[Aktualności] Bariery energochłonne -...
Posty: 8
• Strona 1 z 1
[Aktualności] Bariery energochłonne -...
Dyskusja na temat: Bariery energochłonne - bezpieczeństwo motocyklistów bardziej realne
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Bariery energochłonne - bezpieczeństwo motocyklistów bardziej realne
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Bariery energochłonne - bezpieczeństwo motocyklistów bardziej realne
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Oby!!!!! Myślę, że taki projekt zwróci uwagę na motocyklistów w krajach, w których nie byli dotychczas postrzegani jako warci uwagi użytkownicy dróg.<br><hr>Edek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jeździj jak normalny człowiek, to nic Cię nie potnie, bo nawet nie będziesz miał okazji z asfaltem się przywitać.<br><hr>PinKeeKomentatorzy napisał(a):w d*** mam postrzeganie! niech to zrobią, żeby mnie "szatkownice" nie pocięły!<br><hr>.,.<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
panie cwaniak, a wyobraź sobie pan taką sytuację: jedziesz przepisowe 90km/h na niezabudowanym, nagle na łuku pojawia sie żwir, motocykl się kładzie, ty razem z nim, ślizgasz się w stronę barierek. Co wtedy? "jak normalny człowiek" ?<br><hr>.,.Komentatorzy napisał(a):w d*** mam postrzeganie! niech to zrobią, żeby mnie "szatkownice" nie pocięły!<br><hr>.,.<br>Komentatorzy napisał(a):Jeździj jak normalny człowiek, to nic Cię nie potnie, bo nawet nie będziesz miał okazji z asfaltem się przywitać.<br><hr>PinKee<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ja mam na to bardzo proste rozwiązanie. Otóż jak zakręt jest widoczny w całym swoim przebiegu, to można jechać te przepisowe 90, ale jak jest ślepy, to ja wtedy zwalniam, żeby mnie taka niespodzianka nie spotkała (chodzi mi o glebowanie), szczególnie jak trasa nie jest mi dobrze znana. Naprawdę da się jeździć spokojnie i bezpiecznie jak się chce, a nawet czasem można troszkę poszaleć, a dalej bezpiecznie będzie, tylko trzeba wiedzieć, że nie zawsze droga się do tego nadaje.<br><hr>PinKeeKomentatorzy napisał(a):w d*** mam postrzeganie! niech to zrobią, żeby mnie "szatkownice" nie pocięły!<br><hr>.,.<br>Komentatorzy napisał(a):Jeździj jak normalny człowiek, to nic Cię nie potnie, bo nawet nie będziesz miał okazji z asfaltem się przywitać.<br><hr>PinKee<br>Komentatorzy napisał(a):panie cwaniak, a wyobraź sobie pan taką sytuację: jedziesz przepisowe 90km/h na niezabudowanym, nagle na łuku pojawia sie żwir, motocykl się kładzie, ty razem z nim, ślizgasz się w stronę barierek. Co wtedy? "jak normalny człowiek" ?<br><hr>.,.<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jasne! Tylko, że mówimy wciąż o sytuacjach optymalnych. Wyobraź sobie jakiekolwiek głupie zrządzenie losu (chociażby niedzielny kierowca, który Cię uderza). Coś, co jest zupełnie niezależne od Ciebie, nie ważne co. Podpora bariery wtedy jest zagrożeniem.<br><hr>.,.Komentatorzy napisał(a):w d*** mam postrzeganie! niech to zrobią, żeby mnie "szatkownice" nie pocięły!<br><hr>.,.<br>Komentatorzy napisał(a):Jeździj jak normalny człowiek, to nic Cię nie potnie, bo nawet nie będziesz miał okazji z asfaltem się przywitać.<br><hr>PinKee<br>Komentatorzy napisał(a):panie cwaniak, a wyobraź sobie pan taką sytuację: jedziesz przepisowe 90km/h na niezabudowanym, nagle na łuku pojawia sie żwir, motocykl się kładzie, ty razem z nim, ślizgasz się w stronę barierek. Co wtedy? "jak normalny człowiek" ?<br><hr>.,.<br>Komentatorzy napisał(a):Ja mam na to bardzo proste rozwiązanie. Otóż jak zakręt jest widoczny w całym swoim przebiegu, to można jechać te przepisowe 90, ale jak jest ślepy, to ja wtedy zwalniam, żeby mnie taka niespodzianka nie spotkała (chodzi mi o glebowanie), szczególnie jak trasa nie jest mi dobrze znana. Naprawdę da się jeździć spokojnie i bezpiecznie jak się chce, a nawet czasem można troszkę poszaleć, a dalej bezpiecznie będzie, tylko trzeba wiedzieć, że nie zawsze droga się do tego nadaje.<br><hr>PinKee<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Moi drodzy, już od wielu lat w Europie istnieją systemy stalowe (tzw. ochrony motocyklistów), które nakładane są poniżej górnej prowadnicy bariery drogowej. Są to przetestowane zgodnie ze wspomnianą w artykule normą elementy bezpieczeństwa ruchu. Dodatkowo, w Wielkiej Brytanii Stowarzyszenie Motocyklistów wywarło wpływ na ich Genialną Dyrekcję i od wielu lat w pasach dzielących stosowane są ciągłe barirey betonowe - <a href="http://www.concretebarrier.org.uk/road-users/2wheels.html" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.concretebarrier.org.uk/road-users/2wheels.html</a>
Wszyscy zainteresowani mogą zawasze brać udział w konsultacjach społecznych organizowanych przy okazji opracowywania projektów drogowych. Tam można podzielić się uwagami na temat barier drogowych. I co najważniejsze - stop barierom linowym!!!<br><hr>Dominik
Wszyscy zainteresowani mogą zawasze brać udział w konsultacjach społecznych organizowanych przy okazji opracowywania projektów drogowych. Tam można podzielić się uwagami na temat barier drogowych. I co najważniejsze - stop barierom linowym!!!<br><hr>Dominik
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości