Zobacz wątek - Przerobienie rs na stunt
NAS Analytics TAG

Przerobienie rs na stunt

i inne małe pojemności
_________

Przerobienie rs na stunt

Postprzez AdamRs95 » 16/2/2010, 22:37

Witam, chciałbym się przedstawić, jestem Adam mam 15 lat. Mam aprilie rs 50 i chciałbym ją przerobić na stunt. Jeździłem w poprzednim sezonie trochę ma gumie i zainspirowany filmikami i nie tylko chciałbym ją przerobić. Czy ktoś już to robił? Pewnie powiecie że jestem gówniażem i żebym się wziął za książki ale stunter13 też zaczynał od małego sprzętu i właśnie w tym wieku. Wracając do tematu... Z czego wykonać klatkę? Jaką dać owiewkę przednią? Baku chyba nie da się wyklepać tak myślę... Zakładać nowa kierownicę? Jeśli macie jakiekolwiek porady piszcie. Z góry dzięki wielkie.
AdamRs95
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 16/2/2010, 21:24


Postprzez swirus2007 » 16/2/2010, 22:50

ja to na poczatek bym ci poradził dobrze nauczyc sie jezdzic i wyczuc motocykl
zacznij od stopie & wilie (nie wiem jak sie to pisze)
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~


Postprzez Gicolrs125 » 17/2/2010, 06:50

swirus2007 napisał(a): stopie & wilie (nie wiem jak sie to pisze)

Stoopie i wheelie :)
Plastikowej nakładki na bak raczej wyklepać się nie da ;] Czache i lampe można zdjąć i sprzedać, bo do stuntu potrzebne nie będą, a razie kolizji szybko się uszkodzą :) Środki z czachy i lampy (ok 500 zł) możesz przeznaczyc na dalszy tuning :) Na twoim miejscu założyłbym jakąś czache UFO, a co do klatki proponuje zakup od innego motocykla i dopasowanie jej :) Niezbędna też będzie wymiana zestawu napędowego.
Pozdrawiam
RS 125 > DragStar 125 > V-Strom 650 > XT 660X > Fz6 ABS
Gicolrs125
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 26/8/2009, 03:16
Lokalizacja: Chodzież

Postprzez KAPELA911 » 17/2/2010, 08:09

Wywal to co nie potrzebne bo na poczatku znając życie bedzie dużo gleb. Stelaż zrób do 12 i pomyśl o o crsashpadach. Tylko jak zmienisz zestaw to na taki żeby miał przyśpieszenie czyli najprościej mówiąc tylnia zębatka jak najwieksza przednia jak najmniejsza.
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni

Postprzez AdamRs95 » 17/2/2010, 09:11

Myślałem nad crashpad'ami tylko nie wiem gdzie je zamontować... Tzn. dokłądnie nie wiem w którym miejscu ale to jeszcze się pomyśli, dzięki za poważne podejście do sprawy. Teraz zbieram włąśnie na crashpady i nowy zestaw napędowy łańcuch, i dwie zębatki. A czy konieczna będzie zmiana cylindra na 70 ccm ?
Wysyłam zaproszenia na lockerz.com
Nie wiesz co to ? Zapytaj !
AdamRs95
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 16/2/2010, 21:24

Postprzez Bartorex70 » 17/2/2010, 14:55

Bak da sie wyklepac..
Rozgrzac opalarka i ugniatac np.kaskiem
Avatar użytkownika
Bartorex70
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:45
Lokalizacja: Kraków

Postprzez talta » 17/2/2010, 14:57

Dodaj do tego wszystkiego HB, wywal wszystkie plastiki, dozownik, kierunki, itd. wszystko co Ci nie potrzebne. Jeśli chcesz się dalej poruszać po drogach publicznych to lampy i jedno lusterko musisz zostawić.
Bak bym zostawił, bo kiedyś będzie sprzedawał, możesz położyć jakąś gumę czy coś żeby się nie ślizgać.
Btw. Z tego co widziałem w reportaż u stunterze 13, to zaczynał w wieku 5 lat, jak go dziadek wsadził na coś, nie pamiętam co (pewnie motoryna).
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez Duriv » 17/2/2010, 16:26

Rama pod stelaż o12, crashpady i prosta kierownica.
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez AdamRs95 » 18/2/2010, 10:37

Jaka prosta kiera będzie pasowała do mojej Apki? Co z tym cylkiem? Czy zębatki 11z przód i 47z tył wystarczą? Co z żarówkami przy np. <url>http://moto.allegro.pl/item893537194_owiewka_uniwersalna_ufo_street_super_od_v_max.html</url> takiej czsze ufo? Czy nadały by się jakieś a'la xsenon z mielocha?
AdamRs95
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 16/2/2010, 21:24

Postprzez Arturo925 » 18/2/2010, 18:04

Kierownica obojętnie jaka. Za pare dych na alle kupisz. Cylinder narazie zostaw 50. jak Ci mocy będzie brakowac to dopiero możesz o nim myśleć. Z zębatkami nie wiem bo nie wiem jakie są w oryginale:P Pozdro
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez AdamRs95 » 18/2/2010, 20:57

Ok a co z żarówkami? Co z dozownikiem ? Wywalić? Ile dawać oleju przy stuncie?
Wysyłam zaproszenia na lockerz.com
Nie wiesz co to ? Zapytaj !
AdamRs95
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 16/2/2010, 21:24

Postprzez Gicolrs125 » 18/2/2010, 21:50

Dozownik wywalić, bo przy jeździe na kole olej może spływać niewystarczająco. Oleju do mieszanki polecam dawać 1,5x tyle co poleca producent danego oleju, a przy RS najlepszy olej to Castrol Power Racing 2T ;]
RS 125 > DragStar 125 > V-Strom 650 > XT 660X > Fz6 ABS
Gicolrs125
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 26/8/2009, 03:16
Lokalizacja: Chodzież

Postprzez Pushek » 18/2/2010, 23:48

Z wymianą zębatek radziłbym uważać. W końcu to 50-tka, a w motorach o małej pojemności silnika, fabryczne przełożenia są już dosyć krótkie. Gdybyś założył zębatkę sporo większą od seryjnej, mogłoby się skończyć to tym, że skrzynia "kończyłaby" się przy 50 km/h a gumowanie byłoby bardzo trudne ze względu na konieczność bardzo częstego zmieniania przełożeń.
Pushek
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 9/9/2009, 20:29
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Duriv » 19/2/2010, 11:41

Adam :
Kierownica prosta, tylko półki musiałbyś zmienić z jakieś np sendy.
Owiewka jak najbardziej - UFO - tylko uważaj, są modele z homologacją i bez.


Pushek :
Biegi nie stanowią problemu, zwłaszcza że prędzej czy później trzeba się nauczyć zmieniać je na gumie.
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez szymeksuzi125 » 19/2/2010, 15:06

Tak jak kolega wyżej wspominał uważaj na te owiewki. Ta jest chyba bez homologacji(za tania). Ja też przerabiam moto. Na razie mam HB i zmodyfikowany tył. Zbieram kasę na taką owiewke: http://moto.allegro.pl/item916740530_ow ... logen.html
Zajrzyj na mój temat: viewtopic.php?t=43656 Życzę powodzenia w stuncie ;)
szymeksuzi125
Świeżak
 
Posty: 73
Dołączył(a): 10/12/2009, 20:24

Postprzez AdamRs95 » 20/2/2010, 12:08

Zastanawiam się jeszcze co do tego czy tego małego silniczka nie zarżne... Czy czekać do 16 i jakiejś 125... Bo Ty masz suzi rg 125 a ja tylko mały silniczek u Rs... Co mi radzicie? Stuntował będę prędzej czy później...
Wysyłam zaproszenia na lockerz.com
Nie wiesz co to ? Zapytaj !
AdamRs95
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 16/2/2010, 21:24

Postprzez Killaz » 20/2/2010, 12:36

Moim skromnym zdaniem nie ma znaczenia czy 50 czy 125, bardziej liczy się, czy 2T czy 4T. Łatwiej zakatować 2-suwa niż 4-suwa. Ale nie bój się, tak łatwo nie zarżniesz, musiałbyś naprawdę ostro go katować, i to bardzo ostro.
Killaz
Świeżak
 
Posty: 206
Dołączył(a): 13/8/2009, 00:23

Postprzez talta » 20/2/2010, 12:46

Masz problem. Tak sam jak ktoś chce mieć super motocykla za 5 zł. Dzisiaj sam zaczynam działać nad simem, nareszcie jest cieplej :D Też na ten sezon zamierzam zrobić stunt psa, wypisze Ci co ja robię:
- stelaż, HB, klata (nie wiem jeszcze jak)
- tarcza na przód
- podgiąć tył ( na 80%)
- wywalić kierunki, bagażnik, skrócić tylni błotnik, lusterka zostawiam ale będą zdejmowane oczywiście ale jakoś trzeba jeździć po ulicy
- silnik lekko dłubnę, wypełniacze, gazior 19 mm, wydech na 28, dolot 2 mm w dół, tłok odchudzić
- zębatka 14/13, żeby dało się jeździć normalnie też
- szeroka kiera, obniżyć przód
- elektryka- tylko lampy i zapłon ale to też dlatego, że elektryk, ze mnie kiepski i kładę najprostszą instalację
- mata na bak
Nie wiele Ci się z tego przyda ale Ci wypisałem. Czy chcesz czekać to Twoja sprawa. Jak zajeździsz silnik to zrobisz remont i już. Każdy silnik idzie zajeździć.
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez AdamRs95 » 20/2/2010, 13:47

Teraz to tylko przód zrobie tzn. lagi i kiera od jakiejś sendy, owiewki zdejmę i crashpad'y założe, a po wakacjach jak trochę szmalu w łapy wpadnie to pomyślę jeszcze nad czymś.
Wysyłam zaproszenia na lockerz.com
Nie wiesz co to ? Zapytaj !
AdamRs95
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 16/2/2010, 21:24

Postprzez Arturo925 » 20/2/2010, 15:14

50 sie jak najbardziej nadaje;) Mój kuzyn trenuje stunt na simsonie. Prawie full seria (zębatka zdawcza 13z i HB oraz stelaż). Jeździ nie powiem jak bo dostanę bana. W tym roku jedzie na Bielawe na zawody.

Nie sprzęt lecz technika zrobi z ciebie zawodnika:) Ja trenuje narazie na rowerze (nie śmiać się!) i powiem szczerze że nieważne na czym... ważne jak. Ludziom się podoba jak jeżdżę, a ja to kocham. Tylko nie zrób tak jak parę człowieczków ode mnie że potrenujesz tydzień, nie będzie Ci wychodzić i porzucisz ten sport. Trzeba mieć dużo czasu na treningi aby dojść do celu. Nieważne czy to wheelie, wolna guma czy cyrkle. Na każdą ewolucję trzeba poświęcić wiele czasu!

Ale się rozpisałem. W tym pości chciałem Ci trochę pomóc w dylemacie stuntowac czy nie, a także przybliżyć Ci stunt trochę bardziej od strony psychicznej. Tyle ode mnie. Zawsze możesz napisać na PW jak masz jakiś problem w sprawie stuntu;) Pozdro
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Następna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr