podczas skrecania kierownica ciagnie
Posty: 11
• Strona 1 z 1
podczas skrecania kierownica ciagnie
Witam jakiś czas temu zaczęły mi się pocić lagi wiec kupiłem uszczelniacze i olej wymieniłem po skręceniu motocykla i po pierwszej jeździe zauważyłem ze podczas skręcania w lewo motocykl sam jeszcze ciągnie kierownice w lewo muszę ja odpychać żeby nie zaliczyć asfaltu w prawa stronę dzieje się dosłownie to samo jazda na wprost jest idealna puszcze kierownice i jest OK przed rozkręceniem wszystko było ok (motocykl jest prosty lagi tez opona dobra ) główki ramy nie ruszałem ale lagi były rozebrane na mak
już sam nie wiem co to możne być już chyba 8 razy rozkręcałem i próbowałem nic nic i nic jest to Yamaha R6 99r łożyska w kole są dobre POMOCY!!!!!!!!!!!!! Crying or Very sad
już sam nie wiem co to możne być już chyba 8 razy rozkręcałem i próbowałem nic nic i nic jest to Yamaha R6 99r łożyska w kole są dobre POMOCY!!!!!!!!!!!!! Crying or Very sad
-
mariusz198918 - Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 21/4/2009, 11:38
- Lokalizacja: Ropczyce
tak drogi kolego olej idealnie nalałem opona w odpowiednia stronę idzie już sam nie wiem co to możne być a jakie ciśnienie w kole powinno być jak
Czasem na drodze spotykam szaleńców, którzy pędzą na złamanie karku... Naprawdę - Nawet czasem ciężko ich dogonić.
-
mariusz198918 - Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 21/4/2009, 11:38
- Lokalizacja: Ropczyce
a nie ruszałeś dociągu łożyska główki ramy? Zamocno dociągniete bedzie powodowało walenie się motocykla, ztaczanie się i trudność przy manewrowaniu.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Przemo_rene nie ruszałem łożyska główki ramy. Nie wiem co to już możne być pomyśl o moim problemie możne na coś wpadniesz
Czasem na drodze spotykam szaleńców, którzy pędzą na złamanie karku... Naprawdę - Nawet czasem ciężko ich dogonić.
-
mariusz198918 - Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 21/4/2009, 11:38
- Lokalizacja: Ropczyce
zbyt mocno mogłeś skręcić ośkę koła i łożyska mają bardzo duże opory. Ewidentnie jak nie spieprzyóęś nic skłądając lagi i wkłądając je równo do półek to tylko kwestia łożysk a dokąłdniej dokręcenia ich docisku.
może jakaś linka, np sprzęgła gdzieś haczy o lagę i ciagnie ją?
może jakaś linka, np sprzęgła gdzieś haczy o lagę i ciagnie ją?
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
W jakich prędkościach się to dzieje? Jak jedziesz szybko czy powoli?
Sprawdź jeszcze ciśnienie w oponach.
Sprawdź jeszcze ciśnienie w oponach.
-
dominik528 - Świeżak
- Posty: 229
- Dołączył(a): 29/8/2009, 20:02
- Lokalizacja: Lipinki
Jak są małe prędkości myślę ze tak do 60-70 wielki problem stanowi zawracanie zmiana kierunku jazdy tak przy 20km/h
edycja:
jak myślicie jakie powinno być ciśnienie w przednim kole
edycja:
kolo zawsze starałem się mocno dociągać ale sprawdzę twoja teorie a jakie ciśnienie powietrza powinno być w tych oponkach
Ostrzeżenie!
komarcc
edycja:
jak myślicie jakie powinno być ciśnienie w przednim kole
edycja:
kolo zawsze starałem się mocno dociągać ale sprawdzę twoja teorie a jakie ciśnienie powietrza powinno być w tych oponkach
Ostrzeżenie!
komarcc
Czasem na drodze spotykam szaleńców, którzy pędzą na złamanie karku... Naprawdę - Nawet czasem ciężko ich dogonić.
-
mariusz198918 - Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 21/4/2009, 11:38
- Lokalizacja: Ropczyce
U mnie też przy tak małych prędkościach przy nawracaniu ciągnie lekko kierownicę w tym samym kierunku.
Jak miałem małe ciśnienie to efekt był większy, nie wiem jakie powinno być u ciebie ciśnienie (sprawdź w instrukcji)
U mnie 2,5 atm przód, 2,9 atm tył
Jak miałem małe ciśnienie to efekt był większy, nie wiem jakie powinno być u ciebie ciśnienie (sprawdź w instrukcji)
U mnie 2,5 atm przód, 2,9 atm tył
-
dominik528 - Świeżak
- Posty: 229
- Dołączył(a): 29/8/2009, 20:02
- Lokalizacja: Lipinki
przeciez dokrecenie przedniego kolas zawsze musi byc na maxa i nie wiem co ma lozysko do tego;/ przeciez lozyska nie dokrecasz tylko mala wewnetrzzna jego bieznie a to nie ma nic wspolnego z wlsciwosciami tocznymi bo reszta obraca sie swobodnie... chyba ktos probuje porownac oske rowerowa (gdzie sie ustawia luz na kornusach ) do motocyklowej a to MAXYMALNIE zle porownanie!!!!! mysle ze jak przy malych pretkosciach to niormalne... np 20-40km/h
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
nie nie coś jest nie tak bardzo ciekawy problem serwis mówi ze mi to zrobi ale muszą wyciągnąć lagi i sprawdzić ale jestem pewien ze są proste za odkręcenie i sprawdzenie chcą 350zł głupota dawać tyle kasy za coś co wiem ze jest dobre
Czasem na drodze spotykam szaleńców, którzy pędzą na złamanie karku... Naprawdę - Nawet czasem ciężko ich dogonić.
-
mariusz198918 - Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 21/4/2009, 11:38
- Lokalizacja: Ropczyce
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości