Zobacz wÄ…tek - podczas skrecania kierownica ciagnie
NAS Analytics TAG

podczas skrecania kierownica ciagnie

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

podczas skrecania kierownica ciagnie

Postprzez mariusz198918 » 3/4/2010, 15:19

Witam jakiś czas temu zaczęły mi się pocić lagi wiec kupiłem uszczelniacze i olej wymieniłem po skręceniu motocykla i po pierwszej jeździe zauważyłem ze podczas skręcania w lewo motocykl sam jeszcze ciągnie kierownice w lewo muszę ja odpychać żeby nie zaliczyć asfaltu w prawa stronę dzieje się dosłownie to samo jazda na wprost jest idealna puszcze kierownice i jest OK przed rozkręceniem wszystko było ok (motocykl jest prosty lagi tez opona dobra ) główki ramy nie ruszałem ale lagi były rozebrane na mak
już sam nie wiem co to możne być już chyba 8 razy rozkręcałem i próbowałem nic nic i nic jest to Yamaha R6 99r łożyska w kole są dobre POMOCY!!!!!!!!!!!!! Crying or Very sad
Avatar użytkownika
mariusz198918
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 21/4/2009, 11:38
Lokalizacja: Ropczyce


Postprzez piotr__21 » 3/4/2010, 19:28

Może za mało oleju nalałeś, czy ustawiłeś dobrze lagi, sprawdź czy jedna laga nie jest ciut wyżej od drugiej, może głupio zabrzmi ale czy koło założyłeś z bieżnikiem w odpowiednią stronę.
piotr__21
Świeżak
 
Posty: 86
Dołączył(a): 31/12/2009, 20:31
Lokalizacja: Trowbridge


Postprzez mariusz198918 » 3/4/2010, 21:01

tak drogi kolego olej idealnie nalałem opona w odpowiednia stronę idzie już sam nie wiem co to możne być a jakie ciśnienie w kole powinno być jak
Czasem na drodze spotykam szaleńców, którzy pędzą na złamanie karku... Naprawdę - Nawet czasem ciężko ich dogonić.
Avatar użytkownika
mariusz198918
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 21/4/2009, 11:38
Lokalizacja: Ropczyce

Postprzez Przemo_rene » 3/4/2010, 21:03

a nie ruszałeś dociągu łożyska główki ramy? Zamocno dociągniete bedzie powodowało walenie się motocykla, ztaczanie się i trudność przy manewrowaniu.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez mariusz198918 » 3/4/2010, 21:12

Przemo_rene nie ruszałem łożyska główki ramy. Nie wiem co to już możne być pomyśl o moim problemie możne na coś wpadniesz
Czasem na drodze spotykam szaleńców, którzy pędzą na złamanie karku... Naprawdę - Nawet czasem ciężko ich dogonić.
Avatar użytkownika
mariusz198918
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 21/4/2009, 11:38
Lokalizacja: Ropczyce

Postprzez Przemo_rene » 3/4/2010, 21:28

zbyt mocno mogłeś skręcić ośkę koła i łożyska mają bardzo duże opory. Ewidentnie jak nie spieprzyóęś nic skłądając lagi i wkłądając je równo do półek to tylko kwestia łożysk a dokąłdniej dokręcenia ich docisku.

może jakaś linka, np sprzęgła gdzieś haczy o lagę i ciagnie ją?
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez dominik528 » 4/4/2010, 06:48

W jakich prędkościach się to dzieje? Jak jedziesz szybko czy powoli?
Sprawdź jeszcze ciśnienie w oponach.
Avatar użytkownika
dominik528
Świeżak
 
Posty: 229
Dołączył(a): 29/8/2009, 20:02
Lokalizacja: Lipinki

Postprzez mariusz198918 » 4/4/2010, 18:40

Jak są małe prędkości myślę ze tak do 60-70 wielki problem stanowi zawracanie zmiana kierunku jazdy tak przy 20km/h

edycja:

jak myślicie jakie powinno być ciśnienie w przednim kole

edycja:

kolo zawsze starałem się mocno dociągać ale sprawdzę twoja teorie a jakie ciśnienie powietrza powinno być w tych oponkach

Ostrzeżenie!
komarcc
Czasem na drodze spotykam szaleńców, którzy pędzą na złamanie karku... Naprawdę - Nawet czasem ciężko ich dogonić.
Avatar użytkownika
mariusz198918
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 21/4/2009, 11:38
Lokalizacja: Ropczyce

Postprzez dominik528 » 4/4/2010, 19:40

U mnie też przy tak małych prędkościach przy nawracaniu ciągnie lekko kierownicę w tym samym kierunku.

Jak miałem małe ciśnienie to efekt był większy, nie wiem jakie powinno być u ciebie ciśnienie (sprawdź w instrukcji)
U mnie 2,5 atm przód, 2,9 atm tył
Avatar użytkownika
dominik528
Świeżak
 
Posty: 229
Dołączył(a): 29/8/2009, 20:02
Lokalizacja: Lipinki

Postprzez hugo2003 » 4/4/2010, 20:11

przeciez dokrecenie przedniego kolas zawsze musi byc na maxa i nie wiem co ma lozysko do tego;/ przeciez lozyska nie dokrecasz tylko mala wewnetrzzna jego bieznie a to nie ma nic wspolnego z wlsciwosciami tocznymi bo reszta obraca sie swobodnie... chyba ktos probuje porownac oske rowerowa (gdzie sie ustawia luz na kornusach ) do motocyklowej a to MAXYMALNIE zle porownanie!!!!! mysle ze jak przy malych pretkosciach to niormalne... np 20-40km/h
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez mariusz198918 » 5/4/2010, 12:32

nie nie coś jest nie tak bardzo ciekawy problem serwis mówi ze mi to zrobi ale muszą wyciągnąć lagi i sprawdzić ale jestem pewien ze są proste za odkręcenie i sprawdzenie chcą 350zł głupota dawać tyle kasy za coś co wiem ze jest dobre
Czasem na drodze spotykam szaleńców, którzy pędzą na złamanie karku... Naprawdę - Nawet czasem ciężko ich dogonić.
Avatar użytkownika
mariusz198918
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 21/4/2009, 11:38
Lokalizacja: Ropczyce



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê