Zobacz wÄ…tek - PROBLEMY Z ODPALENIEM GSF650
NAS Analytics TAG

PROBLEMY Z ODPALENIEM GSF650

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

PROBLEMY Z ODPALENIEM GSF650

Postprzez Cerner » 16/3/2010, 22:03

Witam

Mam problemy z odpaleniem nowo nabytego Suzuki Bandit 650 z 2006 roku. Przy kupnie motocykla wszystko działało bez zarzutu. Motocykl odpalił bez problemu i chodził jak należy. Przy dojeździe do garażu zaczął momentalnie słabnąć aż zgasł. Kilkakrotne próby odpalenia zakończyły się wyładowaniem akumulatora. Bardziej dogłębne oględziny skłoniły mnie do dolania większej ilości paliwa ponieważ było go mało właściwie na dnie. Przy ponownej próbie odpalenia akumulator nie dał już rady w związku z czym odpaliłem go na kable z akumulatora samochodu. Motocykl chwilę pochodził nieregularnie na ssaniu obroty się wahały pomiędzy 1-3tyś aż wyraźnie zaczął słabnąć i zgasł (całą akcja trwała max 3 minuty). Czy możliwe jest że przyczyna tkwi w rozładowanym akumulatorze? Jutro z rana sprawdzę przy naładowanym akumulatorze jak odpala i jakie jest ładowanie z alternatora na akumulator. Nie podoba mi się fakt że mimo odpalenia na kablach motocykl zgasł po chwili zanim zdążyłem wyłączyć ssanie.
Cerner
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 16/3/2010, 21:46


Postprzez Cerner » 17/3/2010, 08:37

Po naładowaniu akumulatora motocykl odpalił, a ładowanie jest na prawidłowym poziomie. Jednak na zimnym silniku i ssaniu nie równo pracuje-wahają mu się mocno obroty i słabnie. Motocykl popracował z 5 minut i po wyłączeniu ssania gaśnie. Wydaje mi się że były źle ustawione obroty bo pokrętłem od wolnych obrotów ustawiłem zakres pracy między 1100-1200obr/min i rozgrzany silnik po odjęciu ssanie nie gaśnie. Po powrocie sprawdzę ponownie czy pomogło na zimnym silniku, rozgrzeję go na ssaniu i zobaczymy czy przy odjęciu ssania zgaśnie.
Cerner
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 16/3/2010, 21:46


Postprzez Przemo_rene » 17/3/2010, 08:48

smorozwiÄ…zujÄ…cy siÄ™ temat :D

Może być, że taki szybki i nagły zanik mocy był spowodowany brakiem benzyny - to fakt. Ale takżę mogło zassać jakiś syf (niski poziom benzyny) i przyblokować układ paliwowy. Poza tym - nie odpala się motocykla z kabli od samochodu! Grozi to spaleniem elektroniki i nie jeden się o tym przekonał na własnej skórze tutaj (średnio 4 osoby na zimę..)
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez Cerner » 17/3/2010, 10:24

Zobaczymy czy się rozwiązał jak nim trochę przejadę mam nadzieje że jutro lub w piątek będą ku temu sprzyjające warunki. Jeśli chodzi o odpalanie z kabli samochodowych to rozmawiałem z kolegą elektronikiem i podłączyłem minusa do centralnego podnóżka i plus do plusa mówił że tak jest bezpiecznie ale skoro mówisz że nie bardzo więc będę stronił od tej metody.
Cerner
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 16/3/2010, 21:46

Postprzez Przemo_rene » 17/3/2010, 10:46

nie wiem jak podłaczali inni którym strzelały kompy w moto czy moduły ale po prostu radzę uważać i stosować jako ostateczność:)
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez wikples » 17/3/2010, 12:23

To mi się poszczęściło, bo odpalałem od samochodu (na starym aku) i dało radę.
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Koval135 » 17/3/2010, 21:15

Jak odpalasz na kable,to zaraz jak odpalisz moto to odlączasz kable bo ci regulator napiecia dupnie.Sprawdź jakie masz napiecie na klemach jak masz odpalone moto.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê