Baotian problem z odpalaniem
• Strona 1 z 1
Baotian problem z odpalaniem
Witam wszystkich bardzo serdecznie. To mój pierwszy post. Jestem zupełnie zielony w sprawie skuterów / motocykli i chciałbym uzyskać pomocy w jednej sprawie.
Posiadam skuter "Baotian bt49qt-12f" Nie jest to jakieś super cudo. Ale mi wystarcza, zawsze lepszy niż rower. Mam go od około 2 lat. W tym roku miał taki jakby serwis u kolegi, został wymieniony olej, świeca, filtr paliwa. Został wyczyszczony gaźnik i coś jeszcze nie wiem dokładnie co jeszcze było robione.
Skuter pali przeważnie od 1 kopa. Pale od kopa ponieważ nie mam akumulatora. Ale czasami się zdarza ze muszę kopać 40 raz. Czemu aż 40 razy? Tak 1 raz na 20 odpaleń mi się to zdarza.
ProszÄ™ o pomoc
Posiadam skuter "Baotian bt49qt-12f" Nie jest to jakieś super cudo. Ale mi wystarcza, zawsze lepszy niż rower. Mam go od około 2 lat. W tym roku miał taki jakby serwis u kolegi, został wymieniony olej, świeca, filtr paliwa. Został wyczyszczony gaźnik i coś jeszcze nie wiem dokładnie co jeszcze było robione.
Skuter pali przeważnie od 1 kopa. Pale od kopa ponieważ nie mam akumulatora. Ale czasami się zdarza ze muszę kopać 40 raz. Czemu aż 40 razy? Tak 1 raz na 20 odpaleń mi się to zdarza.
ProszÄ™ o pomoc
- r0siu
- Świeżak
Witaj.
Czy sie zalewa czy za mało mieszanki ? To trzeba sprawdzić w momencie gdy nie bedziesz mógł odpalic silnika. Wtedy bedzie wiadomo co robic. Ja tez go miałem i z nim ogrom był problemów.
Czy sie zalewa czy za mało mieszanki ? To trzeba sprawdzić w momencie gdy nie bedziesz mógł odpalic silnika. Wtedy bedzie wiadomo co robic. Ja tez go miałem i z nim ogrom był problemów.
- anarchista1990
- Świeżak
Czasem tak to już jest. A szczegolnie ze jest to chiński.
Wg. mnie osoba która ci to robiła, zrobiła wszystko w porządku, bo jesli coś ten ktoś by zniszczył to byś w ogole go nie odpalił
Taka prawda.
Zrob to co Ci mówiłem. Gdy bedziesz miał problem to sprawdz czy swieca jest zalana czy może jednak mieszanka nie dochodzi.