Zobacz wątek - X-TRE Power Box firmy HealTech-Elektronics
NAS Analytics TAG

X-TRE Power Box firmy HealTech-Elektronics

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

X-TRE Power Box firmy HealTech-Elektronics

Postprzez Backdraft » 29/3/2010, 20:42

Witam.Czy może ktoś montował sobie w motocyklu takie urządzenie
X-TRE Power Box firmy HealTech-Elektronics

http://moto.allegro.pl/item969442815_do ... x_tre.html
ognisty podmuch
Suzuki Bandit 650 N , Yamaha FZ1,aktualnie Suzuki B-King
Backdraft
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 18/4/2006, 22:14
Lokalizacja: Radom


Postprzez Backdraft » 6/4/2010, 22:14

Panowie nikt o tym nie słyszał ?
ognisty podmuch
Suzuki Bandit 650 N , Yamaha FZ1,aktualnie Suzuki B-King
Backdraft
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 18/4/2006, 22:14
Lokalizacja: Radom


Postprzez miki1406 » 7/4/2010, 07:38

to jest oszukiwacz komputera. Trick polega na zwiększaniu oporu podawanego przez czujnik biegu, dzięki czemu maszyna wchodzi wcześniej w bardziej agresywne mapy. Dodatkowo odblokowuje się pełna moc na 1,2 czasem 3ce... W prostym układzie wystarczy tylko opornik, nie potrzeba skomplikowanych układów ;-)
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez Backdraft » 8/4/2010, 21:42

A orientujesz się może czy to urządzenie po zainstalowaniu ma wpływ na żywotność silnika?Znasz kogoś kto ma zaintalowane to urządzenie?
ognisty podmuch
Suzuki Bandit 650 N , Yamaha FZ1,aktualnie Suzuki B-King
Backdraft
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 18/4/2006, 22:14
Lokalizacja: Radom

Postprzez miki1406 » 9/4/2010, 09:28

Niestety ma ;-) Potrafi zmniejszyć ponoć spalanie :-) Nie znam nikogo z tym sprzętem, ale czytałęm trochę w necie...
http://www.hayka.pl/viewtopic.php?f=12&t=79 (otwórz link)
http://www.wardsweb.org/busa/hayabusa_mods_tre.html (otwórz link)
http://www.danosperformance.com/suzuki_smart_TRE.htm (otwórz link)
http://www.adaptiveperformance.com/TRE.htm (otwórz link)
http://www.gsxr.com/showthread.php?t=1789 (otwórz link)

JAK ZROBIĆ SOBIE SAMEMU TAKI MODUŁ
http://www.sportbikes.net/forums/suzuki-sportbikes/346015-diy-tre-timming-retard-eliminator.html (otwórz link)

GPS to gear position sensor jakbyś nie złapał... Całość zamyka się w kilku złotych... Oszukuje kompa, że moto jest na 5 biegu. Od staru masz agresywne mapy... inaczej na pierwszych 3 biegach masz zamulony sprzęt... taki hmm "home made" przełącznik map zapłonu "od tyłu" ;-) Działa
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez falconiforme » 9/4/2010, 12:10

miki1406, to "zmulenie" sprzęta na niskich biegach nie jest od parady.
Zmodyfikowany 1,3L silnik może pokusić się o niezłe opadnięcie szczeny przy braku respektu.
Dochodzi też trudniejsze manewrowanie narowistego silnika.

Sam czasem utrzymując gaz hamuje tyłem, dla utrzymania płynnosci zwolnienia.
Lub jadę na pół-sprzęgle poniżej 30km/h.
Wyrabia mi się też płynne operowanie manetką gazu 0 - 1/4, inaczej albo zamiatam tyłem, albo nie jadę tam gdzie chcę. To tylko Aprilia SL 1000 i jakieś 105KM na kole.

Jak się Hajka zachowuje nie wiem.
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez miki1406 » 9/4/2010, 12:31

falcon ale to twoje to v2 tak?? troszkę inna charakterystyka... Wiesz równie dobrze można powiedzieć, że power commander jest bee bo motocykl i bez niego jest zrywny i mocny ;-)

Dane dla falco
Aprilia SL 1000 Falco 2004, 997.62 ccm, 95.50 Nm, skrzynia 6-biegów, 185 kg
Aprilia SL 1000 Falco 2001, 998 ccm, 118 KM, 101 Nm, skrzynia 6-biegów, 190 kg, 250 km/h, 0.6211 KM/kg
Aprilia SL 1000 Falco 2002, 997.62 ccm, 118 KM, 95.60 Nm, skrzynia 6-biegów, 190 kg, 0.6211 KM/kg

Ja w fireblade sc28 mam 124KM, ale "tylko" 88,6Nm
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez falconiforme » 9/4/2010, 19:16

Aprilka SL 1000 Falco v2 60 st. zupełnie moja.
viewtopic.php?p=516716#516716

Te prawie 100Nm ma przy 7000obr/min, do tego dość krótką skrzynię.
Tak wygląda czasem jej zachowanie 0:24.
http://www.youtube.com/watch?v=T3zAe9KJjWY
No i trzeba uważać bo to nie jest sprzęt z epoki "stupid user friendly":
http://www.youtube.com/watch?v=kO9-0_o5 ... re=related

Power jest super jeśli chodzi o jazdę turystyczną i ostatnie biegi, w innych wypadkach można przeholować. W hajce wstawiłbym Power Commandera czy to tam jeszcze, ale z sensownym celem. Bo końcowa moc i maksymalny moment obrotowy nie jest dobrą drogą. Haja ma dwa razy większą moc niż Falco, i nie na darmo ma mapę dla każdego biegu inną.
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na gr