czy fioletowe kolektory oznaczaja ze matocykl był katowany??
Posty: 16
• Strona 1 z 1
czy fioletowe kolektory oznaczaja ze matocykl był katowany??
Witam niech ktos znajacy temat odpowie na pytanie czy jak motocykl ma zabarwione na fioletowo kolektory tzn ze nie miał lekkiego życia?? czy jedno z drugim nie ma nic wspólnego??
- piotras224
- Świeżak
- Posty: 34
- Dołączył(a): 29/12/2009, 22:43
melvin napisał(a):zależy jak bardzo sa zabarwione, kumpla 929 ma lekko ale widocznie zabarwione kolektory a miała bardzo lekkie życie...
ale znasz historie tej 929?? czy jak kupiliscie to kolektory miały normalny kolor a pozniej po nie tak ostrej jezdzie sie zabarwiły?
- piotras224
- Świeżak
- Posty: 34
- Dołączył(a): 29/12/2009, 22:43
ogólnie im kolektory są bardziej przebarwione (fiolet, niebieski) tym bardziej moto bylo katowane. Przebarwienia robia sie od temperatury wyrzucanych spalin no a jak wiadomo im bardziej fpizdziel tym bardziej sa gorace
Ostatnio edytowano 21/2/2010, 22:42 przez Husarr, łącznie edytowano 1 raz
- Husarr
- Świeżak
- Posty: 94
- Dołączył(a): 13/12/2009, 16:41
- Lokalizacja: Białystok
- maciek1985
- Świeżak
- Posty: 311
- Dołączył(a): 6/12/2009, 14:59
W gsxr 1000 k4 rura łączoca wydech z kolektorami sama przykladowa z czasem sie zabarwiala. (ten typ tak miał).
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5223
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Nie wpadliscie na to ze nie ktore sportowe kolektory sa od nowosci tak zabarwione ?? Moze koles ma wymieniony kolektor na sporta i nawet nie wie... a nie glupoty gadacie o mieszance i katowaniu, to nie jest komarek xD H@H@H@H@H@H@H@H@H@H@H@H@... Chyba nie widzieliscie kolektorow ktore dostyly ogniaa.. A ty chopaku ciesz sie bo na 99% masz sporta
Possdro..

- siciun
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 7/2/2010, 02:52
- Lokalizacja: Toruń
chodzi o kolektory fabryczne nie sportowe. przy oględzinach motocykla yzf r1 05 miała zabarwione caluśkie kolektory na fioletowo od początku do końca to raczej nie jest normalne koleś czarował ze to nic dziwnego bo z takiego stopu metalu sa wyprodukowane ze sie zabarwiają wiec dlaczego wszystkie r1 tego nie maja i zaczęło mnie to zastanawiać
- piotras224
- Świeżak
- Posty: 34
- Dołączył(a): 29/12/2009, 22:43
a skad wiesz ze to byl oryginalny kolektor a nie sportowy ??? Ja kupilem NOWY kolektor do gsxr i po jakims czasie tesh sie zrobil fioletowy, taki material... To samo mialem w hondzie civic.. Kupilem 4-2-1 dostal temperatury i tesh zminial barwe. A wydech koncowy w tej r1 byl oryginalny ??
- siciun
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 7/2/2010, 02:52
- Lokalizacja: Toruń
siciun zmień podpis bo tym pięknym guixerem za 50 postów bedziemy rzygać (jest spoko ale co za dużo...)
A co do kolektorów polecam youtube i wpisać "katownia" Wcale kolektory nie muszą później po ostygnięciu dostać innego koloru wszystko kwestia materiału i zazwyczaj im tańsze tym bardziej sie koloruje
A co do kolektorów polecam youtube i wpisać "katownia" Wcale kolektory nie muszą później po ostygnięciu dostać innego koloru wszystko kwestia materiału i zazwyczaj im tańsze tym bardziej sie koloruje
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Może i był katowany a może jeździł dużo po mieście z niewielką prędkością co powodowało większe nagrzewanie się kolektorów. Tego się nie dowiesz. Jak nie jesteś pewien stanu motocykla, jedź na do jakiegoś mechanika to Ci sprawdzi i powie czy motocykl wart jest zakupu.
Wiatru szum, silnika śpiew, kręta droga oczywiście bez drzew:)
-
krydka - Świeżak
- Posty: 304
- Dołączył(a): 29/7/2007, 21:11
- Lokalizacja: Janowiec Wlkp
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości