2 krótkie Pytania o płyn hamulcowy
Posty: 26
• Strona 2 z 2 • 1, 2
tia...dlatego np zastosowanie powszechne tarcz karbonowych przesunęło się w czasie o kilka lat...bo nie było sposobu na to by mozliwie szybko łapały odpowiednią temperature pracy...i nie pisałem o przetaktowywaniu...takie rzeczy są oczywiste jesli chodzi o overcloocking..niech oni je schłodza bez overcloockingu 

brak opisu...
-
Thrillco - Mieszkaniec forum
- Posty: 2598
- Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
- Lokalizacja: Białystok
no chlodzilismy - nie wplywa na parametry pracy. Kłania sie obecność na wykładach z mechaniki kwantowej - uciekało sie co?
Co do tarcz karbonowych - moment bezwładnosci i kręt - ja mam wrazenie ze to główny zysk z zastosowania tarcz karbonowych... tak jak i felg z karbonu.... Swoja droga marza mi sie w moim sprzecie takie fele
Dobra Thrill, dajmy sobie spokoj w tym temacie bo sie wileki offtop robi a ja mam grype i jakos nie moge przed kompem dodatkowo dlugo siedziec i móżdzyć hehehe
narazie i pozdro

Co do tarcz karbonowych - moment bezwładnosci i kręt - ja mam wrazenie ze to główny zysk z zastosowania tarcz karbonowych... tak jak i felg z karbonu.... Swoja droga marza mi sie w moim sprzecie takie fele

Dobra Thrill, dajmy sobie spokoj w tym temacie bo sie wileki offtop robi a ja mam grype i jakos nie moge przed kompem dodatkowo dlugo siedziec i móżdzyć hehehe
narazie i pozdro
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
-
Wombat - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 951
- Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
- Lokalizacja: Lublin
No felgi karbonowe to najlżejsze na dzień dzisiejszy oraz wystarczająco mocne aby je używać.
Co do płynu ham.
jakieś firmy możecie podać poza BF307+
A ty Thrillco teraz jakiego używasz?
Co do płynu ham.
jakieś firmy możecie podać poza BF307+
A ty Thrillco teraz jakiego używasz?
Suzuki GSX 1400-2001
Kawa GPZ 1100-1983
Jawa 250/353-1958
Kawa GPZ 1100-1983
Jawa 250/353-1958
-
skora - Świeżak
- Posty: 280
- Dołączył(a): 12/10/2005, 00:11
- Lokalizacja: Jarocin
kup motula - RBF600 albo jak chcesz trwalszego to ten ich zwykly motulowski o ile pamietam ma temp wrzenia powyzej 260 wiec spoko sie nada 

Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
-
Wombat - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 951
- Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
- Lokalizacja: Lublin
no tak w tarczach karbonowych chodzi o ta ich niską mase oczywiście, choć i heblowanie tez jest podobno skuteczniejsze...nie wiem nie sprawdzałem-cały dinks polegał na tym, ze owe tarcze muszą się rozgrzac do o wiele wyższej temperatury niż zwykłe tarcze żeliwne. Drugi problem polegał na błyskawicznym wytracaniu przez nie temperatury. Swego czasu jak kots oglądał uwaznie motoGP można było wyczaic, że niektóre motocykle miały kompletne osłony tarcz..własnie dlatego ze były pod nimi tarcze karbonowe a osłony miały za zadanie utrzymywać ich temperature na stałym, w miare wysokim poziomie.
Jakiego...Dot 4..a co innego miałbym lać do poldka
Jakiego...Dot 4..a co innego miałbym lać do poldka

brak opisu...
-
Thrillco - Mieszkaniec forum
- Posty: 2598
- Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
- Lokalizacja: Białystok
Chdzi mi o zwykły ale dobry dot 4.
Nie jeżdze na torze i extremalnie choć mam plan na lato by sie na tor Poznań wybrać i zobaczyć jak to jest.
RBF 600 po waszych opiniach odpada (może kiedys w przyszłości)
Nie jeżdze na torze i extremalnie choć mam plan na lato by sie na tor Poznań wybrać i zobaczyć jak to jest.
RBF 600 po waszych opiniach odpada (może kiedys w przyszłości)
Suzuki GSX 1400-2001
Kawa GPZ 1100-1983
Jawa 250/353-1958
Kawa GPZ 1100-1983
Jawa 250/353-1958
-
skora - Świeżak
- Posty: 280
- Dołączył(a): 12/10/2005, 00:11
- Lokalizacja: Jarocin
Posty: 26
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości