Przerobienie rs na stunt
Posty: 25
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Przerobienie rs na stunt
Witam, chciałbym się przedstawić, jestem Adam mam 15 lat. Mam aprilie rs 50 i chciałbym ją przerobić na stunt. Jeździłem w poprzednim sezonie trochę ma gumie i zainspirowany filmikami i nie tylko chciałbym ją przerobić. Czy ktoś już to robił? Pewnie powiecie że jestem gówniażem i żebym się wziął za książki ale stunter13 też zaczynał od małego sprzętu i właśnie w tym wieku. Wracając do tematu... Z czego wykonać klatkę? Jaką dać owiewkę przednią? Baku chyba nie da się wyklepać tak myślę... Zakładać nowa kierownicę? Jeśli macie jakiekolwiek porady piszcie. Z góry dzięki wielkie.
- AdamRs95
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 16/2/2010, 21:24
ja to na poczatek bym ci poradził dobrze nauczyc sie jezdzic i wyczuc motocykl
zacznij od stopie & wilie (nie wiem jak sie to pisze)
zacznij od stopie & wilie (nie wiem jak sie to pisze)
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
swirus2007 napisał(a): stopie & wilie (nie wiem jak sie to pisze)
Stoopie i wheelie

Plastikowej nakładki na bak raczej wyklepać się nie da ;] Czache i lampe można zdjąć i sprzedać, bo do stuntu potrzebne nie będą, a razie kolizji szybko się uszkodzą



Pozdrawiam
RS 125 > DragStar 125 > V-Strom 650 > XT 660X > Fz6 ABS
- Gicolrs125
- Świeżak
- Posty: 77
- Dołączył(a): 26/8/2009, 03:16
- Lokalizacja: Chodzież
Wywal to co nie potrzebne bo na poczatku znając życie bedzie dużo gleb. Stelaż zrób do 12 i pomyśl o o crsashpadach. Tylko jak zmienisz zestaw to na taki żeby miał przyśpieszenie czyli najprościej mówiąc tylnia zębatka jak najwieksza przednia jak najmniejsza.
-
KAPELA911 - Bywalec
- Posty: 868
- Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
- Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni
Myślałem nad crashpad'ami tylko nie wiem gdzie je zamontować... Tzn. dokłądnie nie wiem w którym miejscu ale to jeszcze się pomyśli, dzięki za poważne podejście do sprawy. Teraz zbieram włąśnie na crashpady i nowy zestaw napędowy łańcuch, i dwie zębatki. A czy konieczna będzie zmiana cylindra na 70 ccm ?
Wysyłam zaproszenia na lockerz.com
Nie wiesz co to ? Zapytaj !
Nie wiesz co to ? Zapytaj !
- AdamRs95
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 16/2/2010, 21:24
-
Bartorex70 - Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 23/10/2007, 09:45
- Lokalizacja: Kraków
Dodaj do tego wszystkiego HB, wywal wszystkie plastiki, dozownik, kierunki, itd. wszystko co Ci nie potrzebne. Jeśli chcesz się dalej poruszać po drogach publicznych to lampy i jedno lusterko musisz zostawić.
Bak bym zostawił, bo kiedyś będzie sprzedawał, możesz położyć jakąś gumę czy coś żeby się nie ślizgać.
Btw. Z tego co widziałem w reportaż u stunterze 13, to zaczynał w wieku 5 lat, jak go dziadek wsadził na coś, nie pamiętam co (pewnie motoryna).
Bak bym zostawił, bo kiedyś będzie sprzedawał, możesz położyć jakąś gumę czy coś żeby się nie ślizgać.
Btw. Z tego co widziałem w reportaż u stunterze 13, to zaczynał w wieku 5 lat, jak go dziadek wsadził na coś, nie pamiętam co (pewnie motoryna).
- talta
- Mieszkaniec forum
- Posty: 2439
- Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14
Jaka prosta kiera będzie pasowała do mojej Apki? Co z tym cylkiem? Czy zębatki 11z przód i 47z tył wystarczą? Co z żarówkami przy np. <url>http://moto.allegro.pl/item893537194_owiewka_uniwersalna_ufo_street_super_od_v_max.html</url> takiej czsze ufo? Czy nadały by się jakieś a'la xsenon z mielocha?
- AdamRs95
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 16/2/2010, 21:24
Dozownik wywalić, bo przy jeździe na kole olej może spływać niewystarczająco. Oleju do mieszanki polecam dawać 1,5x tyle co poleca producent danego oleju, a przy RS najlepszy olej to Castrol Power Racing 2T ;]
RS 125 > DragStar 125 > V-Strom 650 > XT 660X > Fz6 ABS
- Gicolrs125
- Świeżak
- Posty: 77
- Dołączył(a): 26/8/2009, 03:16
- Lokalizacja: Chodzież
Z wymianą zębatek radziłbym uważać. W końcu to 50-tka, a w motorach o małej pojemności silnika, fabryczne przełożenia są już dosyć krótkie. Gdybyś założył zębatkę sporo większą od seryjnej, mogłoby się skończyć to tym, że skrzynia "kończyłaby" się przy 50 km/h a gumowanie byłoby bardzo trudne ze względu na konieczność bardzo częstego zmieniania przełożeń.
- Pushek
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 9/9/2009, 20:29
- Lokalizacja: Łódź
Adam :
Kierownica prosta, tylko półki musiałbyś zmienić z jakieś np sendy.
Owiewka jak najbardziej - UFO - tylko uważaj, są modele z homologacją i bez.
Pushek :
Biegi nie stanowią problemu, zwłaszcza że prędzej czy później trzeba się nauczyć zmieniać je na gumie.
Kierownica prosta, tylko półki musiałbyś zmienić z jakieś np sendy.
Owiewka jak najbardziej - UFO - tylko uważaj, są modele z homologacją i bez.
Pushek :
Biegi nie stanowią problemu, zwłaszcza że prędzej czy później trzeba się nauczyć zmieniać je na gumie.
Czarny 300cc 2T.
-
Duriv - Bywalec
- Posty: 958
- Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
- Lokalizacja: Lublin
Tak jak kolega wyżej wspominał uważaj na te owiewki. Ta jest chyba bez homologacji(za tania). Ja też przerabiam moto. Na razie mam HB i zmodyfikowany tył. Zbieram kasę na taką owiewke: http://moto.allegro.pl/item916740530_ow ... logen.html
Zajrzyj na mój temat: viewtopic.php?t=43656 Życzę powodzenia w stuncie
Zajrzyj na mój temat: viewtopic.php?t=43656 Życzę powodzenia w stuncie

- szymeksuzi125
- Świeżak
- Posty: 73
- Dołączył(a): 10/12/2009, 20:24
Zastanawiam się jeszcze co do tego czy tego małego silniczka nie zarżne... Czy czekać do 16 i jakiejś 125... Bo Ty masz suzi rg 125 a ja tylko mały silniczek u Rs... Co mi radzicie? Stuntował będę prędzej czy później...
Wysyłam zaproszenia na lockerz.com
Nie wiesz co to ? Zapytaj !
Nie wiesz co to ? Zapytaj !
- AdamRs95
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 16/2/2010, 21:24
Masz problem. Tak sam jak ktoś chce mieć super motocykla za 5 zł. Dzisiaj sam zaczynam działać nad simem, nareszcie jest cieplej
Też na ten sezon zamierzam zrobić stunt psa, wypisze Ci co ja robię:
- stelaż, HB, klata (nie wiem jeszcze jak)
- tarcza na przód
- podgiąć tył ( na 80%)
- wywalić kierunki, bagażnik, skrócić tylni błotnik, lusterka zostawiam ale będą zdejmowane oczywiście ale jakoś trzeba jeździć po ulicy
- silnik lekko dłubnę, wypełniacze, gazior 19 mm, wydech na 28, dolot 2 mm w dół, tłok odchudzić
- zębatka 14/13, żeby dało się jeździć normalnie też
- szeroka kiera, obniżyć przód
- elektryka- tylko lampy i zapłon ale to też dlatego, że elektryk, ze mnie kiepski i kładę najprostszą instalację
- mata na bak
Nie wiele Ci się z tego przyda ale Ci wypisałem. Czy chcesz czekać to Twoja sprawa. Jak zajeździsz silnik to zrobisz remont i już. Każdy silnik idzie zajeździć.

- stelaż, HB, klata (nie wiem jeszcze jak)
- tarcza na przód
- podgiąć tył ( na 80%)
- wywalić kierunki, bagażnik, skrócić tylni błotnik, lusterka zostawiam ale będą zdejmowane oczywiście ale jakoś trzeba jeździć po ulicy
- silnik lekko dłubnę, wypełniacze, gazior 19 mm, wydech na 28, dolot 2 mm w dół, tłok odchudzić
- zębatka 14/13, żeby dało się jeździć normalnie też
- szeroka kiera, obniżyć przód
- elektryka- tylko lampy i zapłon ale to też dlatego, że elektryk, ze mnie kiepski i kładę najprostszą instalację
- mata na bak
Nie wiele Ci się z tego przyda ale Ci wypisałem. Czy chcesz czekać to Twoja sprawa. Jak zajeździsz silnik to zrobisz remont i już. Każdy silnik idzie zajeździć.
- talta
- Mieszkaniec forum
- Posty: 2439
- Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14
Teraz to tylko przód zrobie tzn. lagi i kiera od jakiejś sendy, owiewki zdejmę i crashpad'y założe, a po wakacjach jak trochę szmalu w łapy wpadnie to pomyślę jeszcze nad czymś.
Wysyłam zaproszenia na lockerz.com
Nie wiesz co to ? Zapytaj !
Nie wiesz co to ? Zapytaj !
- AdamRs95
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 16/2/2010, 21:24
50 sie jak najbardziej nadaje;) Mój kuzyn trenuje stunt na simsonie. Prawie full seria (zębatka zdawcza 13z i HB oraz stelaż). Jeździ nie powiem jak bo dostanę bana. W tym roku jedzie na Bielawe na zawody.
Nie sprzęt lecz technika zrobi z ciebie zawodnika:) Ja trenuje narazie na rowerze (nie śmiać się!) i powiem szczerze że nieważne na czym... ważne jak. Ludziom się podoba jak jeżdżę, a ja to kocham. Tylko nie zrób tak jak parę człowieczków ode mnie że potrenujesz tydzień, nie będzie Ci wychodzić i porzucisz ten sport. Trzeba mieć dużo czasu na treningi aby dojść do celu. Nieważne czy to wheelie, wolna guma czy cyrkle. Na każdą ewolucję trzeba poświęcić wiele czasu!
Ale się rozpisałem. W tym pości chciałem Ci trochę pomóc w dylemacie stuntowac czy nie, a także przybliżyć Ci stunt trochę bardziej od strony psychicznej. Tyle ode mnie. Zawsze możesz napisać na PW jak masz jakiś problem w sprawie stuntu;) Pozdro
Nie sprzęt lecz technika zrobi z ciebie zawodnika:) Ja trenuje narazie na rowerze (nie śmiać się!) i powiem szczerze że nieważne na czym... ważne jak. Ludziom się podoba jak jeżdżę, a ja to kocham. Tylko nie zrób tak jak parę człowieczków ode mnie że potrenujesz tydzień, nie będzie Ci wychodzić i porzucisz ten sport. Trzeba mieć dużo czasu na treningi aby dojść do celu. Nieważne czy to wheelie, wolna guma czy cyrkle. Na każdą ewolucję trzeba poświęcić wiele czasu!
Ale się rozpisałem. W tym pości chciałem Ci trochę pomóc w dylemacie stuntowac czy nie, a także przybliżyć Ci stunt trochę bardziej od strony psychicznej. Tyle ode mnie. Zawsze możesz napisać na PW jak masz jakiś problem w sprawie stuntu;) Pozdro
-
Arturo925 - Stały bywalec
- Posty: 1096
- Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
- Lokalizacja: Kruszyna
Posty: 25
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości