problem z odpalanie kawasaki zzr 600
Posty: 11
• Strona 1 z 1
problem z odpalanie kawasaki zzr 600
Witam was szukam malej pomocy kupilem niedawno kawasaki zzr 600 93 rok ma najechane 30 tys na zegarku jak ja przywiozlem palila od strzala posanowilem w niej wymienic wszystki filtry plyny itd od tamtego czasu cos powiem nie pali tak jak powinna zaczela strzelac mocno w tlumiki na dzien dzisiejszy jest lipa wymienilem dzis swiece na nowe nowy akumolator i probowalem jak odpalac i nic echo tylko strzelanie w tlumik zauwazylem pewnazecz jak wymienialem swiece to dwie od lewej byly bardzije obkopcone niz te po prawej a malo tego spusilem paliwo z gazikow i tak jak przeczytalem i wiec nie wiem co robic i szukac dalej jak ktos by byl bardzo chetny to porsze napisac pod numer gg 4140258 lub na adres emil derextrans@onet.eu
- derextrans
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 22/2/2010, 18:54
- Lokalizacja: Żary
Sam powinienes wiedziec jaka jest przczyna!!
Pewnie czy wymianach cos musialem przekombinowac!
Moze kreciles srubami w gazniki od synchro lub od mieszanki??
Iskra jest??
A co do tych 30tys.km to wiesz ,przewaznie kazde moto na allegro tyle ma.Prawda jest taka,ze razy dwa i wiecej maja przejechane
Pewnie czy wymianach cos musialem przekombinowac!
Moze kreciles srubami w gazniki od synchro lub od mieszanki??
Iskra jest??
A co do tych 30tys.km to wiesz ,przewaznie kazde moto na allegro tyle ma.Prawda jest taka,ze razy dwa i wiecej maja przejechane
-
macs - Bywalec
- Posty: 546
- Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
- Lokalizacja: Pomorskie
Re: problem z odpalanie kawasaki zzr 600
derextrans napisał(a):Witam was szukam malej pomocy kupilem niedawno kawasaki zzr 600 93 rok ma najechane 30 tys na zegarku jak ja przywiozlem palila od strzala posanowilem w niej wymienic wszystki filtry plyny itd od tamtego czasu cos powiem nie pali tak jak powinna zaczela strzelac mocno w tlumiki na dzien dzisiejszy jest lipa wymienilem dzis swiece na nowe nowy akumolator i probowalem jak odpalac i nic echo tylko strzelanie w tlumik zauwazylem pewnazecz jak wymienialem swiece to dwie od lewej byly bardzije obkopcone niz te po prawej a malo tego spusilem paliwo z gazikow i tak jak przeczytalem i wiec nie wiem co robic i szukac dalej jak ktos by byl bardzo chetny to porsze napisac pod numer gg 4140258 lub na adres emil derextrans@onet.eu
Chyba pobiłeś rekord świata w pisaniu tekstu bez znaków przestankowych, gratuluje...
A co do motocykla to jeśli wszystko przed wymianami było ok, przeanalizuj dokładnie co robiłeś i co odłączałeś - bo pewnie tu jest pies pogrzebany.
- toper-utl
- Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 23/10/2008, 15:25
Sprawa jest następująca. Miałem dokładnie tak samo , kupione moto 3 sezony temu. palił rewelacja , po zmienionych świecach strzelał w tłumik i mocno okopcone świece+ czarny dym z tłumika. Zrobiłem synchro gażników i po problemie.
-
MATRIX123 - Świeżak
- Posty: 100
- Dołączył(a): 27/12/2007, 23:37
- Lokalizacja: POZNAŃ/PLEWISKA
problem z odpaleniem kawasaki zzr
No dokladnie to samo mam wlasnie tak jak piszesz strzela w tlumik i czarny dym wiec jutro jade do synchronizacji gaznikow idam wam znac a dzis wlasnie wszystko analizowalem krok po kroku i nic nie stwierdzilem.Jutro jeszcze sprawdze iskre na swiecach ale musze ja uruchomic bo az mi sie w oczach kroi jak ona tak stoi i nie pali pzdr wszystkich
- derextrans
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 22/2/2010, 18:54
- Lokalizacja: Żary
No napewno to zrobie zebym wiedzial jak to sie robi to juz dzis bym to poszedl robic ale niestety ani o tym pojecia ani sprzetu do tego wiec do jutra poczeka ale dzieki za podpowiedz kazda podpowiedz sie liczy mam nadzije ze kiedys spotkamy sie na szosie pzdr dla ciebie i szacun dla wszystkich
- derextrans
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 22/2/2010, 18:54
- Lokalizacja: Żary
przynajmniej oddałeś do robienia to
Za to szacun
jak nie masz zajechanego tego zygzaka to bedzie służył długo! Tylko dbaj i nieszczędź na wymianach!
Mój już mnie drugie tyle co kosztował pochłonął ale za to nie ma drugiego takiego technicznie jak mój.
a ten przebieg to masz pewnie około 100tyś.
30 tyś km to jest prawie jak nowy i tak powinien chodzić i wyglądać. Mój ma 55tys i jeszcze oryginalne klocki z tyłu do tej zimy miał!


Mój już mnie drugie tyle co kosztował pochłonął ale za to nie ma drugiego takiego technicznie jak mój.
a ten przebieg to masz pewnie około 100tyś.
30 tyś km to jest prawie jak nowy i tak powinien chodzić i wyglądać. Mój ma 55tys i jeszcze oryginalne klocki z tyłu do tej zimy miał!
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Nie nie z przebiegiem tak jest akurat wiem z jakich zrodel ten motor jest ale wlasniektos dbal o niego wizualniea nie technicznie czyli nic nie wymieniane do tej pory.Filtr powietrza jak wyciagnelem to az sie rozsypal ze starosci i dlatego do was pisze z kazdym zapytaniem bo chce zeby mi sluzyl jak najdluzej bo naprawde wizualnie mi sie naprawde podoba wiec damy rade jutro juz moze zagada i bede bardzo szczesliwy wiec dzieki za info doceniam moze kiedys ja pomoge
- derextrans
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 22/2/2010, 18:54
- Lokalizacja: Żary
Jak mówisz, że nic nie był orobione to od przycisku startera wara zanim nie zrobisz obowiazkowo:
-nowy olej, filtr,
-nowy filrt powietrza,
-nowe lub sprawdzone, że ten jest dobry akumulator,
-nowe świece,
-sprawdzenie luzów zaworowych i ich korekta
-przy okazji sprawdzenie rozrządu i stanu krzywek wałków
-czyszczenie(gruntowne!!)gaźników, ustawienie pływaków, sprawdzenie zaworków iglicowych, uszczelek gumowych (ze starości mogą być ale nie uszczelniać), ustawienie składu mieszanki na śrubach wstępnie na 2 obroty wykręcone. Na końcu synhronizacja gaźników
-fajnie by było po spuszczeniu oleju przed zalaniem nowego odkręcić sprzęgło i przejrzeć tarcze czy nie są ze starości w stanie rozkłady.
-zdjąć i przesmarować linkę sprzęgła i sprawdzić linki gazu - wyregulować rolgaz.
-obejrzeć bezpieczniki w skrzynce pod siedzeniem.
-wymienić olej w lagach od razu z nowymi uszczelniaczami (gwarantuje, że jak nawet teraz nie puszczają to te stare po paruset km. zacząć lać olej)
rozłaczenie kostek instalacji elektrycznej i wyczyszczenie styków oraz przesmarowanie np smarem miedzianym.
niestety kupno zaniedbanego mechanicznie motocykla japońskiego to w najlepszym wypadku to co napisałem powyżej OBOWIĄZKOWO! W trakcie mozę wyjść masa innych rzeczy. Dlatego zasada jest raczej taka - lepiej kupić po szlifie lub z nawet bez plastików czy jakoś obrzydliwie pomalowany ale regularnie serwisowany. Wizualnie dopieścisz pod siebie o wiele łatwiej i taniej niż mechanicznie.
Nie jeździ się przecież ładnymi plastikami i felgami polerowanymi (np) tylko całą resztą.
zapraszam na forum zygzaka - tam znajdziesz sporo odpowiedzi lub porad do tego modelu zzr.fora.pl
-nowy olej, filtr,
-nowy filrt powietrza,
-nowe lub sprawdzone, że ten jest dobry akumulator,
-nowe świece,
-sprawdzenie luzów zaworowych i ich korekta
-przy okazji sprawdzenie rozrządu i stanu krzywek wałków
-czyszczenie(gruntowne!!)gaźników, ustawienie pływaków, sprawdzenie zaworków iglicowych, uszczelek gumowych (ze starości mogą być ale nie uszczelniać), ustawienie składu mieszanki na śrubach wstępnie na 2 obroty wykręcone. Na końcu synhronizacja gaźników
-fajnie by było po spuszczeniu oleju przed zalaniem nowego odkręcić sprzęgło i przejrzeć tarcze czy nie są ze starości w stanie rozkłady.
-zdjąć i przesmarować linkę sprzęgła i sprawdzić linki gazu - wyregulować rolgaz.
-obejrzeć bezpieczniki w skrzynce pod siedzeniem.
-wymienić olej w lagach od razu z nowymi uszczelniaczami (gwarantuje, że jak nawet teraz nie puszczają to te stare po paruset km. zacząć lać olej)
rozłaczenie kostek instalacji elektrycznej i wyczyszczenie styków oraz przesmarowanie np smarem miedzianym.
niestety kupno zaniedbanego mechanicznie motocykla japońskiego to w najlepszym wypadku to co napisałem powyżej OBOWIĄZKOWO! W trakcie mozę wyjść masa innych rzeczy. Dlatego zasada jest raczej taka - lepiej kupić po szlifie lub z nawet bez plastików czy jakoś obrzydliwie pomalowany ale regularnie serwisowany. Wizualnie dopieścisz pod siebie o wiele łatwiej i taniej niż mechanicznie.
Nie jeździ się przecież ładnymi plastikami i felgami polerowanymi (np) tylko całą resztą.
zapraszam na forum zygzaka - tam znajdziesz sporo odpowiedzi lub porad do tego modelu zzr.fora.pl
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
jest juz oki moje kawusia zaczela gadac po regulacji gaznikow wiec jest oki teraz moge spokojnie przygotowywac sie do sezonu z gory dzieki wszystkim zainteresowanych pomoca szacun dla was
- derextrans
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 22/2/2010, 18:54
- Lokalizacja: Żary
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości