[Yamaha Thundercat '97] -immobilizer ?
Posty: 8
• Strona 1 z 1
[Yamaha Thundercat '97] -immobilizer ?
Witam , pojawił się pewien problem u mojego kotka :](Yamaha Thundercat 97'). Jechałem Sobie z miasta , gdy nagle poczułem się jakbym jechał po kostce na jakimś parkingu. Manetka przestała reagować , a obroty spadały i gasł , dopiero przy ssaniu (dochodzilo do 4.5k) to jechał , ale wciąż jakby po kostce. Gdy już się zatrzymałem momentalnie zgasł. Gdy odpalałem to samo , gasł. a Gdy zgasł , to dziwnie stukało coś pod kierą. tak jakbym czasem po 2 dniach wciskał czerwony guziczek? ;x. Jakieś pomysły ?
z góry dzięki za pomoc
z góry dzięki za pomoc
Ostatnio edytowano 25/4/2010, 06:51 przez czer, łącznie edytowano 2 razy
- czer
- Świeżak
- Posty: 43
- Dołączył(a): 13/1/2010, 12:34
- Lokalizacja: oswiecim
Re: Problem z Thundercat-em 97' - spadek mocy ?
czer napisał(a):Witam , pojawił się pewien problem u mojego kotka :](Yamaha Thundercat 97'). Jechałem Sobie z miasta , gdy nagle poczułem się jakbym jechał po kostce na jakimś parkingu. Manetka przestała reagować , a obroty spadały i gasł , dopiero przy ssaniu (dochodzilo do 4.5k) to jechał , ale wciąż jakby po kostce. Gdy już się zatrzymałem momentalnie zgasł. Gdy odpalałem to samo , gasł. a Gdy zgasł , to dziwnie stukało coś pod kierą. tak jakbym czasem po 2 dniach wciskał czerwony guziczek? ;x. Jakieś pomysły ?
z góry dzięki za pomoc
Mam podobny problem z moim Suzuki GS 500, traci moc, jade, jade okolo 120km/h i nagle gasnie. Szybko zmieniam bieg na wyzszy, odpuszczam gaz i lap. Bylem u mechanika i powiedzial, ze to sa zawory do regulacji i moze swiece, wiecej mi powie jak rozbierze. Niestety nie bedzie mial okazji bo Suzi idzie na sprzedaz, wiec nie bede juz tego robil.
Wiec sprawdz swiecie, wyreguluj zawory a mozliwe nawet ze masz gazniki zabrudzone, badz filtr paliwa.
Suzuki GS 500 1991r. -> CBR 600 F2 -> CBR 929
-
Maxi666 - Świeżak
- Posty: 117
- Dołączył(a): 19/3/2010, 18:31
- Lokalizacja: Osiek nad NoteciÄ…
Powodow moze byc cala masa.
Zacznij od sprawdzania doplywu paliwa. Poczawszy od pompy, o ktorej wspomniales, przez gazniki i wszelkie wezyki doprowadzajace paliwo do gaznikow. Sprawdz czy nie ma nieszczelnosci przy airboxie i samym airboxie. Kiedy wymieniales filtr powietrza ?
Zacznij od sprawdzania doplywu paliwa. Poczawszy od pompy, o ktorej wspomniales, przez gazniki i wszelkie wezyki doprowadzajace paliwo do gaznikow. Sprawdz czy nie ma nieszczelnosci przy airboxie i samym airboxie. Kiedy wymieniales filtr powietrza ?
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Ok więc pompa działa normalnie . Mój kot miał Immobilizer. Od momentu kupna , i przed kupnem on nie działał. Lecz prawdopodobnie moto gasł przez ten Immo . Mechanior spojrzał pod bak , i okazało sie ze cały immo pod bakiem był sporo stopiony . Jest możliwość że to on robi jakieś zwarcie ? podczas dojezdzania do swiateł np: na sprzegle sam gasł , dopiero jak puscilem sprzeglo , to na pychu go zapalało. Problem w tym , ze gdy zgasnie , to krece i nic (również na wyłączonym zapłonie ! ! ! ) jak przestanie krecic na wyl. zapłonie , wtedy go zapale bez problemu. stąd nasze przypuszczenia ze to immo. Może ktoś potwierdzić lub zdementować nasze podejrzenia ?
- czer
- Świeżak
- Posty: 43
- Dołączył(a): 13/1/2010, 12:34
- Lokalizacja: oswiecim
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości