Przesiadka SV650 na F4 czy 636 ?
Posty: 48
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Przesiadka SV650 na F4 czy 636 ?
Witam, jezdzilem do tej pory na suzuki SV650 naked.
Fajny, zwinny motorek z mocnym dolem.
Zaczelo jednak brakowac mocy w zwiazku z czym postanowilem sprzedac i mysle teraz o F4/F4i lub kawie 636 2003r
Domyslam sie ze kawa bedzie bardziej zrywna od cebry ale na ile bardziej od sv650?
Czy miedzy F4/F4i a SV650 jest duza roznica mocy w praktyce?
Moto ma byc glownie do polatania w miescie + zabawa w stunt
Jakie sa roznice w spalaniu?
Dzieki pozdrawiam
Fajny, zwinny motorek z mocnym dolem.
Zaczelo jednak brakowac mocy w zwiazku z czym postanowilem sprzedac i mysle teraz o F4/F4i lub kawie 636 2003r
Domyslam sie ze kawa bedzie bardziej zrywna od cebry ale na ile bardziej od sv650?
Czy miedzy F4/F4i a SV650 jest duza roznica mocy w praktyce?
Moto ma byc glownie do polatania w miescie + zabawa w stunt
Jakie sa roznice w spalaniu?
Dzieki pozdrawiam
- dr750suzuki
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 23/10/2009, 16:00
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Ja bym na twoim miejscu brał 636, oczywiście model na wtrysku. Dużo bardziej ciekawy niż oklepane Cebry. No i dużo bardziej "narwany" w oddawaniu mocy.
Nie ma co porównywać SV do F4/i i 636 bo to zupełnie inne motocykle. Inaczej oddają moc. Na pewno po przesiadce z SV pozytywnie zdziwisz się jak fajnie ww. motocykle "zbierają" się w górnym zakresie obrotów. Różnica w dynamice powinna być wyraźnie odczuwalna.
Nie ma co porównywać SV do F4/i i 636 bo to zupełnie inne motocykle. Inaczej oddają moc. Na pewno po przesiadce z SV pozytywnie zdziwisz się jak fajnie ww. motocykle "zbierają" się w górnym zakresie obrotów. Różnica w dynamice powinna być wyraźnie odczuwalna.
|1000RR 2006r| | http://www.bikepics.com/members/kubcys/
-
Kvba - Świeżak
- Posty: 324
- Dołączył(a): 27/9/2008, 13:11
- Lokalizacja: Wrocław
Myślę, że ani 636 ani f4 nie zapewnią ci wielkiej rozrywki.636 mocno kręci na górze, za to dół w porównaniu do sv nie istnieje.Jak brakuje ci mocy, to może sv1000?
Sprzedam haykę!! | http://olx.pl/oferta/suzuki-gsx1300r-ha ... ax9IN.html
-
zadzior - Stały bywalec
- Posty: 1327
- Dołączył(a): 14/10/2008, 14:32
- Lokalizacja: Koszalin
Hmm no to sie teraz zdziwilem.
Myslalem ze SV650 to motorek dla poczatkujacych i przesiadajac sie na supersporta strach bedzie odkrecac manetke.
Moto nie ma sluzyc do dzidowania, raczej szybka, zwinna jazda po miescie no i czasem wypad za miasto. Z czym SV bardzo dobrze sobie radzil i wydawalo mi sie ze krokiem do przeodu bedzie rzedowa 600-tka
Myslalem ze SV650 to motorek dla poczatkujacych i przesiadajac sie na supersporta strach bedzie odkrecac manetke.
Moto nie ma sluzyc do dzidowania, raczej szybka, zwinna jazda po miescie no i czasem wypad za miasto. Z czym SV bardzo dobrze sobie radzil i wydawalo mi sie ze krokiem do przeodu bedzie rzedowa 600-tka

- dr750suzuki
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 23/10/2009, 16:00
- Lokalizacja: Bydgoszcz
A ja zasugeruję CBR900 SC33... Pali mało, mocy ma dużo ale spokojnie ogarniesz, coniektórzy nią stuntują.
Wiadomo jednak, że na miasto to się nie nadaje, jak praktycznie każdy sport. W sportowe 600tki po SV650 bym w Twoim przypadku nie szedł. Dużej różnicy nie ma, a jak już chcesz sporta to kup konkretnie.
Wiadomo jednak, że na miasto to się nie nadaje, jak praktycznie każdy sport. W sportowe 600tki po SV650 bym w Twoim przypadku nie szedł. Dużej różnicy nie ma, a jak już chcesz sporta to kup konkretnie.
-
lonewolf - Bywalec
- Posty: 588
- Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48
jak chcesz supersporta to pomyśl nad gsx-r 750 bo 600tka również szybko ci się znudzi
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
-
wasil1993p - Bywalec
- Posty: 765
- Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
- Lokalizacja: Suwałki
Wasil a dlaczego 600tka szybko mu sie znudzi?? Dlatego ze bd z niej wyciskal na prostej wszystko co sie da?? Ciezko porownac rzedowke z widlakiem oba silniki oddaja zupelnie inaczej moc. Jezeli jezdzisz duzo po miescie i lubisz ciag od dolu to polecam silnik V ale wiekszy. Jak lubisz obroty i krecic sprzeta to rzedowke. sam musisz zdecydowac.
- Grzesiek-88
- Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 27/3/2009, 12:44
- Lokalizacja: Krakow
Pojdz na jazde testową wsiadz na 600 ninje i zoabcz jak Ci sie tym jezdzi i jaka roznica czy chcesz cos mocniejszego. Wsio.
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Też powiem że po SV 650, rzędowa 600 to żadna rewelacja, no chyba że lubisz wysokie obroty. Miałem mniejszą sv i okazję porównania jej do Z 750, różnica w osiągach na pewno jest po stronie Z-ki bez dwóch zdań, ale odczucia podczas jazdy po mieście już nie są tak jednoznaczne (odczucia, nie mylić z odejściem
. Ja małą sv zmieniłem na wiekszą i myślę że nie jest źle.
Ale ja tam wybredny nie jestem.

Ale ja tam wybredny nie jestem.

--------------------------------
Junak M10 i SV ten wiekszy
Junak M10 i SV ten wiekszy

-
Berbim - Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 8/11/2009, 10:44
- Lokalizacja: pków tryb
Czyli rozumiem ze rzedowy silnik bez wkrecania go na obroty bedzie duzo bardziej lagodniejszy od widlaka SV650.
A jak jest z plynnoscia oddawania mocy przy obu tych silnikach?
Chodzi np o wolne gumowanie, czy latwiej to zrobic widlakiem czy rzedowka?
Pomijajac kwestie wywazenia danego motocykla.
A jak jest z plynnoscia oddawania mocy przy obu tych silnikach?
Chodzi np o wolne gumowanie, czy latwiej to zrobic widlakiem czy rzedowka?
Pomijajac kwestie wywazenia danego motocykla.
- dr750suzuki
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 23/10/2009, 16:00
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Nie jezdzilem na sv650 ale dla mnie ladnie od dolu nawet juz ciagnie. W sezonie moze kumpla sv sie przejade to porownam.
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Z tą płynnością ciężko powiedzieć, ponieważ wszystko zależy od dokładnej charakterystyki danego modelu.Możesz kupić dosyć płynnie oddającą moc v-ke, tak samo jak i rzędówkę.Identycznie możesz kupić dziką v-ke jak i rzędówkę...
Sprzedam haykę!! | http://olx.pl/oferta/suzuki-gsx1300r-ha ... ax9IN.html
-
zadzior - Stały bywalec
- Posty: 1327
- Dołączył(a): 14/10/2008, 14:32
- Lokalizacja: Koszalin
miki1406 napisał(a):może będe nudny ale ja stawiam na honde... jak wolisz Vki to celowalbym w vtr sp2
Witam zgodzę się z Mikim


P.S
Marzenie to APRILIA RSV 4

Pozdro.
...o-o
-
tomaszek128 - Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 7/12/2008, 13:20
- Lokalizacja: Zgierz
hehe wlasnie koles ktory ode mnie kupil SV650 jezdzil wczesniej na hondzie VTR
Nie wiem jak z honda ale silnik widlaka suzuki nie jest zbyt odporny na gumowanie dlatego raczej celowal bym w jakas rzedowke. Wiem ze strace w dolnym zakresie mocy ale nie chcial bym zbyt szybko motocykla zajechac.
Poreczniejsza byla by F4/F4i czy raczej kawa 636 2003r? Wiadomo ze kierownice mozna sobie na wiezyczkach postawic.
Moj wzrost 188cm i na malej SV650 dobrze sie czulem, pelna kontrola
Dal mi tez do myslenia Z 750..

Nie wiem jak z honda ale silnik widlaka suzuki nie jest zbyt odporny na gumowanie dlatego raczej celowal bym w jakas rzedowke. Wiem ze strace w dolnym zakresie mocy ale nie chcial bym zbyt szybko motocykla zajechac.
Poreczniejsza byla by F4/F4i czy raczej kawa 636 2003r? Wiadomo ze kierownice mozna sobie na wiezyczkach postawic.
Moj wzrost 188cm i na malej SV650 dobrze sie czulem, pelna kontrola

Dal mi tez do myslenia Z 750..
- dr750suzuki
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 23/10/2009, 16:00
- Lokalizacja: Bydgoszcz
madcap_72 napisał(a):imho, jeśli patrzysz pod kątem wzrostu to lepiej 636
tzn ze co? 636 jest wieksza czy mniejsza? od F4 czy od Sv650?

- dr750suzuki
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 23/10/2009, 16:00
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Posty: 48
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości