NSR 125. PROSZĘ O MAŁY KOMENTARZ.
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
NSR 125. PROSZĘ O MAŁY KOMENTARZ.
Witam. Jestem nowy na forum
Możecie skomentować ten motocykl:
http://www.allegro.pl/item165261238_honda_nsr_125_motorower_125_50_rs_tzr_mito_cbr.html (otwórz link)
chciałbym kupić nsr'ę 125 ale koniecznie z możliwością rejestracji na motorower bo nie mam w kieszeni zbędnych kilkuset złotych, żeby robić A1 (kochana Polska). Ta nsr'a do której dałem odnośnik wyżej jest sprowadzona z niemiec, ma papiery do rejestracji na 50 i 2 blokady (dzwoniłem do gościa)
Ale wydaje mi się, że taka kasa + koszty rejestracji to lekkie gięcie pały jak za 10 latka.
I mam pytanko skoro gość twierdzi, że moto ma 2 blokady (jedna podobno na gaźniku a 2 na membranie) i tym samym jest zablokowana do 120 albo 130km/h (nie pamiętam dokładnie) to ile może pójść po odblokowaniu ? ?
Możecie skomentować ten motocykl:
http://www.allegro.pl/item165261238_honda_nsr_125_motorower_125_50_rs_tzr_mito_cbr.html (otwórz link)
chciałbym kupić nsr'ę 125 ale koniecznie z możliwością rejestracji na motorower bo nie mam w kieszeni zbędnych kilkuset złotych, żeby robić A1 (kochana Polska). Ta nsr'a do której dałem odnośnik wyżej jest sprowadzona z niemiec, ma papiery do rejestracji na 50 i 2 blokady (dzwoniłem do gościa)
Ale wydaje mi się, że taka kasa + koszty rejestracji to lekkie gięcie pały jak za 10 latka.
I mam pytanko skoro gość twierdzi, że moto ma 2 blokady (jedna podobno na gaźniku a 2 na membranie) i tym samym jest zablokowana do 120 albo 130km/h (nie pamiętam dokładnie) to ile może pójść po odblokowaniu ? ?
- MECENAS
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 10/2/2007, 20:06
Re: NSR 125. PROSZĘ O MAŁY KOMENTARZ.
MECENAS napisał(a):chciałbym kupić nsr'ę 125 ale koniecznie z możliwością rejestracji na motorower bo nie mam w kieszeni zbędnych kilkuset złotych, żeby robić A1 (kochana Polska).
te Mecenas, a co ma piernik do wiatraka? jak Ci coś nie pasuje to zawsze możesz się wyprowadzić. Nie wiem czy tak wszędzie znajdziesz lepsze przepisy, ale jako mecenas



<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Wiesz co ?? Za taką kase możesz znaleźć (nawet na allegro) Honde CBR 125 z roku 2004, więc wg mnie to jest drogo, za drogo
Honda Cbr 125 | http://www.bikepics.com/members/mateusz1605/05cbr125/
-
Mateusz1605 - Świeżak
- Posty: 202
- Dołączył(a): 6/1/2007, 09:18
- Lokalizacja: Rykały
Poszukaj innej, bo coś mi się nie chce wierzyć,że przy 22tyś km nadal zablokowana.... i do tego 97 ... gościu zapewne ją znowu zablokował,żeby wyglądało,że zablokowana.. Hmm nie masz 700zł a masz prawie 6000zł... na allegro są tańsze i Ci na A1 starczy.. chyba że masz 14 lat ,albo Ci się nie chce zdawać.
- WhiteArmy00
- Świeżak
- Posty: 446
- Dołączył(a): 12/12/2006, 22:43
- Smoli
- Świeżak
- Posty: 230
- Dołączył(a): 20/9/2006, 16:57
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Jasne
V-max 170 i przyspieszenie 0-100km/h w 7s
Sorry ale jak niejeździliście, niewidzieliście to się niewypowiadajcie, bo Ci wasi znajomi coś trochę zawyżają 



"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
Smoli napisał(a):http://www.moto.allegro.pl/item164409609_honda_nsr_125_zarejestrowana_na_50_legal_.html
Zauważ, że ten motocykl na 90% jest po dzwonie i może mieć w którymś miejscu krzywą ramę, więcej chyba nie muszę pisać.
A co do Polskich przepisów: Mam 6000 ALE TO NA MOTOCYKL. A po co mam robić A1 i płacić skoro za 2 lata na 100% będę robił A.
- MECENAS
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 10/2/2007, 20:06
Hmm, ja robie teraz A1, a za dwa lata A i nie będę musiał już testów zdawać tylko jazdy... no i jest tańsze. Wiesz ja wole jechać np 140km/h z A1 niż bez i na karcie motorowerowej... bo potem już nie jest tak wesoło jak Cie złapią.
- WhiteArmy00
- Świeżak
- Posty: 446
- Dołączył(a): 12/12/2006, 22:43
Sczerze to niemam linki od prędkościomierza, ale napewno niebujnie się więcej niż 150-155km/h, jeszcze jak ktoś chce jechać na 6 biegu to trzeba wbijać dopiero od 130km/h, bo inaczej zwalnia, a jeśli chodzi o przyspieszenie to ok. 9-10 sek. Zależy jakie warunki są
Bo jak każdy wie to przy 2T raz będzie taka prędkość i przyspieszenie, a raz nie 


"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
Manhatan napisał(a):Sczerze to niemam linki od prędkościomierza, ale napewno niebujnie się więcej niż 150-155km/h, jeszcze jak ktoś chce jechać na 6 biegu to trzeba wbijać dopiero od 130km/h, bo inaczej zwalnia, a jeśli chodzi o przyspieszenie to ok. 9-10 sek. Zależy jakie warunki sąBo jak każdy wie to przy 2T raz będzie taka prędkość i przyspieszenie, a raz nie
i niech któryś teraz to spróbuje podważyć to go śmiechem rozwalimy

<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Szczerze to poważnie zastanawiałem się czy jednak nie dosiąść CBR 125 a nie NERKĘ, bo widziałem na tym forum już kilka komentarzy w stylu: Nsr pierdzi jak SIMSON, przyspieszenia zaczyna nabierać dopiero na wyższych obrotach, pali jak smok, i śmierdzi.
CBR to jednak tylko MAX. 15 koników. Fakt jest to 4t no i w zasadzie to są nowe motocykle(technologie itp.)
Ale Nerka to jest jednak sportowy motocykl. Jak uda mi się kupić zadbaną, wsadzić w nią troszkę kasy (wydech, filtr, itp.) to myślę, że będzie chodzić w miarę równo, będzie ładnie pierdzieć a to, że 2t zasmradzają człowieka to fakt; Takich kretynów, którzy kupują sobie motocykl tylko po to aby poszpanować na mieście no i wiadomo, że jak twoja głównie polega na staniu na światłach to spaliny na ciebie lecą.
Apropo pierdzenia: Czy ktoś ma NERKĘ z innym układem wydechowym bo ja mam wrażenie, że jak wsadzę tam tłumik z CBR 600 to będzie w miarę ładnie chodzić, no i poprawi to troszkę osiągi(mój znajomy siedzi w temacie bo otwiera serwis HONDY więc z fachowym dobraniem części raczej nie będzie problemu)
CBR to jednak tylko MAX. 15 koników. Fakt jest to 4t no i w zasadzie to są nowe motocykle(technologie itp.)
Ale Nerka to jest jednak sportowy motocykl. Jak uda mi się kupić zadbaną, wsadzić w nią troszkę kasy (wydech, filtr, itp.) to myślę, że będzie chodzić w miarę równo, będzie ładnie pierdzieć a to, że 2t zasmradzają człowieka to fakt; Takich kretynów, którzy kupują sobie motocykl tylko po to aby poszpanować na mieście no i wiadomo, że jak twoja głównie polega na staniu na światłach to spaliny na ciebie lecą.
Apropo pierdzenia: Czy ktoś ma NERKĘ z innym układem wydechowym bo ja mam wrażenie, że jak wsadzę tam tłumik z CBR 600 to będzie w miarę ładnie chodzić, no i poprawi to troszkę osiągi(mój znajomy siedzi w temacie bo otwiera serwis HONDY więc z fachowym dobraniem części raczej nie będzie problemu)
- MECENAS
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 10/2/2007, 20:06
po co? 2t potrzebuje miec ograniczony przepływ spalin, lepiej sobie kup jakis nowy sportowy wydech do nsr
- pawlak200192
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
MECENAS napisał(a):Apropo pierdzenia: Czy ktoś ma NERKĘ z innym układem wydechowym bo ja mam wrażenie, że jak wsadzę tam tłumik z CBR 600 to będzie w miarę ładnie chodzić, no i poprawi to troszkę osiągi(mój znajomy siedzi w temacie bo otwiera serwis HONDY więc z fachowym dobraniem części raczej nie będzie problemu)
a tam sie bedziesz pierdolil. hajabusa ma wieksza pojemnosc. od niej wez wydech a 215 poleci nerka czy watroba.. nie mam pytan!
-
spazz - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2691
- Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
- Lokalizacja: oberschlesien
takie masz pomysly...... zobacz sobie to to moze conieco zrozumiesz zrozumiesz (o tym ze to jest 2 suw i zaklada sie do niego wydechy do 2 suwow juz nie bede pisal):
http://moto.allegro.pl/item162094207_ap ... nowa_.html
http://moto.allegro.pl/item162094207_ap ... nowa_.html
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
Zresztą nigdy z 2 suwa nie zrobisz 4 suwa... nigdy 2 suw nie będzie miał basu jak 4 suw.... W ogóle się nie opłaca dawać tłumików od większych pojemności bo nie pasuje.... Te tłumik są nawet większe niż motorek.. i nie pzrejmuj się że Ci będzie pierdzieć... Patrz na taką Cagive Mito, jak jedzie to tylko słyszysz BBBBZZZZZZ.....
- WhiteArmy00
- Świeżak
- Posty: 446
- Dołączył(a): 12/12/2006, 22:43
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości