Zobacz wątek - 2 krótkie Pytania o płyn hamulcowy
NAS Analytics TAG

2 krótkie Pytania o płyn hamulcowy

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Postprzez Thrillco » 6/2/2007, 20:41

tia...dlatego np zastosowanie powszechne tarcz karbonowych przesunęło się w czasie o kilka lat...bo nie było sposobu na to by mozliwie szybko łapały odpowiednią temperature pracy...i nie pisałem o przetaktowywaniu...takie rzeczy są oczywiste jesli chodzi o overcloocking..niech oni je schłodza bez overcloockingu :)
brak opisu...
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok


Postprzez Wombat » 6/2/2007, 20:47

no chlodzilismy - nie wplywa na parametry pracy. Kłania sie obecność na wykładach z mechaniki kwantowej - uciekało sie co? :D

Co do tarcz karbonowych - moment bezwładnosci i kręt - ja mam wrazenie ze to główny zysk z zastosowania tarcz karbonowych... tak jak i felg z karbonu.... Swoja droga marza mi sie w moim sprzecie takie fele :D


Dobra Thrill, dajmy sobie spokoj w tym temacie bo sie wileki offtop robi a ja mam grype i jakos nie moge przed kompem dodatkowo dlugo siedziec i móżdzyć hehehe

narazie i pozdro
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
Avatar użytkownika
Wombat
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 951
Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
Lokalizacja: Lublin


Postprzez skora » 6/2/2007, 21:05

No felgi karbonowe to najlżejsze na dzień dzisiejszy oraz wystarczająco mocne aby je używać.

Co do płynu ham.
jakieś firmy możecie podać poza BF307+
A ty Thrillco teraz jakiego używasz?
Suzuki GSX 1400-2001
Kawa GPZ 1100-1983
Jawa 250/353-1958
Avatar użytkownika
skora
Świeżak
 
Posty: 280
Dołączył(a): 12/10/2005, 00:11
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez Wombat » 6/2/2007, 21:11

kup motula - RBF600 albo jak chcesz trwalszego to ten ich zwykly motulowski o ile pamietam ma temp wrzenia powyzej 260 wiec spoko sie nada :)
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
Avatar użytkownika
Wombat
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 951
Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Thrillco » 6/2/2007, 21:22

no tak w tarczach karbonowych chodzi o ta ich niską mase oczywiście, choć i heblowanie tez jest podobno skuteczniejsze...nie wiem nie sprawdzałem-cały dinks polegał na tym, ze owe tarcze muszą się rozgrzac do o wiele wyższej temperatury niż zwykłe tarcze żeliwne. Drugi problem polegał na błyskawicznym wytracaniu przez nie temperatury. Swego czasu jak kots oglądał uwaznie motoGP można było wyczaic, że niektóre motocykle miały kompletne osłony tarcz..własnie dlatego ze były pod nimi tarcze karbonowe a osłony miały za zadanie utrzymywać ich temperature na stałym, w miare wysokim poziomie.

Jakiego...Dot 4..a co innego miałbym lać do poldka :D
brak opisu...
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok

Postprzez skora » 8/2/2007, 00:41

Chdzi mi o zwykły ale dobry dot 4.
Nie jeżdze na torze i extremalnie choć mam plan na lato by sie na tor Poznań wybrać i zobaczyć jak to jest.
RBF 600 po waszych opiniach odpada (może kiedys w przyszłości)
Suzuki GSX 1400-2001
Kawa GPZ 1100-1983
Jawa 250/353-1958
Avatar użytkownika
skora
Świeżak
 
Posty: 280
Dołączył(a): 12/10/2005, 00:11
Lokalizacja: Jarocin

Poprzednia strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości




na górê