jest problem natury co by tu....
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
jest problem natury co by tu....
Witam
Mam problem natury takiej, że poprostu nie wiem co kupic na kolejny sezon. Może zaczne od poczatku: jeździłem w swojej "karierze" takimi sprzętami jak zx7r, aprilia rsv1000, tl1000 (kazdym po sezonie). W tym sezonie chce kupić coś co posłuży mi na pare ladnych lat (3-4). Rozglądałem się za paroma sprzętami i już naprawde nie wiem na co sie zdecydować. Do dyspozycji mam 18k. A więc tak:
- gsxr 1000 - 2004
- gsxr750 - 2004/5
- 636 - 2005/6
- zx10r - 2004
- 954 - 2002/3
- r6 - 2006
najbardziej chętny jestem na 954 tylko, że roczniki 2002 i 2003 jak by nie patrzeć są troche "życiowe" i obawiam się, że za 3-4 lata zaczną się sypać... najbardziej rocznikowo pasuje 636 tylko nie wiem jak z awaryjnością tych nowych modeli ( bo stary ktory mialem rocznik 98 to pożal sie Boże).
Jaki sprzęt byście doradzili? juz naprawde nie wiem w którym kierunku sie skupić..
Mam problem natury takiej, że poprostu nie wiem co kupic na kolejny sezon. Może zaczne od poczatku: jeździłem w swojej "karierze" takimi sprzętami jak zx7r, aprilia rsv1000, tl1000 (kazdym po sezonie). W tym sezonie chce kupić coś co posłuży mi na pare ladnych lat (3-4). Rozglądałem się za paroma sprzętami i już naprawde nie wiem na co sie zdecydować. Do dyspozycji mam 18k. A więc tak:
- gsxr 1000 - 2004
- gsxr750 - 2004/5
- 636 - 2005/6
- zx10r - 2004
- 954 - 2002/3
- r6 - 2006
najbardziej chętny jestem na 954 tylko, że roczniki 2002 i 2003 jak by nie patrzeć są troche "życiowe" i obawiam się, że za 3-4 lata zaczną się sypać... najbardziej rocznikowo pasuje 636 tylko nie wiem jak z awaryjnością tych nowych modeli ( bo stary ktory mialem rocznik 98 to pożal sie Boże).
Jaki sprzęt byście doradzili? juz naprawde nie wiem w którym kierunku sie skupić..
- Husarr
- Świeżak
- Posty: 94
- Dołączył(a): 13/12/2009, 16:41
- Lokalizacja: Białystok
tak na dobrą sprawę to jak mamy ci pomóc skoro sam nie wiesz kompletnie co chcesz. Jeździłęś litrami a chcesz 600tki. Jeździłeś na sportach i ci się nie spodobały, chcesz dalej sporta Niby CBR954 cię kręci, ale rocznik nie ten ;D Weź rozpisz sobie to co cię interesuje w motocyklu np. pojemność, moc (ew moment?), typ moto, gabaryty. Jak sobie poodpowiadasz na te pytania to samo ci wyjdzie czego potrzebujesz...
-
lonewolf - Bywalec
- Posty: 588
- Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48
636 nie jest mocno awaryjna ... więc spokojnie a mity o kawasaki wsadź między bajki
Generalnie bierz jakiegoś litra co by się nie irytować a kawa 10 to fajna opcja
Generalnie bierz jakiegoś litra co by się nie irytować a kawa 10 to fajna opcja
-
michas_s - Świeżak
- Posty: 115
- Dołączył(a): 24/5/2009, 15:26
- Lokalizacja: Warszawa
-
wm10589 - Świeżak
- Posty: 109
- Dołączył(a): 7/12/2009, 11:12
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Ale ja nie napisałem nigdzie, że mi sie nie podobaja sporty:) Co do tego ze jezdzielm 1000 a chce 600 to powiem tak: te 1000 byly "wiekowe" tzn 98-2000r a 600 rocznikow 2005-2006 sa podobne wrażeniami do starych wlasnie 1000. Mam pytanie co do kawy 10 jesli ktos ma/mial - jaka jest roznica odczuwalna i czy jest jakakolwiek w modelach 2004 i 2005 i >? w sumie to jakis tam przeskok techniczny jak i wizualny zrobili.
- Husarr
- Świeżak
- Posty: 94
- Dołączył(a): 13/12/2009, 16:41
- Lokalizacja: Białystok
No to chyba zle myslisz... Bo moment siły Nm w 1000 jest około 100-110Nm a w 600 niższy wiec na pewno nie beda tak rwac na koło jak rsv czy tlr.
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
jestem od bardzo niedawna posiadaczem 954, bardzo mało na nim jeżdziłem ale jeżeli mógłbym cofnąć czas to bym nie kupił 954.
Fakt jest to motocykl wylansowany krążą opinie że są to motocykle udane bez wad itd.
Ja w swojej miałem taki motyw że np nie chciała odpalić a np: za 2 dni podszedłem i od strzała paliła.
Zawiozłem ją do serwisu i tak potem chwilę pogadałem z serwisantem co jej było itd, mówią że Honda jest bezawaryjna.
Serwisant na to..."ja wiem czy 954 bezawaryjna, różnie to bywa czasami coś odpier....li"
Fakt jest to motocykl wylansowany krążą opinie że są to motocykle udane bez wad itd.
Ja w swojej miałem taki motyw że np nie chciała odpalić a np: za 2 dni podszedłem i od strzała paliła.
Zawiozłem ją do serwisu i tak potem chwilę pogadałem z serwisantem co jej było itd, mówią że Honda jest bezawaryjna.
Serwisant na to..."ja wiem czy 954 bezawaryjna, różnie to bywa czasami coś odpier....li"
- maciek1985
- Świeżak
- Posty: 311
- Dołączył(a): 6/12/2009, 14:59
Moj mechanik o 954 tez mowi, że to już nie to samo co 929 czy 900rr. A bez amorka skretu to nie da sie jezdzić.
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Nie żebym chciał odradzać 954, tylko to jest motocykl który jak się spier...li np; w trasie to lipa bo bez serwisu i odpowiedniego sprzętu do diagnostyki nic samemu nie zrobisz.
Musisz sobie zadać pytanie do czego będzie służyć motocykl tobie?
Mi np: ma służyć jako pojazd do przemieszczania się w ciepłe i bezdeszczowe dni do pracy itp czyli głównie po mieście i sprawdza się jest wygodna jak na ścigacza, poręczna także. Jeśli chodzi o wagę motocykla to bez większego problemu i bez zsiadania nogami wypycham z np: miejsca parkingowego. Ja mam 180 cm wzrostu i 92 kg wazę i nie wyglądam na niej jak na psie. Kumpela mówi że wyglądam na niej OK ale mogłem sobie większy gabarytowo motocykl kupić ale to zdanie kobiety...
Jeśli dysponujesz kwotą 18k to masz pole do popisu także z w/w kupisz w dobrym stanie. Osobiście ja nie kupiłbym drugi raz 954.
Jeżeli miałbyś pytania jakieś to pytaj, w sumie niedługo ją mam ale moge coś powiedzieć o 954.
Musisz sobie zadać pytanie do czego będzie służyć motocykl tobie?
Mi np: ma służyć jako pojazd do przemieszczania się w ciepłe i bezdeszczowe dni do pracy itp czyli głównie po mieście i sprawdza się jest wygodna jak na ścigacza, poręczna także. Jeśli chodzi o wagę motocykla to bez większego problemu i bez zsiadania nogami wypycham z np: miejsca parkingowego. Ja mam 180 cm wzrostu i 92 kg wazę i nie wyglądam na niej jak na psie. Kumpela mówi że wyglądam na niej OK ale mogłem sobie większy gabarytowo motocykl kupić ale to zdanie kobiety...
Jeśli dysponujesz kwotą 18k to masz pole do popisu także z w/w kupisz w dobrym stanie. Osobiście ja nie kupiłbym drugi raz 954.
Jeżeli miałbyś pytania jakieś to pytaj, w sumie niedługo ją mam ale moge coś powiedzieć o 954.
- maciek1985
- Świeżak
- Posty: 311
- Dołączył(a): 6/12/2009, 14:59
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
moim zdaniem motocykl trzeba dobierać do swojej postury. Ja jak przymierzyłem się kiedyś do R6 06r to wyglądałem na niej...szkoda gadać.
Myślę że ZX10R byłby dla ciebie strzałem w 10-tkę. Za 18k kupisz spokojnie a zawsze technologicznie nowszy od Gixa 1000.
Myślę że ZX10R byłby dla ciebie strzałem w 10-tkę. Za 18k kupisz spokojnie a zawsze technologicznie nowszy od Gixa 1000.
- maciek1985
- Świeżak
- Posty: 311
- Dołączył(a): 6/12/2009, 14:59
maciek1985 napisał(a):moim zdaniem motocykl trzeba dobierać do swojej postury. Ja jak przymierzyłem się kiedyś do R6 06r to wyglądałem na niej...szkoda gadać.
Myślę że ZX10R byłby dla ciebie strzałem w 10-tkę. Za 18k kupisz spokojnie a zawsze technologicznie nowszy od Gixa 1000.
Co do patrzenia na posture to sie zgadzam, kiedys siadałem na cbr600 2005 to wygladalem i czulem sie jak na rowerze:) chyba najmniejsza 600 jaka jest na rynku.
- Husarr
- Świeżak
- Posty: 94
- Dołączył(a): 13/12/2009, 16:41
- Lokalizacja: Białystok
CBR 600RR to anoreksja powiedziałbym typowy motocykl dla kobiety lub dla mężczyzny postury Małysza. Pewnie zaraz posypią się wrzuty ma mnie ale ja tak sądzę.
- maciek1985
- Świeżak
- Posty: 311
- Dołączył(a): 6/12/2009, 14:59
Gsx-r 750 oddaje moc jak szejsetka wiec zastanow sie bo jak trzeba bedzie ostro przyspieszyc to zacznie sie wachlowanie biegami, nie ma tej elastycznosci co 1000.
maciek1985 p******sz chlopie farmazony - raz Ci nie odpalila i juz bys nie kupil, a z nowych moto jak sie ktores s*****oli w trasie to co sam naprawisz? Jesli kupisz zadbany egzemplarz to napewno dlugo posmigasz bezawaryjnie.
Polecam to co bedzie w najlepszym stanie - chcesz sie dowiedziec cos o 954 to zapraszam na fireblade.pl
maciek1985 p******sz chlopie farmazony - raz Ci nie odpalila i juz bys nie kupil, a z nowych moto jak sie ktores s*****oli w trasie to co sam naprawisz? Jesli kupisz zadbany egzemplarz to napewno dlugo posmigasz bezawaryjnie.
Polecam to co bedzie w najlepszym stanie - chcesz sie dowiedziec cos o 954 to zapraszam na fireblade.pl
-
miazga - Świeżak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 15/2/2009, 13:25
miazga napisał(a):Gsx-r 750 oddaje moc jak szejsetka wiec zastanow sie bo jak trzeba bedzie ostro przyspieszyc to zacznie sie wachlowanie biegami, nie ma tej elastycznosci co 1000.
maciek1985 p******sz chlopie farmazony - raz Ci nie odpalila i juz bys nie kupil, a z nowych moto jak sie ktores s*****oli w trasie to co sam naprawisz? Jesli kupisz zadbany egzemplarz to napewno dlugo posmigasz bezawaryjnie.
Polecam to co bedzie w najlepszym stanie - chcesz sie dowiedziec cos o 954 to zapraszam na fireblade.pl
W mojej usterkę usunęli w serwisie i jest OK. Moja jest z UK i jest bardzo zadbana tzn nie pośniedziała czy pordzewiała i oryginał malowanie, dwa kluczyki. Trochę przejrzałem motorów zanim ją kupiłem aczkolwiek kupiłem ją tanio.
Na allegro za 954 w bdb stanie trzeba dać 16 tys zł wzwyż a moim zdaniem nie jest warta takiej kasy biorąc pod uwagę że to motocykle z 02 lub 03r.
Mechanik w serwisie uczulił mnie że w 954 zdarzają się usterki elektryki, a to mnie martwi.
Ogólnie bardzo polecam ten motocykl osobom którzy poszukują motocykla prawie litrowego, wygodnego i lekkiego.
Nie kupiłbym drugi raz 954 ze względu na moją posturę wiem że lepiej wyglądałbym na większym motocyklu np ZX12R.
Zaraz pewnie posypia się teksty typu może od razu z turbo itd. Nie mówię o 12-stce w sensie mocy czy osiągów tylko jest to gabarytowo większy motocykl niż 954 i myślę że byłby na mnie w sam raz.
Mi motocykl nie służy do latania na kole czy latania po winklach tylko używam go jako środek transportu w 90% po mieście i patrzę na inne rzeczy niż ktoś kto kupuje ścigacza do tego do czego jest on tak naprawdę stworzony.
954 bardzo polecam osobom którzy poszukują ścigacza do poruszania się po mieście (mimo że nie jest to miejski motocykl), prawie litrowego, wygodnego i lekkiego.
Na tor moim zdaniem lepsza będzie zdecydowanie R1 RN09, brałem pod uwagę R1 i Gixa 1000 ale stwierdziłem że lepsza do jazdy bez wariactw będzie 954.
Nikt nie musi się ze mną zgadzać w tym co napisałem.
- maciek1985
- Świeżak
- Posty: 311
- Dołączył(a): 6/12/2009, 14:59
Maciek ale nikt tutaj o lataniu po torze nie wspominał:)
Co do ceny to własnie troche tutaj jest problem bo wydac 17-18 k na motor z 2002 roku troche szkoda. Fakt faktem honda to honda...
Drogą dedukcji wyszło mi 954 albo zx10r... Ktoś może coś powiedziec ciekawego o 10?:) jak wrazenia i awaryjnosc - chodzi mi o rocznik 2004/5
Co do ceny to własnie troche tutaj jest problem bo wydac 17-18 k na motor z 2002 roku troche szkoda. Fakt faktem honda to honda...
Drogą dedukcji wyszło mi 954 albo zx10r... Ktoś może coś powiedziec ciekawego o 10?:) jak wrazenia i awaryjnosc - chodzi mi o rocznik 2004/5
- Husarr
- Świeżak
- Posty: 94
- Dołączył(a): 13/12/2009, 16:41
- Lokalizacja: Białystok
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości