Zobacz wątek - Honda Cr 250 Karter pompy wody POMOCY!!!

Reklama

NAS Analytics TAG

Honda Cr 250 Karter pompy wody POMOCY!!!

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Honda Cr 250 Karter pompy wody POMOCY!!!

Postprzez Bombka1994 » 27/2/2010, 10:13

Witam,nie mogę nigdzie dostać kartera pompy wody do hondy cr 250 może ktoś ma lub wie gdzie dostane ??
Bombka1994
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 24/2/2010, 17:17
Lokalizacja: Małogoszcz


Postprzez Gs-stefan » 27/2/2010, 10:33

Avatar użytkownika
Gs-stefan
Świeżak
 
Posty: 272
Dołączył(a): 19/4/2008, 18:28
Lokalizacja: torun

Postprzez Bombka1994 » 27/2/2010, 23:23

Tak to to ale potrzebuje do roku 1988 o czarnych silników i nie mogę dostać tego nigdzie i olej mam cały czas w skrzyni biegów bo się przedostaje
Bombka1994
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 24/2/2010, 17:17
Lokalizacja: Małogoszcz

Postprzez Landryss25 » 27/2/2010, 23:51

Jak nie znajdziesz na allegro to tu dostaniesz na pewno http://www.sklep.motorista.pl/
Ostatnio edytowano 28/2/2010, 15:11 przez Landryss25, łącznie edytowano 1 raz
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Bombka1994 » 28/2/2010, 14:07

Link który podał Landryss25 nie działa może ktoś jeszcze wie gdzie mógłbym dostać ta część
Bombka1994
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 24/2/2010, 17:17
Lokalizacja: Małogoszcz

Postprzez Landryss25 » 28/2/2010, 15:11

Już działa.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Bombka1994 » 28/2/2010, 15:28

uu ale ta część jest strasznie drogo może jakaś używana ?? Ja tyle dałem za motor co ta część kosztuje
Bombka1994
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 24/2/2010, 17:17
Lokalizacja: Małogoszcz

haha

Postprzez pendrak » 1/6/2010, 20:36

haha, nie musisz kupować obudowy pompy wody wystarczy że zmienisz simeringi na pompie wody.
pendrak
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 1/6/2010, 20:34

Postprzez czeslaw666 » 19/11/2012, 21:28

Podepnę się pod temat choć stary ale mam podobny problem. Kupiłem po bardzo dobrych pieniądzach Cr 250 z 87 rok bo motor parzy niesamowicie ale właśnie jest problem z całym karterem bo cała pompa jest zmasakrowana. Próbuje to ratować ale na dłuższa metę i tak konieczna jest wymiana. Czy ma ktoś taki karter na sprzedaż??

http://allegro.pl/honda-cr-250-87-90-wszystkie-czesci-silnikowe-i2774017018.html (otwórz link)
Mój jest podobny do tego z aukcji ale w środku pompa się rożni.

Proszę o pomoc pozdrawiam
czeslaw666
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 19/11/2012, 20:51
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez henio12323 » 19/11/2012, 21:49

hahaha a teraz pomyśl czy rzeczywiscie pieniądze były dobre skoro uzywanych częsci praktycznie nie ma, a w sklepach są zaporowo drogie xd nikt głupi nie był żeby sprzedawac swietne moto za grosze ;P kazdy sie takiego szrotu wyzbywa... dlatego kazdy odradza kupować stare padliny wyczynowe bo często nie ma sensu ich odrestaurowywać. ja bym na twoim miejscu jak juz gadał z jakimś szpecem co umie spawać itp. niech cos pokmini. nie wiem co ci tam w pompie siadło. gniazda czy co. ja bym próbował to polepic żeby to jakos chodziło no i tanim kosztem. bo jak mówiłem tutaj bez wymiany na częsc która jest mega droga igły nie zrobisz ;) a jak sam widzisz z czesciami jest problem bo to w wiekszosci poszło na złom :)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez czeslaw666 » 19/11/2012, 22:07

Liczyłem się z tym ryzykiem no i wyszło jak wyszło. Czasem ktoś ma jakieś graciki na części i może się coś trafi bo bardzo na czasie mi nie zależy. A generalnie gwinty są pozrywane a szpilki i klej to nie jest za dobre rozwiązanie.
czeslaw666
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 19/11/2012, 20:51
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez henio12323 » 19/11/2012, 22:17

a kto tu mówił o kleju. mozna przeciez zaspawac gwinty i wywiercic i nagwintowac na nowo. lub dać spręzynki RECOIL :)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez czeslaw666 » 19/11/2012, 22:32

Mowie o klejeniu bo to już było klejone przez poprzedniego właściciela i gwintu naprawczego nie ma w co włożyć jedynie co to można go na kleju posadzić i to chyba będzie najlepsze rozwiązanie. Pewnie wiesz jak należy dobrze pospawać aluminium bo dawałem to do spawania. Jak oczyściłem wszystko z kleju to za bardzo nie było się w co wtapiać a przecież nie będę odnawiał pompy od zera bo bym tego nie wyprowadził. Gość mi nadłożył krawędzie i jak założyłem na frezarkę i zacząłem frezować to miejscami spawy delikatnie odpadły wiec w takich przypadkach spawanie odpada.
czeslaw666
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 19/11/2012, 20:51
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez henio12323 » 19/11/2012, 23:41

noo jak juz to najlepiej wyfrezowac więcej materiału i zalać od nowa spawem. choc potem troche zabawy jest z nawierceniem wszystkiego w odpowiednim miejscu

no ale nadal nie rozumiem co masz uszkodzone ? gwinty na pompie wody ? tylko ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez czeslaw666 » 20/11/2012, 14:22

Nie ma już co frezować pod spawanie bo w środku komora jest bardzo skorodowana bo debile jeździli nie wiem na czym ale napewno nie na płynie. Nie ma się już w co wtopić bo już to przerabiałem klejenie samych szpilek też przerabiałem :) Od wczoraj bawię się w modelarstwo. Zalepiłem wszystkie powierzchnie klejem dwuskładnikowym i będę w nim rzeźbił a co wyjdzie się okaże :) A zerwane było wszystko co się dało oprócz jednej dziury co idzie przez cały karter :)
czeslaw666
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 19/11/2012, 20:51
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez czeslaw666 » 27/11/2012, 21:54

Z karterem sobie poradziłem bo kupiłem inny :) ale mam pytanie bo robi mi duże ciśnienie w układzie i nie wiem co jest przyczyną. Musze dolewać wody za każdym razem. Najpierw wali z przelewu i nawet spod korka, a po jeździe po odkręceniu korka płynu nie widać. Silnika się nie dotykałem jeszcze ale jak walczyłem z poprzednim karterem to na wierzch w chłodnicy wypłynęły mi kawałki silikonu.
czeslaw666
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 19/11/2012, 20:51
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez henio12323 » 27/11/2012, 22:23

nie idzie woda na silnik ? tylko odowietrznikiem tak ? jak tak to na 90% uszczelka pod głowicą
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez czeslaw666 » 27/11/2012, 22:43

No niby tak bo w oleju wody nie ma. Problemów z paleniem tez nie ma pomijając fakt ze kopnik czasem przeskakuje ale jeszcze nie doszedlem dlaczego.
czeslaw666
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 19/11/2012, 20:51
Lokalizacja: Rzeszów



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr