac,maly bandyta to przeciez zaden potwór...
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez Bimbollo » 7/6/2010, 18:50

Napisz do pobliskiego serwisu Suzuki czy ci zablokują

Ja pytalem ostatnio o r6 czy zablokują do 40PS i powiedzieli że tak + dają wykaz z hamowni. Koszt około 500zł w moim przypadku
Bimbollo
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 4/11/2009, 15:50
Lokalizacja: Powidz

Postprzez michael » 7/6/2010, 21:13

Zrób prawko i kup adekwatny sprzęt. Blokowanie Bandziora 400 jest co najmniej śmieszne. Ale blokowanie r6 na 40koni jest śmieszniejsze...
1952 SHL M-04
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
michael
Bywalec
 
Posty: 515
Dołączył(a): 25/1/2007, 20:56
Lokalizacja: Białystok

Postprzez robertold » 7/7/2010, 15:59

To wcale nie jest głupie. Mam ten sam problem. Chcę kupić gsxra k3, którym mam zamiar śmigać co najmniej do końca studiów. Puki co 120 KM to dla mnie za dużo. Myślałem o zdławieniu go do 80-90 KM. Mam nakręcone 6500 km Dragstarem. Nie chcę kupować słabszej maszyny, którą będę sprzedawać za sezon czy dwa. W każdym serwisie powinni Ci to załatwić. Najlepiej zadzwoń i się dowiedz.
robertold
Świeżak
 
Posty: 99
Dołączył(a): 10/5/2010, 13:39

Postprzez rossavu » 7/7/2010, 19:18

Zrob pierwsze prawko - jak nie ogarniesz ruszania, hamowania itp po 20 godzinach jazdy to wybacz :D

50 kucy - TERROR I ZNISZCZENIE!
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr