Zobacz wątek - Street / naked za 9-10 tysiecy .

Street / naked za 9-10 tysiecy .

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Street / naked za 9-10 tysiecy .

Postprzez Gieras » 8/4/2010, 14:12

Witam . Co byście polecili ze streetów lub nakedów o pojemności od 750 i wiecej w kwocie 9-10 tyś. które nie byłyby tak nudne jak Hornet lub Bandit ?
Gieras
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 28/12/2008, 11:27
Lokalizacja: Oświęcim


Postprzez Landryss25 » 8/4/2010, 14:26

Nudny w jakim sensie? Bandit i Hornet to bardzo dobre moto. Fkat, są bardzo popularne.

Z ciekawych moto w tej kasie możesz poszukać Monstera 600, pozwolę sobie zaproponować swojego. Może SV 650 ale nie wiem czy w tej kasie znajdzie się sztuka godna uwagi i Kawa ZR7. Więcej w tych pieniądzach nie wiem co mógłbym Ci zaproponować.

Zapewne znalazłbyś jakieś pojedyncze sztuki FZ6 czy Z750 ale takich ,,okazji" radziłbym unikać.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez melvin » 8/4/2010, 15:21

ma być od 750 a monster i SV to trochę mniejsza pojemność...


jeśli mówiłeś o hujnecie i bandycie klasy 600ccm
to
masz do wyboru jeszcze bandita 1200, który nie jest nudny,
hornet 900, który ma silnik z fajery więc też do najnudniejszych nie należy...
poza tym możesz szukać litrowej SV1000 lub za kilka kpln więcej szukaj z1000



jakbym sam miał kupić coś co nie byłoby żadnym ww motocyklem a musiałoby być agresywne i wyglądać jak naked to kupiłbym to:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1808922
i wywalił owiewki...



a tu ciekawy artykuł ale o mniejszych pojemnościach...
http://www.scigacz.pl/Naked,za,10,000,z ... 11543.html
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8392
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez unearth » 8/4/2010, 15:48

są monstery 750, 800, 900 i więcej tylko nie wiem czy znajdziesz odpowiednią sztukę do 10k
unearth
Świeżak
 
Posty: 117
Dołączył(a): 24/11/2009, 03:19

Postprzez Koval135 » 8/4/2010, 18:50

RSV Tuono,choc w tej kasie raczej bebdzie lipa.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1808
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez Gieras » 8/4/2010, 21:28

Chodziło mi o to że Hornet 900 i bandit 1200 są nudne z wyglądu . SV 1000 za droga . Wolałbym kupic oryginalnego streeta / nakeda a nie przerabiac .
Gieras
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 28/12/2008, 11:27
Lokalizacja: Oświęcim

Postprzez Raczek_6 » 8/4/2010, 22:21

Tuono lub kupić RSV Mille i przerobić na streeta (od tuono jest nie wielka różnica).

Do 10000PLN ciężko będzie kupić mocniejszego Monstera w dobrym stanie.

ZR7 - tył podobny jak w sportach ZX6,9 przód to samo co pozostałe ale widziałem ciekawie wyglądające sztuki:
http://www.motorakowski.pl/component/jo ... &catid=153

http://www.motorakowski.pl/component/jo ... &catid=160

Jeden i drugi na żywo wygląda o wiele lepiej niż na zdjęciach.

Odrobina inwencji i można zrobić ładnego streeta z F4i
http://www.motorakowski.pl/component/jo ... &catid=161
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez miki1406 » 9/4/2010, 08:57

honda cb900f

Obrazek

Szalenie dynamiczny silnik o pojemności 919ccm. Z wtryskiem paliwa. Silnik znany jest z motocykli fireblade SC33 96-99. Zaadoptowano do tej czczonej już jednostki wtrysk paliwa, dzięki temu stała się jeszcze mniej awaryjna i bardziej bezaobsługowa...

Strasznie polecam ten model... Jak padnie mi piec w moim fajerze to pewnie będe szukał takiej rozbitej aby przełożyć cały zestaw ;-)... z wtryskiem ;-)
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez melvin » 9/4/2010, 14:07

powodzenia w przekładaniu...
a raczej w upychaniu kabli itd...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8392
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez lonewolf » 9/4/2010, 14:47

melvin napisał(a):jeśli mówiłeś o hujnecie i bandycie klasy 600ccm
to masz do wyboru jeszcze bandita 1200, który nie jest nudny,


Jako były posiadacz Bandita 1200 powiem, że nie polecam :) Nie żeby to było złe moto, bo bardzo wygodne, kopa ma i jedzie szybko (prawie 260km/h), ale tak jak tam chodzi silnik to jest masakra. Przerzuciłem się z CBR900 na B12 i muszę przyznać bez jaj, że non stop miałem wrażenie jakby praca silnika to był początek końca. Najśmieszniejsze jest to, że przejeździłem ok. 6000km i banditek jak chodził tak chodził dalej, więc można powiedzieć że silnik nie padał. Przy jeździe silnik generował taki klekot przy 4/5 tysiącach, że myślałem, że zaraz mi go chwyci i się zatrze. Do tego odpala się go super - azsadza się ssanie i moto chodzi 30 sekund a potem samoistnie się gasi. Po tej fazie trzeba było go trzymać na manetce żeby nie gasł. Po fajerze z '99 roku w super stanie stwierdziłem, że nigdy już bandita 1200 nie kupię. MOŻE B1250 na wtrysku, ale wątpię. Tak jak chodziła cebra to było mistrzostwo świata. Jeździłem po mechanikach i mówili że banditki tak właśnie chodzą. Słuchałem nawet 2 banditki od kumplów i muszę stwierdzić że mój chodził przy nich zaje*iście :D Jak na rocznik 2005 takie rozwiązanie silnika jest nie do przyjęcia przeze mnie. Może jeszcze dodam, że banditek rozgrzany chodził elegancko, ale dosyć szorstko. Nie polecam.
Avatar użytkownika
lonewolf
Bywalec
 
Posty: 588
Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48

Postprzez melvin » 9/4/2010, 15:04

lonewolf ty zmieniasz sprzęty częściej niż jeździsz...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8392
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez lonewolf » 9/4/2010, 15:25

melvin napisał(a):lonewolf ty zmieniasz sprzęty częściej niż jeździsz...


Chciałbyś mieć nawinięte tyle tysięcy km ile ja ;)

Na 125ccm zrobiłem 7 000 w ciągu 1 sezonu
Na GPZ500 zrobiłem 11 0000 w ciągu 1 sezonu.
Na CBR900 zrobiłem 9 0000 w ciągu niecałego sezonu, bo potem kupiłem Bandita i nawinąłem nim kolejne ~6000km

To razem daje 33 000km w ciągu 3 sezonów. Teraz rozpocząłem 4 sezon i narazie zrobiłem tylko 600km bo pogoda cosik nie tegez, a gixxera mam od jakichś 2 tygodni. Kumple robią około 3000km w ciągu sezonu. No i oczywiście to są ci, co najwięcej się udzielają na forach motocyklowych :) A sprzęty zmieniam bo non stop szukam idealnego moto dla siebie. Miałem XXa kupić, ale same padła na rynku były i trafiło na litrowego gixa.
Avatar użytkownika
lonewolf
Bywalec
 
Posty: 588
Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48

Postprzez melvin » 9/4/2010, 16:18

ja mam przebieg około 43tysięcy km, jazda od 9 roku zycia :P
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8392
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez lonewolf » 9/4/2010, 18:55

chyba na rowerze xD
Avatar użytkownika
lonewolf
Bywalec
 
Posty: 588
Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na gr