Wymiana tłoka (jestem w tym zielony)
• Strona 1 z 1
Wymiana tłoka (jestem w tym zielony)
Witam!
nadszedł czas kiedy musze wymienic tłok i oddac cylinder do szlifu, oczywiście zajmie sie tym mechanik, ale chce juz kupić części, więc pytanie -
1Co sądzicie o tłokach firmy motojapan bądź ITK? nie wiem, ile powinienem wydać na porządny tłok, a zależy mi na tym aby nie kupić gówna.
2 czy wymieniając tłok z pierścieniami powinienem od razu wymienic jeszcze jakąś część?
z góry dzieki za pomoc, pozdrawiam, Digim
P.S. Mam suzuki RG 125 f z 1994-go roku
nadszedł czas kiedy musze wymienic tłok i oddac cylinder do szlifu, oczywiście zajmie sie tym mechanik, ale chce juz kupić części, więc pytanie -
1Co sądzicie o tłokach firmy motojapan bądź ITK? nie wiem, ile powinienem wydać na porządny tłok, a zależy mi na tym aby nie kupić gówna.
2 czy wymieniając tłok z pierścieniami powinienem od razu wymienic jeszcze jakąś część?
z góry dzieki za pomoc, pozdrawiam, Digim
P.S. Mam suzuki RG 125 f z 1994-go roku
- digim
- Świeżak
cylinder musisz oddac do szlifu...
polecam tloki firmy wossner, vertex, wiseco...
polecam tloki firmy wossner, vertex, wiseco...
limit20znaków:evil:
-
maciek.046 - Bywalec
najlepiej oddac do kogos kto robi szlify i ma tloki
polecam motor-tech katowice...

polecam motor-tech katowice...
limit20znaków:evil:
-
maciek.046 - Bywalec
te tłoki co wymieniłeś to najgorsze szajsy, które zacierają sie po 2tys. sam miałem taki jeden......... najlepiej kup wossnera lub verteksa koszt ok. 300-350zł
a i upewnij się czy nie masz na cylindrze powłoki z nicasilu bo jak masz to nici ze szlifu i będziesz musiał wbijać tuleje ;/ a i jak wymieniasz tłok to raczej nic więcej nie wymieniasz bo z tłokiem dostajesz tuleje tylko musisz sprawdzić czy nie ma luzów na łożysku igiełkowym przy tłoku i na korbie(mechanik powinien sam to dobrze sprawdzić), no i oczywiście komplet uszczelek