Zobacz wątek - R6 dławi przy ok 10 tys obrotów
NAS Analytics TAG

R6 dławi przy ok 10 tys obrotów

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

R6 dławi przy ok 10 tys obrotów

Postprzez Avocado84 » 6/4/2010, 10:34

Witam!! Mam problem z r6 2001 r 28tys przebiegu jak np jade na 5-tym biegu odkrecam na maxa dochodzi do 10 tys obrotów i moto nie idzie zaczyna ja dusic a jak ja krece od 1-szego biegu na maxa tzn sie do 14/15tys obrotów i tak na każdym biegu to idzie pięknie!! Albo np przy pow 200km/h tez zaczyna jej brakowac mocy tzn sie ona chce isc ale ja blokuje i po chwili dostaje kopa!!! Może byc to przez złe synchro gazników lub cos z zaworami? Bo mam ja juz 3 sezon i jeszcze synchro nie robiłem:) I jak jej odkrece np na drugim biegu to bardzo strzela w wydech !!! Pozdrawiam i prosze o pomoc:)
Avocado84
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 12/11/2008, 07:37


Re: R6 dławi przy ok 10 tys obrotów

Postprzez niwy » 6/4/2010, 13:37

Avocado84 napisał(a):mam ja juz 3 sezon i jeszcze synchro nie robiłem


Raczej sam sobie odpowiedziałeś. taki przegląd powinno się robić w każdym sezonie lub po przejechaniu określonej przez producenta kilometrów. Nic więcej nikt Ci nie wymyśli. Zrób ten przegląd a na pewno poczujesz różnicę.

Pzdr
niwy
 

Postprzez Konio » 6/4/2010, 14:06

Synchro muss i do tego mozesz na filtr powietrza luknac
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Avatar użytkownika
Konio
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2925
Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk

Postprzez flaash4747 » 6/4/2010, 20:22

miałem podobny problem w r6, synchronizacja gazników załatwiła sprawe
merciless tactics...r1
Avatar użytkownika
flaash4747
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 27/7/2009, 09:24

Postprzez Raczek_6 » 6/4/2010, 21:22

G... prawda z synchronizacją.

Tylko cały przegląd:
- regulacja luzu zaworowego
- sprawdzenie lub wymiana świec
- czyszczenie regulacja i synchronizacja gaźników
- czyszczenie lub wymiana filtra powietrza
pomoże, sama synchronizacja nic nie zmieni jak gaźniki nie będą wyczyszczone i odpowiednio wyregulowane.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Konio » 7/4/2010, 22:56

no to raczej oczywiste ze jak sie synchro robi to i czyszczenie i regulacje :P
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Avatar użytkownika
Konio
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2925
Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk

Postprzez szkudlardbwa » 11/4/2010, 15:33

Mialem to samo w r6 2001. Cewkofajka to wymiany, momentami chodzila na 3 cyl.
szkudlardbwa
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 23/2/2010, 17:18
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Postprzez flaash4747 » 12/4/2010, 13:23

no dokładnie logiczne ze jak synchro to i czyszczenie itp
merciless tactics...r1
Avatar użytkownika
flaash4747
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 27/7/2009, 09:24



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr