Zobacz wątek - Problem z kawasaki zx6r 2005r (dioda FI)
NAS Analytics TAG

Problem z kawasaki zx6r 2005r (dioda FI)

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Problem z kawasaki zx6r 2005r (dioda FI)

Postprzez kamilzx636 » 13/2/2010, 21:58

A więc tak. Mam problem z moim kawasaki zx6r 2005. Otóż problem jest następujący ponieważ dwa dni temu wmieniłem wydech ze standardowego na Yoshimurę RS-5 i od tego momentu po zapaleniu motocykla pali się czerwona dioda FI. Nie wem cz ten problem moze wynikac z tego, że w standardowym tłumiku końcowym była przepustnica sterowana przez jakiś moduł ( który jest pod siedzeniem) Niestety w nowym wydechu takowej przepustnicy nie było więc tylko zdemontowałem te linki, które otwierały i zamykały przepustnicę a cały modu pozostał na swoim miejscu. Po zapaleniu moto chwilowo się cieszyłem świetnym dźwiękiem lecz zapaliła się ta czerwona dioda i gdy moto jest zapalone ona się świeci. Jak mam sobie poradzić z tym problemem? Czy prowadzi to do jakiś konsekwencji? Czy ta dioda informuje tylko o błędzie taowej przepstnicy?
kamilzx636
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 13/2/2010, 21:48
Lokalizacja: w-wek / w-wa


Postprzez Seba_ER5 » 13/2/2010, 22:48

Musisz dac cos co bedzie oszukiwac exupa.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5221
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez kamilzx636 » 13/2/2010, 22:52

A dokładniej to o co chodzi? Bo to była moja taka pierwsza wymiana w stronę tuningu i mam nadzieję że się nie zrażę do tego. Co mam zrobić dokładnie?
kamilzx636
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 13/2/2010, 21:48
Lokalizacja: w-wek / w-wa

Postprzez wojtek1303 » 14/2/2010, 00:57

Siemka. W mojej 636 od kiedy kupiel swieci sie FI. Ostatnio wybebeszalem tlumik i zobaaczylem ze ktos juz odlaczyl exup'a. Pomimo FIbraku mocy nie bylo i moto latal normalnie bez zadnych problemow. Pamietasz moze jak szly te linki w Twoim exupie?? W sumie rozwiazaniem jest naciagniecie linek i dodanie gazu na ok 7-8 kola obrotow i wtedy ktora linka pociagnie ta otwiera zawor. tylko prawde mowiac nie chce mi sie w mrozie tego sprawdzac :) jak pamietasz ktora gdzie i jak to daj znac :) a jak nie to bede musial zmarznac i pobawic sie .
Honda f4i '01
Avatar użytkownika
wojtek1303
Świeżak
 
Posty: 262
Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez Seba_ER5 » 14/2/2010, 09:15

Ja u siebie nie widziałem exupa(nie wiem czy jest lol), bo powinien byc gdzies w srodkowej czesci ukladu wydechowego.

ten pan miał oszukiwacz kiedyś:
http://www.motoallegro.pl/show_user.php?uid=12159808
mozna zadac zapytanie.

Nastepnym razem pisz w poprawnym dziale pzdr.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5221
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez kamilzx636 » 14/2/2010, 09:32

Tak wiem jak to wyglądało i która linka co robiła bo widziałem to gdy był włączany zapłon w motocyklu to wtedy najpierw otwierała się przepustnica a pozniej mozna było dopiero zapalić moto. Tylko jeszcze pytani. Czy te linki mam przymocować na stałe ale w tym momencie gdy by była otwarta przepustnica? I wtedy ten problem zniknie?
kamilzx636
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 13/2/2010, 21:48
Lokalizacja: w-wek / w-wa

Postprzez Seba_ER5 » 14/2/2010, 10:35

kup se chipa czy jakos tam modul oszukiwacz. Napisz do goscia z linku z mojego poprzedniego postu moze jeszcze ma. Demonatujac oryginalny wydech zdemontowałes czujnik otwarcia zaworu. To chyba z niego idzie sygnal bo przy zle wyregulowanych linkach tez moze pojawic sie blad znajomy mial tak w k3 1000.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5221
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez wojtek1303 » 14/2/2010, 10:39

No to jak wiesz to napisz ktora gdzie. linki od silniczka ida w lewo. jedna jest na gorze parzac z prawej strona moto. ktora otwierala aktora zamykala exupa??
Honda f4i '01
Avatar użytkownika
wojtek1303
Świeżak
 
Posty: 262
Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez kamilzx636 » 14/2/2010, 10:49

Dolna otwierała, górna zamykała
kamilzx636
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 13/2/2010, 21:48
Lokalizacja: w-wek / w-wa

Postprzez MaRRiusz » 14/2/2010, 12:06

Nie zawracałbym sobie tym głowy. Też w takiej kawie z tego samego roku miałem zamontowaną yoshimurę, przelatała sezon i nie było problemów że exup jest odłączony. Przed sprzedażą zamontowałem seryjny układ wydechowy podłączyłem exup'a i było ok.
Avatar użytkownika
MaRRiusz
Świeżak
 
Posty: 369
Dołączył(a): 14/12/2008, 08:49
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kamilzx636 » 14/2/2010, 12:19

A gdyby poźniej podczas użytkowania coś mi poleciało w układzie paliwowym to niby jak by to było zasygnalizowane skoro Fi by cały czas sie paliło? Aż takim hardkorowcem to nie jestem i mam zamiar zrobić tak żeby wszystko działało poprawnie. Nawet dla samej satysfakcji bo chyba nikt nie lubi jak mu przed oczami pali się czerwona lampka sygnalizująca że dzieje się coś złego z silnikiem...
kamilzx636
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 13/2/2010, 21:48
Lokalizacja: w-wek / w-wa

Postprzez wojtek1303 » 14/2/2010, 12:21

No tak tylko wku...wia mni e ta ontrolka FI. nie lubie jak mi jakis blad wyskakuje w aucie czy w moto. :)

ps.s czyli tak po lewej stronie otwiera a po prawej zamyka?? bo nie chce sie pomylic :)
Honda f4i '01
Avatar użytkownika
wojtek1303
Świeżak
 
Posty: 262
Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez kamilzx636 » 14/2/2010, 12:31

No właśnie więc kto mi zaproponuje jakieś rozwiązanie tego problemu?

Dokładnie tak jak napisałeś
kamilzx636
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 13/2/2010, 21:48
Lokalizacja: w-wek / w-wa

Postprzez wojtek1303 » 14/2/2010, 12:49

ok dzieki wielkie :) nareszcie zniknie ta kontrolka. chyba ze trzeba ja kasowac pod kompem to wtedy trzeba bedzie do serwisu podleciec :/. Jak to z ty jest Panowie??
Honda f4i '01
Avatar użytkownika
wojtek1303
Świeżak
 
Posty: 262
Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez Seba_ER5 » 14/2/2010, 22:17

No właśnie więc kto mi zaproponuje jakieś rozwiązanie tego problemu?


Pisalem powyżej. Tamten użytkownik z allegro do którego podałem link miał element oszukujący EXUP (teraz nie ma wystawionego ale mozna wyslac zapytanie). Ewentualnie przespawaj exup.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5221
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez wojtek1303 » 21/2/2010, 01:03

Dla ciekawkskich :) Jezeli zapalona kontrolka FI jest skutkiem odlaczenia EXUPA to informuje ze po prawidloowym podlaczeniu zaworu kontrolka znika :) nie trzeba placic serwisowi za kasowanie bledu :):)
Honda f4i '01
Avatar użytkownika
wojtek1303
Świeżak
 
Posty: 262
Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez Seba_ER5 » 21/2/2010, 09:42

To to jest raczej logiczne ;>.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5221
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez zunmen » 21/2/2010, 09:58

A nie odłączyłeś przypadkiem sond z wydechu ?? W zx6r chyba tak samo jak w zx10r sa dwie sondy O2 wpięte zaraz za kolektorami. Jesli zmieniales caly uklad to pewnie w nowym nie bylo otworów na sondy. Samo odpięcie exupa nie powinno spowodowac zapalenie FI . tzn jesli odlaczysz go prawidlowo . Bo sterowanie przepustnicami w wydechu jest mechaniczne wiec komputer nie moze stwierdzic po odłączeniu linek czy one pracują dalej :) Trzeba zostawic cały podlaczony silniczek od exupa a odpiąc tylko linki.
Kawasaki ZX10r 06`
zunmen
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 10/5/2007, 10:57
Lokalizacja: kraśnik

Postprzez wojtek1303 » 21/2/2010, 10:58

Nie do konca logiczne. Czesto bywa tak ze bledy trzeba kasowac poprzez podpiecie pod kompa.
Honda f4i '01
Avatar użytkownika
wojtek1303
Świeżak
 
Posty: 262
Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez Seba_ER5 » 19/5/2010, 11:37

Nie do konca logiczne. Czesto bywa tak ze bledy trzeba kasowac poprzez podpiecie pod kompa.

no ale potem i tak FI wroci? Bo nie bedzie exupa?
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5221
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr