"kolanem" w zakrętach. POMÓŻCIE (doświadczeni)
Posty: 55
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Jazda na torze to zupelnie co innego od jazdy po drogach publicznych, to tak jakbys odnowa uczyl sie jezdzic, pisze o technice torowej.
Sa duze rozniece w technice jazdy w zaleznosci jakim motocyklem sie poruszasz, nie tylko sama pojemnosc robi roznice ale rowniez typ silnika np 2 badz 4 gary itp
Sa duze rozniece w technice jazdy w zaleznosci jakim motocyklem sie poruszasz, nie tylko sama pojemnosc robi roznice ale rowniez typ silnika np 2 badz 4 gary itp
gixxer 750 K7
CBR 1000 RR '08
CBR 1000 RR '08
- griso
- Świeżak
- Posty: 159
- Dołączył(a): 15/10/2008, 22:15
Mam takie pytanko, chodzi mi o pozycje na moto. Lewe zakrety wchodza mi bez problemu , krok po kroku zwiekszam kat pochylenia motocykla i ogolnie jestem zadowolony z postepow. Problem stanowia zakrety w prawo. Jakos dziwnie czuje sie przyjmujac pozycje do zejscia na kolano . Nie czuje wogole motocykla, jestem dosyc mocno spiety , czuje sie jak drewniany kloc i ogolnie ciezko mi prowadzic motocykl przeciwskretem w zlozeniu. Probuje sie rozluznic ,ale nie moge .Troche zaczyna mnie to wkurzac , nie wiem co robie nie tak .
Czy spotkal sie ktos z Was z podobna sytuacja ? Jak sobie z tym radzic ?
pzdr...
Czy spotkal sie ktos z Was z podobna sytuacja ? Jak sobie z tym radzic ?
pzdr...
- mart_
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 7/1/2010, 16:21
- Lokalizacja: krk/irl
Na kolano nie schodzę ale chciałem odpowiedzieć na pytanie po co schodzić na kolano na drogach publicznych?
Z doświadczenia: a no po to żeby jak za szybko w zakręt wejdziesz nie bać się złożyć - co i mi się przydarzyło.
Nawet jak bym umiał na to cholerne kolano zejść nie wykorzystywałbym tej techniki na każdym zakręcie.
Z doświadczenia: a no po to żeby jak za szybko w zakręt wejdziesz nie bać się złożyć - co i mi się przydarzyło.
Nawet jak bym umiał na to cholerne kolano zejść nie wykorzystywałbym tej techniki na każdym zakręcie.

- asswhole
- Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 6/6/2009, 11:19
Tak, znam to bardzo dobrze - popracuj nad pozycją na moto... z czasem nauczysz się w winklu pracować tylko Ciałem a kierę i przeciwskręt w winklu totalnie odpuścisz. Wyprzedzając zakręt Ciałem zobaczysz ze moto leci w winkiel samo - a korektą ciała wyjdzie ślicznie z winkla. Kiedy w winklu masz łapy spięte = ogólnie poświęcone kontroli TORU lotu motocykla = źle źle źlemart_ napisał(a): Jakos dziwnie czuje sie przyjmujac pozycje do zejscia na kolano . Nie czuje wogole motocykla, jestem dosyc mocno spiety , czuje sie jak drewniany kloc i ogolnie ciezko mi prowadzic motocykl przeciwskretem w zlozeniu. Probuje sie rozluznic ,ale nie moge .Troche zaczyna mnie to wkurzac , nie wiem co robie nie tak .
Czy spotkal sie ktos z Was z podobna sytuacja ? Jak sobie z tym radzic ?
pzdr...

peace !
edit : uda mają boleć

edit2 : kiedy nauczyłem się latać ciałem - zacząłem dopiero jeździć... wcześniejsze lata były nieporozumieniem. Dopiero balans ciałem daje poczucie jedności ze sprzętem - nic nie jest wymuszone... pełna fizyka - czysta forma.
-
cezare - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 682
- Dołączył(a): 13/5/2007, 09:56
- Lokalizacja: Kraków - Wola Justowska RULEZ
Tak wogóle to żeby dotknąć kolanem asfaltu trzeba mocno przechylić maszynę ,a żeby to zrobić trzeba mieć odpowiednią prędkość w zakręcie i zazwyczaj ta prędkość musi być duuuuuża .Więc jak masz dużą prędkość w zakrętach to chcesz czy nie i tak musisz położyć tak moto że dotkniesz tym kolanem o asfalt prędzej czy później.
Wiec jeśli panowie macie na tyle duże jaja żeby latać po drodze publicznej na tyle ostro to gratuluję,ja wolę pojechać sobie na tor poznań i tam spokojnie ścierać kolejną parę sliderów.
powodzenia życzę
Wiec jeśli panowie macie na tyle duże jaja żeby latać po drodze publicznej na tyle ostro to gratuluję,ja wolę pojechać sobie na tor poznań i tam spokojnie ścierać kolejną parę sliderów.
powodzenia życzę
- myrek305
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 11/5/2010, 10:48
myrek305 napisał(a):Tak wogóle to żeby dotknąć kolanem asfaltu trzeba mocno przechylić maszynę ,a żeby to zrobić trzeba mieć odpowiednią prędkość w zakręcie i zazwyczaj ta prędkość musi być duuuuuża ... ciach...
co znaczy duuuuuza? 40 km/h nie zejdziesz na kolano?
Twoj podpis jest za dlugi
-
leff - ZlyCzlowiek
- Posty: 4443
- Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
- Lokalizacja: sercem WX
Zejdziesz, ale na ciasnym.
A w drodze będzie dziurka 10 cm x 10 cm i leżysz. A jak piasek, to już w ogóle pozostaje tylko modlitwa.
A w drodze będzie dziurka 10 cm x 10 cm i leżysz. A jak piasek, to już w ogóle pozostaje tylko modlitwa.
- Materialmord
- Świeżak
- Posty: 159
- Dołączył(a): 21/4/2010, 15:56
myrek305 napisał(a):[...] ta prędkość musi być <b>duuuuuża</b>
http://www.youtube.com/watch?v=hEQucw6DVAw
-
Vergon - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3302
- Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
- Lokalizacja: Warszawa
to ze ktos schodzi na kolano wcale nie znaczy ze jest szybki,im bardziej jestes w stanie utrzymywac motocykl wyprostowany do pionu tym szybciej jedziesz,w pelnym zlozeniu duzo ciezej o wysoka predkosc dlatego przesuwasz sie na motocyklu do wewnatrz zakretu ukladasz sie w odpowiedniej pozycji zeby zniwelowac niekorzystne pochylenie a nie siedzisz prosty jak stuna,dobra pozycje trzeba wypracowac,w pochyleniu nie odwija sie tez bez opamietania jest jedna zasada nie zwiekszasz pochylenia rownoczesnie dodajac gazu to prowadzi do highside,generalnie oranie kolanem po asfalcie nie znaczy ze jestes szybki ale nie mowie ze nie ma to swojego uroku
GSX-R 600 tor
FZ 1 street
FZ 1 street
- gato271
- Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 3/3/2010, 03:20
- Lokalizacja: usa
Posty: 55
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości