Zobacz wątek - Amortyzator skretu, Z750

Amortyzator skretu, Z750

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Amortyzator skretu, Z750

Postprzez irekdil » 24/3/2010, 05:41

Witam. Posiadam Z-ke i zamierzam sie do kupna amortyzatora skretu, ceny sa dosyc wysokie bo w granicach 1200zl i up:/ A teraz bardziej do rzeczy, wiec w motorze mam podwyzszony tyl o okolo 3cm, przez co zmienila mi sie geometria. Dyskomfortu w jezdzie nie odczowm ale... Dla swojego bezpieczenstwa chce kupic amortyzator (nowy) Teraz sie zastanawiam, czy ten "tanszy" z mniejsza iloscia ustawien oporu ogarnie... Generalnie co i jak z tymi amorkami:) z gory dziekuje

p.s. i prosze nie z cyklu "moj kumpel...:; )
irekdil
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 31/12/2008, 19:07
Lokalizacja: Kościerzyna


Postprzez nexus2k » 24/3/2010, 09:11

Kiedys szukalem i nie dosc ze drogie to niektore firmy wykluczaja potrzebe instalacji w Z750 modelu,wiem ze sportowe maja czesto taka opcje. Ja bym nie montowal z uwagi na koszty i to naked nie poleci 250 predzej odleci :D ale w Z1000 widzialem ktos mial. Sorry ze nie pomoglem wiecej.
Kawasaki ZX10R
Avatar użytkownika
nexus2k
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 28/11/2009, 00:37
Lokalizacja: Zielona Gora / Londyn

Postprzez irekdil » 24/3/2010, 15:42

Mi bardziej zalezy na stabilnosci kierownicy. Drogi mamy pelne niespodzianek dziury, koleiny... przezorny zawsze ubespieczony;)
irekdil
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 31/12/2008, 19:07
Lokalizacja: Kościerzyna

Postprzez melvin » 24/3/2010, 17:59

ja mam 7stopniowego LSLa w 929 kosztował 1040zł i daje rade, używam tylko 2ch ostatnich ustawień, ale generalnie już mi du*ę uratował przy zejściu z gumy...
jeździłem R1 z 20stopniowym ohlinsem i prawda jest taka że większa ilosc ustawień jest jak abs w samochodzie, przydaje się ale można bez niego normalnie jeździć.
uważam że LSL w zupełności wystarcza.
bo spełnia swoje zadanie w 100% tyle że nie masz 20 stopni z minimalną różnicą tłumienia tylko 7
generalnie bez sensu bo jak to ktoś na S{P napisał wystarczyłyby 3 ustawienia, "miasto" "gumowanie" "zapier*alanie"
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Dominik_YZF » 24/3/2010, 19:52

Ja mam amor z 10 stopniowa regulacją i tak jak malvin napisał, uzywam z 3-4 stopni. Warto kupic, nawet jakis tańszy.
Avatar użytkownika
Dominik_YZF
Bywalec
 
Posty: 664
Dołączył(a): 8/12/2007, 19:58
Lokalizacja: 3City

Postprzez irekdil » 24/3/2010, 21:40

Reasumujac to, jezeli kupie LSL (okolo 1100zl) ktory nie posiada 20 stopniowej regulacji twradosci, tylko 7 to i tak bedzie grejt:) Troche mnie to cieszy, bo zaoszczedze troche na moim widzimisie:) Wielkie dzieki i dam znac jak bede mial wstawione:) Pozdrawiam.
irekdil
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 31/12/2008, 19:07
Lokalizacja: Kościerzyna



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr