Zobacz wÄ…tek - problem z odpalanie kawasaki zzr 600
NAS Analytics TAG

problem z odpalanie kawasaki zzr 600

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

problem z odpalanie kawasaki zzr 600

Postprzez derextrans » 22/2/2010, 19:00

Witam was szukam malej pomocy kupilem niedawno kawasaki zzr 600 93 rok ma najechane 30 tys na zegarku jak ja przywiozlem palila od strzala posanowilem w niej wymienic wszystki filtry plyny itd od tamtego czasu cos powiem nie pali tak jak powinna zaczela strzelac mocno w tlumiki na dzien dzisiejszy jest lipa wymienilem dzis swiece na nowe nowy akumolator i probowalem jak odpalac i nic echo tylko strzelanie w tlumik zauwazylem pewnazecz jak wymienialem swiece to dwie od lewej byly bardzije obkopcone niz te po prawej a malo tego spusilem paliwo z gazikow i tak jak przeczytalem i wiec nie wiem co robic i szukac dalej jak ktos by byl bardzo chetny to porsze napisac pod numer gg 4140258 lub na adres emil derextrans@onet.eu
derextrans
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 22/2/2010, 18:54
Lokalizacja: Żary


Postprzez macs » 22/2/2010, 20:39

Sam powinienes wiedziec jaka jest przczyna!!
Pewnie czy wymianach cos musialem przekombinowac!
Moze kreciles srubami w gazniki od synchro lub od mieszanki??
Iskra jest??

A co do tych 30tys.km to wiesz ,przewaznie kazde moto na allegro tyle ma.Prawda jest taka,ze razy dwa i wiecej maja przejechane
Avatar użytkownika
macs
Bywalec
 
Posty: 546
Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
Lokalizacja: Pomorskie


Re: problem z odpalanie kawasaki zzr 600

Postprzez toper-utl » 22/2/2010, 20:43

derextrans napisał(a):Witam was szukam malej pomocy kupilem niedawno kawasaki zzr 600 93 rok ma najechane 30 tys na zegarku jak ja przywiozlem palila od strzala posanowilem w niej wymienic wszystki filtry plyny itd od tamtego czasu cos powiem nie pali tak jak powinna zaczela strzelac mocno w tlumiki na dzien dzisiejszy jest lipa wymienilem dzis swiece na nowe nowy akumolator i probowalem jak odpalac i nic echo tylko strzelanie w tlumik zauwazylem pewnazecz jak wymienialem swiece to dwie od lewej byly bardzije obkopcone niz te po prawej a malo tego spusilem paliwo z gazikow i tak jak przeczytalem i wiec nie wiem co robic i szukac dalej jak ktos by byl bardzo chetny to porsze napisac pod numer gg 4140258 lub na adres emil derextrans@onet.eu


Chyba pobiłeś rekord świata w pisaniu tekstu bez znaków przestankowych, gratuluje...

A co do motocykla to jeśli wszystko przed wymianami było ok, przeanalizuj dokładnie co robiłeś i co odłączałeś - bo pewnie tu jest pies pogrzebany.
toper-utl
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 23/10/2008, 15:25

Postprzez MATRIX123 » 22/2/2010, 20:55

Sprawa jest następująca. Miałem dokładnie tak samo , kupione moto 3 sezony temu. palił rewelacja , po zmienionych świecach strzelał w tłumik i mocno okopcone świece+ czarny dym z tłumika. Zrobiłem synchro gażników i po problemie.
Avatar użytkownika
MATRIX123
Świeżak
 
Posty: 100
Dołączył(a): 27/12/2007, 23:37
Lokalizacja: POZNAŃ/PLEWISKA

problem z odpaleniem kawasaki zzr

Postprzez derextrans » 22/2/2010, 21:04

No dokladnie to samo mam wlasnie tak jak piszesz strzela w tlumik i czarny dym wiec jutro jade do synchronizacji gaznikow idam wam znac a dzis wlasnie wszystko analizowalem krok po kroku i nic nie stwierdzilem.Jutro jeszcze sprawdze iskre na swiecach ale musze ja uruchomic bo az mi sie w oczach kroi jak ona tak stoi i nie pali pzdr wszystkich
derextrans
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 22/2/2010, 18:54
Lokalizacja: Żary

Postprzez macs » 22/2/2010, 21:30

Zrob od razu czyszczenie i regulacje gaznikow
Avatar użytkownika
macs
Bywalec
 
Posty: 546
Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez derextrans » 22/2/2010, 21:39

No napewno to zrobie zebym wiedzial jak to sie robi to juz dzis bym to poszedl robic ale niestety ani o tym pojecia ani sprzetu do tego wiec do jutra poczeka ale dzieki za podpowiedz kazda podpowiedz sie liczy mam nadzije ze kiedys spotkamy sie na szosie pzdr dla ciebie i szacun dla wszystkich
derextrans
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 22/2/2010, 18:54
Lokalizacja: Żary

Postprzez Przemo_rene » 22/2/2010, 22:41

przynajmniej oddałeś do robienia to :) Za to szacun :) jak nie masz zajechanego tego zygzaka to bedzie służył długo! Tylko dbaj i nieszczędź na wymianach!

Mój już mnie drugie tyle co kosztował pochłonął ale za to nie ma drugiego takiego technicznie jak mój.

a ten przebieg to masz pewnie około 100tyś.
30 tyś km to jest prawie jak nowy i tak powinien chodzić i wyglądać. Mój ma 55tys i jeszcze oryginalne klocki z tyłu do tej zimy miał!
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez derextrans » 22/2/2010, 22:54

Nie nie z przebiegiem tak jest akurat wiem z jakich zrodel ten motor jest ale wlasniektos dbal o niego wizualniea nie technicznie czyli nic nie wymieniane do tej pory.Filtr powietrza jak wyciagnelem to az sie rozsypal ze starosci i dlatego do was pisze z kazdym zapytaniem bo chce zeby mi sluzyl jak najdluzej bo naprawde wizualnie mi sie naprawde podoba wiec damy rade jutro juz moze zagada i bede bardzo szczesliwy wiec dzieki za info doceniam moze kiedys ja pomoge
derextrans
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 22/2/2010, 18:54
Lokalizacja: Żary

Postprzez Przemo_rene » 23/2/2010, 10:07

Jak mówisz, że nic nie był orobione to od przycisku startera wara zanim nie zrobisz obowiazkowo:

-nowy olej, filtr,
-nowy filrt powietrza,
-nowe lub sprawdzone, że ten jest dobry akumulator,
-nowe świece,
-sprawdzenie luzów zaworowych i ich korekta
-przy okazji sprawdzenie rozrządu i stanu krzywek wałków
-czyszczenie(gruntowne!!)gaźników, ustawienie pływaków, sprawdzenie zaworków iglicowych, uszczelek gumowych (ze starości mogą być ale nie uszczelniać), ustawienie składu mieszanki na śrubach wstępnie na 2 obroty wykręcone. Na końcu synhronizacja gaźników
-fajnie by było po spuszczeniu oleju przed zalaniem nowego odkręcić sprzęgło i przejrzeć tarcze czy nie są ze starości w stanie rozkłady.
-zdjąć i przesmarować linkę sprzęgła i sprawdzić linki gazu - wyregulować rolgaz.
-obejrzeć bezpieczniki w skrzynce pod siedzeniem.
-wymienić olej w lagach od razu z nowymi uszczelniaczami (gwarantuje, że jak nawet teraz nie puszczają to te stare po paruset km. zacząć lać olej)
rozłaczenie kostek instalacji elektrycznej i wyczyszczenie styków oraz przesmarowanie np smarem miedzianym.


niestety kupno zaniedbanego mechanicznie motocykla japońskiego to w najlepszym wypadku to co napisałem powyżej OBOWIĄZKOWO! W trakcie mozę wyjść masa innych rzeczy. Dlatego zasada jest raczej taka - lepiej kupić po szlifie lub z nawet bez plastików czy jakoś obrzydliwie pomalowany ale regularnie serwisowany. Wizualnie dopieścisz pod siebie o wiele łatwiej i taniej niż mechanicznie.

Nie jeździ się przecież ładnymi plastikami i felgami polerowanymi (np) tylko całą resztą.

zapraszam na forum zygzaka - tam znajdziesz sporo odpowiedzi lub porad do tego modelu zzr.fora.pl
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez derextrans » 23/2/2010, 17:38

jest juz oki moje kawusia zaczela gadac po regulacji gaznikow wiec jest oki teraz moge spokojnie przygotowywac sie do sezonu z gory dzieki wszystkim zainteresowanych pomoca szacun dla was
derextrans
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 22/2/2010, 18:54
Lokalizacja: Żary



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê