Szarpie na biegu bez dodawania w manetkÄ™
Posty: 23
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Przemo_rene napisał(a):no to gratuluje, że już ogarniasz w 100% latanie
Wskaż mi post gdzie tak napisałem, a w zamian zasponsoruję Ci Power Commandera.
Przemo_rene napisał(a):Możemy sprawdzić jakie masz umiejętności, że to wykluczyłeś - zapraszam na mój koszt do Poznania na trening
A niby po co, żebym Cię na własne oczy przekonał jak neutralizuję poszarpywania?
Przemo_rene napisał(a):Dostaniesz zwrot przejazdu, noclegu, paliwa na torze oraz wlotu jak łykniesz mnie na nitce toru swoim "opanowanym w 100% litrem"
Chcesz rywalizacji, bo ja mam litrowego a Ty mniejszą pojemność chcąc pokazać że jesteś lepszy? I to wszystko tylko dlatego że poruszył Cię zwykły temat o łańcuchu? A gdybym przegrał to też zwrócisz koszta?

Przemo_rene napisał(a): a jak nie to po prostu przyznasz się publicznie do tego, że nie wszsytko to wina techniki motocykla a czasem a także w tym przypadku możliwe, że to właśnie brak obycia z moto.
Zrobię Ci przysługę i przyznam się tutaj. Małą mam wiedzę na temat mechaniki motocyklowej, stąd ten temat, to chyba logiczne. Doświadczenia mam na tyle by np. móc jeździć motorem, pokonać zakręt, etc. Nie potrafię robić stunt'ów czy innych popisówek, rozczłonkować motor i go złożyć spowrotem.
Przemo_rene napisał(a):ps. i nie chodzi o to że jestem jakiś super.
Twoje cytaty mówią co innego.

Przemo_rene napisał(a):Ty też to opanujesz ale nie po pierwszym dniu jazdy..
Oczywiście że nie opanuję, wiem że się powtarzam, ale nie pomagasz, nie wprowadzasz nic co mówi temat. Jeśli chcesz prowadzić takie typu konwersację, zapraszam na PW czy gg.
"Ścigacz nigdy nie wybacza za popełnione błędy"
- Solo2020
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 23/3/2009, 21:45
- Lokalizacja: Włocławek
marcinpsk napisał(a):elco napisał(a): Takim minimum jest 5000 r.p.m.
Nie przesadzaj z tymi obrotami. Przewaznie pompy olejowe daja max cisnienie juz od 3500 rpm.
Przewaznie to pojecie dosc wzgledne. Sama pompa nie zalatwia calkowicie sprawy. Do poprawnej pracy niezbedna jest okreslona grubosc filmu smarnego, ktora wytwarza sie przy okreslonych obrotach. Nie bede sie tutaj zaglebial w temat. Motocykle stricte sportowe, ktorych przeznaczeniem jest tor sa stworzone do jazdy na wysokich obrotach.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Posty: 23
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 9 gości