Zobacz wątek - YZF 600 Thundercat, CBR F3 600 czy GSXR K1 600?
NAS Analytics TAG

YZF 600 Thundercat, CBR F3 600 czy GSXR K1 600?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

YZF 600 Thundercat, CBR F3 600 czy GSXR K1 600?

Postprzez Rafaello1989 » 5/3/2010, 19:36

Który z nich polecacie najbardziej jako pierwszy własny motorek? Jeździłem już na CBR 600 F4i więc nie można powiedzieć że jestem kompletnym nowicjuszem jednak nie był to mój.
Rafaello1989
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 5/3/2010, 19:30


Postprzez Leg1oN » 5/3/2010, 19:48

viewtopic.php?t=628
241 stron roznych historii, problemow, rozterek.. istny never ending story.. a ty zaklasasz nowy topic..
Avatar użytkownika
Leg1oN
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2531
Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
Lokalizacja: Kłodawa/Poznań

Postprzez Rafaello1989 » 5/3/2010, 20:04

Bo nie znajde tam jakiegos bardziej dokladnego porownania tych wszystkich 3 modeli. A poza tym przeczytanie tych 241 stron zajeloby chyba caly dzien... dlatego zalozylem nowy temat moze ktos mi pomoze
Rafaello1989
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 5/3/2010, 19:30

Postprzez Leg1oN » 5/3/2010, 20:13

porownan tych moto bylo juz tez sporo.. mozna czasm poszukac a moze sie cos znajdzie..
a ile smigales na tej f4i? ile km zrobiles.. to info choc troche zobrazuje mi poziom twoich umiejetnosci i doswiadczenia w prowadzeniu motocykla.. co rowniez stanowic bedzie podstawe do oceny moto wzgledem ciebie.. choc czuje ze zadne z nich nie jest dobrym wyborem dla twojej osoby..
Avatar użytkownika
Leg1oN
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2531
Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
Lokalizacja: Kłodawa/Poznań

Postprzez SK_84 » 5/3/2010, 21:02

jak to rozumiec? kumpel dal ci smignac po prostej przy garazach?? proponuje GS 500 i to wcale nie zlosliwie pzdr
SK_84
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 8/1/2010, 15:35

Postprzez maciek1985 » 5/3/2010, 21:12

Z tych motocykli to jak już to Gixer 600 k1, CBR-a i Thundercat to śmiecie.

Dlaczego tak sądzę? już piszę: Moim zdaniem kupując motocykl to trzeba sobie zadać pytanie co dany motocykl mi oferuje i za jakie pieniądze.
Za wszystkie motocykle z tych co autor tematu przedstawił żeby kupić w przyzwoitym stanie trzeba dać ok 10 tys zł (motocykle a nie zwłoki motocykli)

Gixer z tej trójki jako jedyny ma wtrysk to daje mu plus.
CBR-a 600 f3 ma taki minus że zbyt popularna i problemy z napinaczami rozrządu itd i cena którą trzyma jak rzep psiego ogona
Thundercat to taki motocykl do którego są problemy z częściami silnikowymi..
Niby silnik ten sam co w FZR 600 ale tylko niby bo w FZR jest silnik i dekle są czarne. Skrzynie dostać ciężko a sypie się szybko nie koniecznie od latania na gumie, a od FZR 600 nie pasuje. Przypuśćmy pęknie dekiel przy przewrotce od strony lewej i w trakcie sezonu nie kupisz o Thundera za chiny a jak już trafisz to bulisz.

Zaraz pewnie za to co napisałem zostane zlinczowany na forum i proszę niech nikt mi nie mówi że CBR 600 f3 i Thundercat że to zajebiste motocykle. Bo nie są to jakieś zajebiste motocykle tylko popularne.
maciek1985
Świeżak
 
Posty: 311
Dołączył(a): 6/12/2009, 14:59

Postprzez pablomotors » 5/3/2010, 22:36

maciek1985 napisał(a):Z tych motocykli to jak już to Gixer 600 k1, CBR-a i Thundercat to śmiecie.

Dlaczego tak sądzę? już piszę: Moim zdaniem kupując motocykl to trzeba sobie zadać pytanie co dany motocykl mi oferuje i za jakie pieniądze.
Za wszystkie motocykle z tych co autor tematu przedstawił żeby kupić w przyzwoitym stanie trzeba dać ok 10 tys zł (motocykle a nie zwłoki motocykli)


F3 albo T-cat za 10tys? Można bez problemu wyrwać za 8tys. w bdb stanie.
Jeżeli chcesz śmigać dużo w trasy to weź cbr lub T-cata. Do polatania po mieście i do trochę szybszej jazdy lepszy będzie gixer (typowo sportowa pozycja)
Nie zrażaj się usterkami. Jeżeli kupisz zadbany egzemplarz to nacieszysz się nim dłuuugo.
Avatar użytkownika
pablomotors
Świeżak
 
Posty: 453
Dołączył(a): 25/3/2008, 13:06
Lokalizacja: Maczu-Pikczu

Postprzez wojtek1303 » 5/3/2010, 23:35

Podpinam sie pod pablo :) Jednak jestem zdania ze k1 bedzie najlepsz rozwiazaniem gdyz to motcykl najswiezszy technologicznie z wszystkich tutaj wymienionych.

Denerwuja mnie wypowiedzi ze "taki motor to syf itp.". Kazdy lata tym na co go stac i nie pyta czy to smieci i czy nie lepiej dolozyc 5 ktys zl i kupic k4-5. Ktos ma 10 kola PLN to szuka czegos w tej kwocie i bedzie to szanowal jakby bylo nowe :) Co do tematu to grunt zebys znalazl cos w dobrym stanie. :) pozdrawiam
Honda f4i '01
Avatar użytkownika
wojtek1303
Świeżak
 
Posty: 262
Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez Seba_ER5 » 5/3/2010, 23:51

W anglii do tej kwoty ładną F3 wyrwiesz. Jesli ma MOT czyli wszystkie przeglady to tu:
http://www.motinfo.gov.uk/internet/jsp/ ... equest.jsp

Mozesz posrpawdzac.
REjestracyjny i numer przegladu potrzebny.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5221
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez maciek1985 » 6/3/2010, 00:52

wojtek1303 napisał(a):Podpinam sie pod pablo :) Jednak jestem zdania ze k1 bedzie najlepsz rozwiazaniem gdyz to motcykl najswiezszy technologicznie z wszystkich tutaj wymienionych.

Denerwuja mnie wypowiedzi ze "taki motor to syf itp.". Kazdy lata tym na co go stac i nie pyta czy to smieci i czy nie lepiej dolozyc 5 ktys zl i kupic k4-5. Ktos ma 10 kola PLN to szuka czegos w tej kwocie i bedzie to szanowal jakby bylo nowe :) Co do tematu to grunt zebys znalazl cos w dobrym stanie. :) pozdrawiam


Ja nie chcę nikogo obrażać w sensie finansowym bo ja bogaczem nie jestem.
Tylko moim zdaniem dużo lepszą alternatywą na motocykl sportowo-turystyczny będzie chociażby GSXF 600/750, ZZR 1100, VFR 750/800, Triumph Spirit i jeszcze masa innych opcji .

Przy Grzmiącym kocie mam czesto okazje dłubać bo kumpel taki wynalazek posiada. Technologicznie to silnik od FZR z małymi zmianami czyli 1989r naprawdę całkiem "świeża konstrukcja". Skrzynia kumplowi się wysypała po sezonie i to nie od gumowania.

Nie to żebym chciał odradzać ale CBR 600 F3 i Thundercat są przechwalone. To moje zdanie i nikt nie musi się ze mną zgadzać.
maciek1985
Świeżak
 
Posty: 311
Dołączył(a): 6/12/2009, 14:59

Postprzez Rafaello1989 » 6/3/2010, 11:53

Ja najbardziej się na początku skłaniałem przy Kocie, jako połączeniu moto sportowego i turystycznego. W nich też jest dość spory wybór i z tego co czytałem mają nie duże spalanie nawet w mieście w granicach 5,5-6l. Jedyny mój ratunek jeśli się na niego zdecyduje to wybierać go z kimś kto dobrze się na tym zna. Ale cały czas po głowie mi jeszcze chodzi ten K1.
Rafaello1989
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 5/3/2010, 19:30

Postprzez maciek1985 » 6/3/2010, 12:45

Zależy też w jakich pieniądzach szukasz.
Tak w ogóle to na pewno Kociak będzie lepszy od Ceburki
maciek1985
Świeżak
 
Posty: 311
Dołączył(a): 6/12/2009, 14:59

Postprzez Rafaello1989 » 6/3/2010, 15:13

8 góra 9 tys. ale praktycznie wszystkie z nich da rade w takich pieniądzach znaleźć bo patrzyłem troche
Rafaello1989
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 5/3/2010, 19:30

Postprzez maciek1985 » 6/3/2010, 15:16

no nie wiem czy kupisz dobrą czy aby "sztukę" K1 w tych pieniądzach.
maciek1985
Świeżak
 
Posty: 311
Dołączył(a): 6/12/2009, 14:59

Postprzez mmmmm111 » 6/3/2010, 15:49

miałem thundercata z 97r 2 lata jeździłem i zero problemu. motocykl wygodny z mocnym dołem. Mi osobiscie palił 6-7 litrów czy to w trasei czy to w miescie , ale znam ludzi którym zchodził do 4 litrów ( a wielu ludziom palił 5-6 i do juz nie koniecznie jest jazda emerycka) . plus dla thundercata może byc taki że można znalesc zadbany egzęplarz nie dzidowany wkułko i nie latany na gumie. gsxra z koleju w wiekszosci kupuja własnei do tego. Ja z thundercata byłem bardzo zadowolony i naprawde polecam ten motocykl , z resztą nie miałem doczynienia wiec nie ma porównania.
mmmmm111
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 2/6/2007, 20:26



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr