Zobacz wątek - Płyn chłodniczy w cylindrze - zatarty silnik?
NAS Analytics TAG

Płyn chłodniczy w cylindrze - zatarty silnik?

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Płyn chłodniczy w cylindrze - zatarty silnik?

Postprzez domat3 » 28/3/2010, 15:10

Witajcie jakims dziwnym trafem dostał mi się płyn chłodniczy do cylindra... Już wszystko prawie rozkręciłem i narazie się suszy tylko nie wiem czy od tego silnik mi się nie zatarł... Na Cylindrze nie ma rys. Płyn się tam dostał przez uszczelkę pod głowicą i nie wiem jakim cudem ale wykrzywiło mi aż głowicę... Wiem na pewno że muszę wymienić tą głowicę i wszystkie uszczelki ale nie wiem co z tym cylindrem. Motorek to Cagiva Prima 50 dwusuw. Proszę o pomoc.
Pozdr.
Avatar użytkownika
domat3
Świeżak
 
Posty: 131
Dołączył(a): 26/10/2008, 18:26
Lokalizacja: Białystok


Postprzez front247 » 28/3/2010, 19:31

głowica,cylinder do sprawdzenia ,uszczelka pod głowica do wymiany....koniec.
Avatar użytkownika
front247
Świeżak
 
Posty: 298
Dołączył(a): 10/4/2008, 21:59
Lokalizacja: zielona góra


Postprzez AndrewK » 28/3/2010, 20:05

Mogło jeszcze skrzywić korbowód (płynu nie da się sprężyć tak jak powietrza).
GSXR 1100W 153KM 1996
AndrewK
Świeżak
 
Posty: 58
Dołączył(a): 7/8/2009, 15:47

Postprzez domat3 » 28/3/2010, 20:46

No wlasnie wiem ze sie nie da sprezyc i pewnie to spowodowalo skrzywienie glowicy bo nie krecil mi rozrusznik to myslalem ze aku padlo i na pych probowalem ze 2 razy...
A potem patrze a mi rzyga ze zbiornika wyrownawczego plynem. Odkrecilem swiece i sie plyn z cylka wylewal.
Tak jak mowie wszystko juz rozkrecilem i wiem ze musze na pewno zmienic ta glowice i uszczelki. Ale czy jest mozliwosc aby zatarl sie od tego cylinder?
Pozdr.
Avatar użytkownika
domat3
Świeżak
 
Posty: 131
Dołączył(a): 26/10/2008, 18:26
Lokalizacja: Białystok

Postprzez marynarz1 » 28/3/2010, 21:06

Cylinder mógł sie odksztłcić na "jajo". Przerabiałem to juz w samochodzie.
Avatar użytkownika
marynarz1
Świeżak
 
Posty: 420
Dołączył(a): 19/1/2010, 20:55
Lokalizacja: Jelonka

Postprzez marcinpsk » 30/3/2010, 19:49

Trzeba sprawdzic owal cylindra i jego srednice. Dodatkowo trzeba sprawdzic czy blok prosty jest tam gdzie przychodzi uszczelka bo jak glowica poszla to i blok bardzo prawdopodobne ze taz sie pokrzywil.
Masz typowe objawy przegrzania silnika.
marcinpsk
Świeżak
 
Posty: 402
Dołączył(a): 16/2/2010, 22:48
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez domat3 » 2/4/2010, 09:08

Z cylindrem jest wszystko OK. Z tego co obejrzałem silnik to myślę ze wystarczy wymienić tylko głowicę. I teraz pytanie: Czy da się ją ewentualnie wyprostować?(bo jest wygięta, nie pęknięta). Cylek nie wygląda na zatarty, jest prosty. Wylałem płyn chłodniczy ze skrzyni korbowej ale nie rozbierałem jej na pól. Czy powinienem to zrobić? Co mogło być przyczyna tego ze uszczelka puściła? Chce wiedzieć co źle zrobiłem bo silnika raczej nie przegrzałem...
Pozdr.
Avatar użytkownika
domat3
Świeżak
 
Posty: 131
Dołączył(a): 26/10/2008, 18:26
Lokalizacja: Białystok

Postprzez michael » 2/4/2010, 18:18

Cylinder się mierzy, a nie patrzy na niego. Sprawdź to lepiej!
1952 SHL M-04
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
michael
Bywalec
 
Posty: 515
Dołączył(a): 25/1/2007, 20:56
Lokalizacja: Białystok

Postprzez domat3 » 6/4/2010, 14:10

Ale mi pomogłeś... Powiedzcie mi lepiej czy muszę tą skrzynię korbową rozebrać.
Pozdr.
Avatar użytkownika
domat3
Świeżak
 
Posty: 131
Dołączył(a): 26/10/2008, 18:26
Lokalizacja: Białystok



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości




na górê