Problem MZ 251 strzela w tłumik POMOCY!!!
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Problem MZ 251 strzela w tłumik POMOCY!!!
Witam mam taki problem :
1.przy ruszaniu moją mz-tą jak nie dodam jej ssania to mi wogole nie ruszy i zgaśnie bo przy dodaniu gazu sie zadławi i nie chce sie wkręcić na obroty a jak jej odpuszcze gaz to normlanie chodzi na wolnych.
2.po przekroczeniu prędkości około 100km/h jak dodam jej gazu do końca to sie zadławi strzeli w tłumik i ciągnie dalej co może być przyczyną pomocy!!!!
Dodam ze mam zapłon zwykły na młoteczku
Iglica ustawiona na 2 od dołu.
1.przy ruszaniu moją mz-tą jak nie dodam jej ssania to mi wogole nie ruszy i zgaśnie bo przy dodaniu gazu sie zadławi i nie chce sie wkręcić na obroty a jak jej odpuszcze gaz to normlanie chodzi na wolnych.
2.po przekroczeniu prędkości około 100km/h jak dodam jej gazu do końca to sie zadławi strzeli w tłumik i ciągnie dalej co może być przyczyną pomocy!!!!
Dodam ze mam zapłon zwykły na młoteczku
Iglica ustawiona na 2 od dołu.
- robsons51
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 25/3/2009, 13:55
- Lokalizacja: Słupsk
swieca/kondensator/zła przerwa na przerywaczu-badź "zaspawało" kowadełko/źle ustawiony zapłon/ regulacja gaźnika. Mialem tak kiedys i mi padl kondensator tylko... ale jak dla kumpla robilem to w tym wszystkim sie grzebalem i dopiero przynioslo efekt..
%#Honda CBR 900 RR Fireblade!
Burn Rubber, Not Your Soul...
Burn Rubber, Not Your Soul...
- fake`
- Świeżak
- Posty: 95
- Dołączył(a): 8/11/2009, 12:24
- Lokalizacja: Białystok
Ja ze swoją etką, z tym, że 150 też miałem podobne problemy. Ustawienie zapłonu, ale nie na oko czy jakieś inne patenty tylko czujnikiem zegarowym pomogło. Wg mnie w tych motocyklach zapłon musi być ustawiony idealnie. Później gaźnik, z nim to już łatwo było i moto zaczęło chodzić jak należy. I dodam jeszcze, że jak wymieniłem mu świece na irydową to palił zawsze od pierwszego kopa i stabilnie trzymał obroty w porównaniu do standardowej.
-
smal88 - Świeżak
- Posty: 110
- Dołączył(a): 22/6/2009, 14:23
- Lokalizacja: niedaleko Puław
robsons51 napisał(a):świece zmieniałem i na każdej jest to samo.dodam ze jak jest zimny to nie strzela jak sie rozgrzeje to wtedy takie zamuły łapie i strzela w tłumik
Jak masz takie objawy to obstawiałbym właśnie źle ustawiony zapłon. Ja też tak miałem. Jak był zimny to elegancko przyśpieszał, rozgrzany już nie tak. Ustawiłem bodajże 2,5mm przed GMP i jak ręką odjął.
P.S. Używaj opcji "Edytuj" !
-
smal88 - Świeżak
- Posty: 110
- Dołączył(a): 22/6/2009, 14:23
- Lokalizacja: niedaleko Puław
Musisz go naładować. Bo wiedz, że kondensator to taki mini akumulator
Tzn dotknij na kilka sekund do źródła napięcia, np akumulatora, a następnie tak naładowany kondensator do miernika elektronicznego, bądź żarówki, diody. Miernik powinien na chwilę wskazać napięcie, zaś żarówka powinna mrygnąć.

http://www.bikepics.com/members/smal88/ | GSF 600N>GSF 650S
-
smal88 - Świeżak
- Posty: 110
- Dołączył(a): 22/6/2009, 14:23
- Lokalizacja: niedaleko Puław
to ze strzela na cieplym a na zimnym idzie to moze byc problem z ssaniem. u mnie nie odbijalo- zasniedzialo kiedystam.. wyszlifowałem papierkiem ściernym i malina
robson51 w ETZ 250 aby dojsc do filtra powietrza trzeba podejsc od strony akumulatora.wyciagasz aku, odkrecasz prawie ze okągłą osłonę która powinna byc na klucz nr 10 i dalej wszystko widzisz.

robson51 w ETZ 250 aby dojsc do filtra powietrza trzeba podejsc od strony akumulatora.wyciagasz aku, odkrecasz prawie ze okągłą osłonę która powinna byc na klucz nr 10 i dalej wszystko widzisz.
%#Honda CBR 900 RR Fireblade!
Burn Rubber, Not Your Soul...
Burn Rubber, Not Your Soul...
- fake`
- Świeżak
- Posty: 95
- Dołączył(a): 8/11/2009, 12:24
- Lokalizacja: Białystok
kondensator jak jest uszkodzony to są też objawy następujące:
- na postoju w każdym zakresie obrotów silnik chodzi normalnie a jak zaczyna sie jechać i jest pod obciążeniem to zaczyna się dusić strzelać czasami z wydechu.
- na zimnym silniku może być wszystko OK a po rozgrzaniu zaczyna kaprysić.
- na postoju w każdym zakresie obrotów silnik chodzi normalnie a jak zaczyna sie jechać i jest pod obciążeniem to zaczyna się dusić strzelać czasami z wydechu.
- na zimnym silniku może być wszystko OK a po rozgrzaniu zaczyna kaprysić.
- maciek1985
- Świeżak
- Posty: 311
- Dołączył(a): 6/12/2009, 14:59
regulacja zapłonu (+kondensator), regulacja i czyszczenie gaźnika, sprawdz czy nie ma przedmuchów z pod cylindra... między cylindrem a karterami musi być dobre uszczelnienie i naczej ciągnie lewe powietrze i pracuje na ubogiej mieszance (dusi się, ma dużo powietrza, a minimalnie paliwa)
Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
na pierwszy raz polecam kogos kto sie na tym zna dobrze i Ci pokaze dokladnie. wykrecasz swiece obracasz ją i szukasz GMP(górne martwe polozenie) tłoka. bodajze 3mm przed tym polozeniem przerwa ma sie zaczynac. (czyli w tym momencie kręcisz całym zapłonem, i pozostawiasz go w takim momencie aby przed tymi 3milimetrami GMP tłoka przerwa sie zaczynala)
Jesli sie myle niech ktos mnie poprawi. Kiedys pokazał mi ojciec (a miałem ok. 13lat wiec nie pameitam dokladnie) i jakos nie przywiazelm dokladnej uwagi na dokladne milimetry, robiłem to wielee razy na czuja i oko i zawsze było super. Metoda prób i błędów jest dobrą nauką o ile nie jest kosztowna...
Jesli sie myle niech ktos mnie poprawi. Kiedys pokazał mi ojciec (a miałem ok. 13lat wiec nie pameitam dokladnie) i jakos nie przywiazelm dokladnej uwagi na dokladne milimetry, robiłem to wielee razy na czuja i oko i zawsze było super. Metoda prób i błędów jest dobrą nauką o ile nie jest kosztowna...
%#Honda CBR 900 RR Fireblade!
Burn Rubber, Not Your Soul...
Burn Rubber, Not Your Soul...
- fake`
- Świeżak
- Posty: 95
- Dołączył(a): 8/11/2009, 12:24
- Lokalizacja: Białystok
lepiej jak nie robił tego to niech nie ustawia zapłonu bo popierniczy wszystko a w fachowych książkach to jest tak opisane że w ogóle sie chłopakowi wszystko pop...li. Niech zacznie od kondensatora wystarczy wyjać i łożyć nowy.
- maciek1985
- Świeżak
- Posty: 311
- Dołączył(a): 6/12/2009, 14:59
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 8 gości