Suzuki Bandit 600n 99r pierścienie
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Suzuki Bandit 600n 99r pierścienie
Witam. NIedwano kupiłem Bandziora 600 n.. kumpel powiedział ze w mechanice mu powiedzieli że ma do wymiany pierścienie na tłokach. a że sie na tym nie zna tak jak i ja, chciałbym sie Was drodzy użytkownicy spytać czy ktoś moze sie orientyuje jakiego wkładu finansowego sie spodziewać oddając motor w ręce serwisu ??
pozdrawiam Maciazz
pozdrawiam Maciazz
It's better to regret something U have done, than something U haven't.
- phantix
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 20/7/2009, 13:04
taniej chyba wyjdzie poszukac drugiego zestawy "tłoki, trzpienie, cylindry, głowica. Bo w serwisie wątpie by cena części spadła poniżej 1500zł za komplet pierścionków i niezbędnych uszczelek oraz płynów po wymianie a do tego robocizna pewnie też ponad 1000zł.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
jeszcze kiedys jak dzwoniłem do polpo cośtam w wawie to powiedzieli mi za tłoki i pierscienie 2500 , a za same pierscienie to jakoś po 150 czy 200 od tłoka wołali , ale nie jestem już pewien
WSK125
JAWA350TS
SUZA750
RYYY6
M10
JAWA 175,63r
JAWA350TS
SUZA750
RYYY6
M10
JAWA 175,63r
- gsx_750_f
- Świeżak
- Posty: 317
- Dołączył(a): 3/8/2008, 13:49
- Lokalizacja: piła
przy kupnie pierścieni oprócz ich ceny trzeba obowiązkowo sprawdzić wymiary tłoków czy nie mają owalizacji i czy trzymają wymiary w tolerancji podawanej czasem w serwisówce (zależy od serwisówki) Do tego warto jest sprawdzić luzy na korbowodach w celu sprawdzenia panewek korbowodowych. Do tego przy nowych pierścionkach wypadałoby zrobić co najmniej spolerowanie gładzi cylindrów (szlifowanie zbiera zbyt dużo materiału!) oraz oczywiście wcześniej je sprawdzić czy też trzymają wymiary. Dobry i ogarnięty zakład szlifowania cylindrów pomierzy Ci te wartości i powie czy opłaca się pakować nowe pierścienie (podkreślam DOBRY zakład. W poznaniu mam namiar jakby co)
Tak czy inaczej trzeba ściągnąć głowice, blok cylindrów i powypinać tłoki. Poza tym przed ostateczną decyzją demontażu wszystkiego polecam zrobić próbę olejową. Jak się ją robi znajdziesz łatwo w necie. Wykluczy ona możliwość słabej kompresji (bo podejrzewam to jest powodem remontu) powodowanej uszczelniaczami zaworowymi. (te kosztuję około 12zł za sztukę więc warto taką próbę wcześniej wykonać by mieć pewność co jest do roboty)
Ostatecznie silnik używka kompletny powinien zamknąć się w 2000zł - jeżeli w dobrym stanie.
Tak czy inaczej trzeba ściągnąć głowice, blok cylindrów i powypinać tłoki. Poza tym przed ostateczną decyzją demontażu wszystkiego polecam zrobić próbę olejową. Jak się ją robi znajdziesz łatwo w necie. Wykluczy ona możliwość słabej kompresji (bo podejrzewam to jest powodem remontu) powodowanej uszczelniaczami zaworowymi. (te kosztuję około 12zł za sztukę więc warto taką próbę wcześniej wykonać by mieć pewność co jest do roboty)
Ostatecznie silnik używka kompletny powinien zamknąć się w 2000zł - jeżeli w dobrym stanie.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
co Ty z tą przesyłką tak? Jak ktoś dobrze zapakuje to max 150zł taka przesyłka. Wiem bo wysyłałem komplet alufelg z oponami 17 cali i kazda ważyła około 15kg czyli lekko 60kg całość i poszło za 120zł. Taki silnik więcej jak 50kg nie waży
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 22 gości