Tuning mego sqta;]
Posty: 27
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Tuning mego sqta;]
To tak, stwierdzilem ze nie bede kupywal sciga tylko stuninguje pozadnie sqta. Moj sprzet to:
Benelli 491 rr 01r. chlodzony ciecza dwusow poki co max leci kolo 85kmh;]
i tu chcialbym zebyscie pomogli wybrac czesci. chodzi mi najbardziej o predkosc. cena zabardzo nie gra roli
jesli robie cos zle prosze o poprawinie tego;] jestem tu nowy i prosze o chociam mala wyrozumialosc;]
Benelli 491 rr 01r. chlodzony ciecza dwusow poki co max leci kolo 85kmh;]

i tu chcialbym zebyscie pomogli wybrac czesci. chodzi mi najbardziej o predkosc. cena zabardzo nie gra roli

jesli robie cos zle prosze o poprawinie tego;] jestem tu nowy i prosze o chociam mala wyrozumialosc;]
- Kuba111
- Świeżak
- Posty: 82
- Dołączył(a): 15/1/2007, 19:47
kup wiekszy cylinder, sportowy tłumik,moze gaźnik ;]
"żyj tak, że kiedy umrzesz twoim znajomym zrobi sie przykro" | www.201.photobucket.com/albums/aa296/lu ... sterko.jpg
- x_miki_x
- Świeżak
- Posty: 448
- Dołączył(a): 29/10/2006, 12:38
- Lokalizacja: z nienacka
kup to co mowi miki i jeszcze stozkowy filtr powietrza a cylinder kup najlepiej firmy poni a wydech leo vince albo gianelli
DT80=>DT70SM=>RS125=>CR125=>SX125&CBR6 00RR '06
- daniel8634
- Świeżak
- Posty: 338
- Dołączył(a): 7/1/2007, 13:50
- Lokalizacja: kielce
sam gaźnik to niekoniecznie, ale nowe dysze, membranę. mocniejszy pasek napędowy, nowe rolki, sprężyny, tłumik, cylinder, dobra świecę, lżejszy wał, dobry olej. kasa za to jak za ten skuter pewnie. ale jak nie gra to roli to wszystko wymienione wymienić na sportowe zamienniki. pozdro!
1952 SHL M-04
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
- michael
- Bywalec
- Posty: 515
- Dołączył(a): 25/1/2007, 20:56
- Lokalizacja: Białystok
sportowy filtr zmniejsza opory powietrza na wlocie do gaźnika. tylko lepiej kupić dobry ale nadwymiarowy niż najtańszy z allegro, dzięki któremu do gaźnika wlatuje wszystko łącznie z syfem...
1952 SHL M-04
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
- michael
- Bywalec
- Posty: 515
- Dołączył(a): 25/1/2007, 20:56
- Lokalizacja: Białystok
cylinder z tlokiem itd okolo 700zl gaznik z 300zl wydech okolo 500zl a filtr to do 80zl czyli razem okolo 1600zl a ten iltr to jest taki filtr powietrza ktory zwieksza przeplyw szybkosc przeplywu powietrza ale 120zl to raczej nawet na najlpszych czesciach tyle nie pujdzie
DT80=>DT70SM=>RS125=>CR125=>SX125&CBR6 00RR '06
- daniel8634
- Świeżak
- Posty: 338
- Dołączył(a): 7/1/2007, 13:50
- Lokalizacja: kielce
sqter kupiony w niemczech w 2002 za niecale 7000zl teraz mego ojca koles sie pytal czy go odda za 800 dolarow to ojciec powiedzial ze by oddal ale to syna:D wole wydac na czesci kolo 3-4 tysiecy niz kupowac sciga za 8 patykow a bedzie jezdzil 100-110...
ale jednak ten moj sqterek ma to cos;p zawsze mi sie podobal ;] niedlugo wstawie jeszcze pare fotek:)
ale jednak ten moj sqterek ma to cos;p zawsze mi sie podobal ;] niedlugo wstawie jeszcze pare fotek:)
Benelli 491 rr-->Yamaha DT 50 2003r.--> KTM exc 125
)

- Kuba111
- Świeżak
- Posty: 82
- Dołączył(a): 15/1/2007, 19:47
To ma być kompletny tuning od A-Z?
No to jeśli tak to proszę bardzo:
-cylinder 70ccm (Polini, Hebo, Metrakit, Airsal, Malossi, Stage6)
-korbowód (Metrakit, Jasil)
-sportowy wał korbowy (Hebo, Metrakit, Polini, Malossi)
-sportowe łożyska na wale (Metrakit, Stage6)
-gaźnik Dell'orto 21 mm (Metrakit, Stage6, Polini)
-króciec ssący (Polini, Hebo, Doppler, Stage6, RMS, Metrakit)
-sportowy filtr powietrza (niekobniecznie musi być to stożek, K&N, Polini, Malossi, KRS, RMS, Stage6, TNT)
-wydech (Leo Vince, Metrakit, Polini, Doppler, Hebo, Malossi)
-wariator (Leo Vince, Hebo, RMS, Doppler, Malossi, Metrakit, Polini)
W ostateczności możesz jeszcze kupić inny amor na tył i gasbox.
Te firmy to moim zdaniem najlepsze jak do tej pory funkcjionujące na rynku. I jeszcze jedno, najlepiej kupować wszystko jednej firmy, ponieważ części są mniej więcej dopasowane do siebie, a kupując każdą inną można ich ze sobą niezgrać tak dobrze.
No to jeśli tak to proszę bardzo:
-cylinder 70ccm (Polini, Hebo, Metrakit, Airsal, Malossi, Stage6)
-korbowód (Metrakit, Jasil)
-sportowy wał korbowy (Hebo, Metrakit, Polini, Malossi)
-sportowe łożyska na wale (Metrakit, Stage6)
-gaźnik Dell'orto 21 mm (Metrakit, Stage6, Polini)
-króciec ssący (Polini, Hebo, Doppler, Stage6, RMS, Metrakit)
-sportowy filtr powietrza (niekobniecznie musi być to stożek, K&N, Polini, Malossi, KRS, RMS, Stage6, TNT)
-wydech (Leo Vince, Metrakit, Polini, Doppler, Hebo, Malossi)
-wariator (Leo Vince, Hebo, RMS, Doppler, Malossi, Metrakit, Polini)
W ostateczności możesz jeszcze kupić inny amor na tył i gasbox.
Te firmy to moim zdaniem najlepsze jak do tej pory funkcjionujące na rynku. I jeszcze jedno, najlepiej kupować wszystko jednej firmy, ponieważ części są mniej więcej dopasowane do siebie, a kupując każdą inną można ich ze sobą niezgrać tak dobrze.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
gaznik zmienia sie po to ze jak zalozysz wiekszy to bedzie wiejsza dawka paliwa przez co bedzie wiecej palil ale bedzie szybciej jezdzil i bedzie mial lepsze przyspieszenie i wieksza moc
DT80=>DT70SM=>RS125=>CR125=>SX125&CBR6 00RR '06
- daniel8634
- Świeżak
- Posty: 338
- Dołączył(a): 7/1/2007, 13:50
- Lokalizacja: kielce
Wiec tak wdług mnie musisz zmienic :
Cylinder 70cm3 klasy sport bÄ…dz mocniejszy!
Wydech pod 70cm3(zalezne od mocy cylindra)
Gaznik (rozmiar jest zalezny od mocy cylindra!)
Wał tez zalezy od tego jaki kupisz cylinder jak kupisz jakies słabszą 70cm3 to naawet wymieniac niemusisz
Napęd ( tez zalezy od tego cylindra jak kupisz jakis pożadny np.klasy race to wymien cały naped a mianowicie wariator sprzegło pasek rolki!(Dobra konfiguracja rolek i sprezyny centralnej daje dobre osiągi)
Mozesz tez wymienic moduł CDi na sportowy bądz cały zapłon!Wszytsko zalezy od tego ile chcesz przeznaczyć kasy na tuning
Pamietaj o wymontowaniu dozownika oleju i rbieniu wałsnej miesznaki.
Tylko niekupuj pożadnego cylindra i reszty badziewnej bo ci to tylko moze sie spierdolic!
Jezeli chcesz o pomoc napisz do mnie na gg 7761515 a pomoge ci dobrac czesci do tuningu ::)
POZDRAWIAM
Cylinder 70cm3 klasy sport bÄ…dz mocniejszy!
Wydech pod 70cm3(zalezne od mocy cylindra)
Gaznik (rozmiar jest zalezny od mocy cylindra!)
Wał tez zalezy od tego jaki kupisz cylinder jak kupisz jakies słabszą 70cm3 to naawet wymieniac niemusisz

Napęd ( tez zalezy od tego cylindra jak kupisz jakis pożadny np.klasy race to wymien cały naped a mianowicie wariator sprzegło pasek rolki!(Dobra konfiguracja rolek i sprezyny centralnej daje dobre osiągi)
Mozesz tez wymienic moduł CDi na sportowy bądz cały zapłon!Wszytsko zalezy od tego ile chcesz przeznaczyć kasy na tuning
Pamietaj o wymontowaniu dozownika oleju i rbieniu wałsnej miesznaki.
Tylko niekupuj pożadnego cylindra i reszty badziewnej bo ci to tylko moze sie spierdolic!
Jezeli chcesz o pomoc napisz do mnie na gg 7761515 a pomoge ci dobrac czesci do tuningu ::)
POZDRAWIAM
- ApriliaRS125
- Świeżak
- Posty: 41
- Dołączył(a): 20/12/2006, 10:17
Zamontuj nitro cały zestaw do montażu z butlą to jedynie ok.2500
wzrost mocy gwarantowany
http://www.sklep.jednoslad.pl/pokaz.php ... goria=2568


http://www.sklep.jednoslad.pl/pokaz.php ... goria=2568
Moderator też człowiek
-
Mackoks - Świeżak
- Posty: 70
- Dołączył(a): 17/2/2007, 16:07
- Lokalizacja: ns
Mackoks napisał(a):Zamontuj nitro cały zestaw do montażu z butlą to jedynie ok.2500wzrost mocy gwarantowany
http://www.sklep.jednoslad.pl/pokaz.php ... goria=2568
rozwalenie silnika rowniez......
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
kravec napisał(a):Mackoks napisał(a):Zamontuj nitro cały zestaw do montażu z butlą to jedynie ok.2500wzrost mocy gwarantowany
http://www.sklep.jednoslad.pl/pokaz.php ... goria=2568
rozwalenie silnika rowniez......
to jest dobre na zarzynke silnika przed gruntownym tuningiem
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
Jasne tylko trzeba mieć jeszcze ten silnik 4T
I wcale nierozwali tak silnika o ile się go nieprzegrzeje. Normalnie dużo osób, które mają kasę zakładają to dla lansu, troche mocy i te upragnione 20km/h więcej 


"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
Posty: 27
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości