ER5 jeszcze śpi? NIe chce odpalić po zimie. ;(
• Strona 1 z 1
ER5 jeszcze śpi? NIe chce odpalić po zimie. ;(
Witam. Czytałem już wiele porad na tym forum. Ale żadna niestety nie pasuje do mojego problemu.
Na zime musiałem z dnia na dzień wylecieć na 3 miesiące do WB.
Więc co zrobić z motorem? Postawiłem go na parking strzeżony pod plandeką. Nie wiedziałem że przyjdzie taka zima... Przyleciałem 2 tyg temu. Pierwsze co chciałem zrobić to odpalić moto. NIESTETY ;( jak sie domyślacie nic z tego. Oczywiście odpalanie z klem nic nie dało odpalanie na zapych nic mu nie dało. Wstrzykiwanie paliwa również. Rozrusznik kręci, dymek leci z wydechu ale o zaskoczeniu nie ma mowy. 2 tyg temu gdy 1 raz chciałem go uruchomić tak jakby na moment odpalił ale momentalnie zgasł.
( taka pogoda a ja się męcze puszką:((
Pewnie powiecie że to świeca - możliwe ale jak ją wymontować. Jestem strasznym laikiem jeżeli chodzi o sprzęt - mechanike itp. Słyszałem że do kawasaki trzeba mieć odpowiedni klucz do świec.
Wstrzykiwałem nawet paliwo strzykawką i też nic nie dało:(
POMOOOCY!!
Do serwisu też nie mam czym jej zawieść.
Na zime musiałem z dnia na dzień wylecieć na 3 miesiące do WB.

Pewnie powiecie że to świeca - możliwe ale jak ją wymontować. Jestem strasznym laikiem jeżeli chodzi o sprzęt - mechanike itp. Słyszałem że do kawasaki trzeba mieć odpowiedni klucz do świec.

Wstrzykiwałem nawet paliwo strzykawką i też nic nie dało:(
POMOOOCY!!
Do serwisu też nie mam czym jej zawieść.
- Maaaaaaciek
- Świeżak
No własnie nie
ponieważ ja mam serwis okolo 15km od Poznania i maja problem z dostawczym autem i nie maja jak dojechac...

- Maaaaaaciek
- Świeżak
W Poznaniu na Zagórzu (okolice katedry) tyle że ja z klem też próbowałem go odpalić i na wiele to nie pomogłow ięc chyba aku odpada...

- Maaaaaaciek
- Świeżak
Swoja droga i tak aku musisz wymienic ,swiece najlepiej tez(nie bedziesz musial sie martwic w sezonie ,ze masz slabe ako...)