Zobacz wątek - czy fioletowe kolektory oznaczaja ze matocykl był katowany??
NAS Analytics TAG

czy fioletowe kolektory oznaczaja ze matocykl był katowany??

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

czy fioletowe kolektory oznaczaja ze matocykl był katowany??

Postprzez piotras224 » 21/2/2010, 21:30

Witam niech ktos znajacy temat odpowie na pytanie czy jak motocykl ma zabarwione na fioletowo kolektory tzn ze nie miał lekkiego życia?? czy jedno z drugim nie ma nic wspólnego??
piotras224
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 29/12/2009, 22:43


Postprzez melvin » 21/2/2010, 21:44

zależy jak bardzo sa zabarwione, kumpla 929 ma lekko ale widocznie zabarwione kolektory a miała bardzo lekkie życie...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski


Postprzez piotras224 » 21/2/2010, 21:50

melvin napisał(a):zależy jak bardzo sa zabarwione, kumpla 929 ma lekko ale widocznie zabarwione kolektory a miała bardzo lekkie życie...


ale znasz historie tej 929?? czy jak kupiliscie to kolektory miały normalny kolor a pozniej po nie tak ostrej jezdzie sie zabarwiły?
piotras224
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 29/12/2009, 22:43

Postprzez Husarr » 21/2/2010, 22:16

ogólnie im kolektory są bardziej przebarwione (fiolet, niebieski) tym bardziej moto bylo katowane. Przebarwienia robia sie od temperatury wyrzucanych spalin no a jak wiadomo im bardziej fpizdziel tym bardziej sa gorace
Ostatnio edytowano 21/2/2010, 22:42 przez Husarr, łącznie edytowano 1 raz
Husarr
Świeżak
 
Posty: 94
Dołączył(a): 13/12/2009, 16:41
Lokalizacja: Białystok

Postprzez maciek1985 » 21/2/2010, 22:16

raczej zły skład mieszanki paliwowo powietrznej
maciek1985
Świeżak
 
Posty: 311
Dołączył(a): 6/12/2009, 14:59

Postprzez pawulon03 » 21/2/2010, 22:51

za dużo powietrza(tlenu) w mieszance=wyższa temperatura spalania
Avatar użytkownika
pawulon03
Świeżak
 
Posty: 344
Dołączył(a): 22/11/2008, 20:53
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Seba_ER5 » 22/2/2010, 00:19

W gsxr 1000 k4 rura łączoca wydech z kolektorami sama przykladowa z czasem sie zabarwiala. (ten typ tak miał).
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5223
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez siciun » 22/2/2010, 19:22

Nie wpadliscie na to ze nie ktore sportowe kolektory sa od nowosci tak zabarwione ?? Moze koles ma wymieniony kolektor na sporta i nawet nie wie... a nie glupoty gadacie o mieszance i katowaniu, to nie jest komarek xD H@H@H@H@H@H@H@H@H@H@H@H@... Chyba nie widzieliscie kolektorow ktore dostyly ogniaa.. A ty chopaku ciesz sie bo na 99% masz sporta ;) Possdro..
Suzuki Gsx-R 600 K3
Obrazek (otwórz link)
siciun
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 7/2/2010, 02:52
Lokalizacja: Toruń

Postprzez piotras224 » 22/2/2010, 19:33

chodzi o kolektory fabryczne nie sportowe. przy oględzinach motocykla yzf r1 05 miała zabarwione caluśkie kolektory na fioletowo od początku do końca to raczej nie jest normalne koleś czarował ze to nic dziwnego bo z takiego stopu metalu sa wyprodukowane ze sie zabarwiają wiec dlaczego wszystkie r1 tego nie maja i zaczęło mnie to zastanawiać
piotras224
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 29/12/2009, 22:43

Postprzez siciun » 22/2/2010, 20:30

a skad wiesz ze to byl oryginalny kolektor a nie sportowy ??? Ja kupilem NOWY kolektor do gsxr i po jakims czasie tesh sie zrobil fioletowy, taki material... To samo mialem w hondzie civic.. Kupilem 4-2-1 dostal temperatury i tesh zminial barwe. A wydech koncowy w tej r1 byl oryginalny ??
Suzuki Gsx-R 600 K3
Obrazek (otwórz link)
siciun
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 7/2/2010, 02:52
Lokalizacja: Toruń

Postprzez Przemo_rene » 22/2/2010, 22:45

siciun zmień podpis bo tym pięknym guixerem za 50 postów bedziemy rzygać (jest spoko ale co za dużo...)

A co do kolektorów polecam youtube i wpisać "katownia" Wcale kolektory nie muszą później po ostygnięciu dostać innego koloru wszystko kwestia materiału i zazwyczaj im tańsze tym bardziej sie koloruje
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez krydka » 23/2/2010, 13:23

Może i był katowany a może jeździł dużo po mieście z niewielką prędkością co powodowało większe nagrzewanie się kolektorów. Tego się nie dowiesz. Jak nie jesteś pewien stanu motocykla, jedź na do jakiegoś mechanika to Ci sprawdzi i powie czy motocykl wart jest zakupu.
Wiatru szum, silnika śpiew, kręta droga oczywiście bez drzew:)
Avatar użytkownika
krydka
Świeżak
 
Posty: 304
Dołączył(a): 29/7/2007, 21:11
Lokalizacja: Janowiec Wlkp

Postprzez radus » 23/2/2010, 17:36

WESOŁEK napisał(a):jeśli są oryginalne a inne r1 tego nie maja to coś tu wyraźnie śmierdzi i pewnie ktoś się nią fajnie zabawiał

a z kad wiesz ze inne r1 tego nie maja ? moze akurat wszystkie to maja i nie nalezy sie niczym przejmowac
cb
radus
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 9/2/2010, 15:19



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na g�r�