Zobacz wątek - jaka 600+ na miasto

jaka 600+ na miasto

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

jaka 600+ na miasto

Postprzez wcinek » 13/2/2010, 19:52

Powitac wszystkich :D
Tak jak w temacje szukam nowego moto do latania glownie po miescie od czasu do czasu na jakies dalsza weekendowa przejazdzke :D Spedzam duzo czasu na 2oo jest uzywane na codzie jako commuter :evil: Wiec musi dobrze sie sprawowac w przeciskaniu miedzy puszkami oraz musi byc dosc wygodne a zarazem dos duzo miejsca na moje raciczki(mam 184cm i dlugie golenie :lol: Jestem osoba ktora jest typowym wzrokowcem wiec moto tez musi mi sie podobac(pewnie i tak nieobejdzie sie bez drobnych przerubek) Moto musi byc jedynie i wylacznie w wersi nekkid. Latam aktulalnie na sv 650 i chcial bym zmienic na cos mlodszeg.
Wybralem juz kilka modeli : hornet 600 , fz6 , gsr600 nio i moze nastepne sv
Alterbatywa moglo by byc takze mt-03 oraz cos ala w stylu supermoto xt600x.
Zaznaczam ze na temat tych wszystkich moto juz przekopalem net i wiem co nieco o ich charakterystyce tak wiec oczekiwal bym od kolegow opini na temat ktory by sie njalepiej sprawowywal jako commuter oraz byl wygodny :D
Moj plecaczek zbyt czesto ze mna nie lata wiec bedzie juz zadowolana jak bedzie miala na czym siedzie 8). Tak bym byl bardzo wdzieczny za opinije i porady a moze cos innego mi polecicie :wink:
Podziekowal Pozdrowil
everything you ever wanted...
HORNET czy ZET a moze GSR :D
Avatar użytkownika
wcinek
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 2/12/2009, 21:58


Postprzez Koval135 » 13/2/2010, 20:14

Monster 696
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1808
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez wcinek » 13/2/2010, 20:32

Koval135 ze wzgledow estetycznych jakos niepodchodzi mi te moto ale dzieki za opinnie
everything you ever wanted...
HORNET czy ZET a moze GSR :D
Avatar użytkownika
wcinek
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 2/12/2009, 21:58

Postprzez C-bool » 13/2/2010, 20:57

Jak na miasto to najlepiej silnik V, albo chociaż R2. Jednak jak jeździsz SV to następnej nie bierz, tylko coś innego (albo może SV 1000) ;) Lubisz egzotykę w stylu KTM Duke 690? Może ER6N?
Jaki dźwięk Ci się bardziej podoba? R4, V2?
Reasumując proponuję Kawe Z750N 8)
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez prelude1 » 13/2/2010, 21:00

z moturow do miasta to Sv65o jest po prostu idealny. sam go w ten sposob wykorzystywalem i jak zloto malenka sie sprawdzala. to idealny motur do commutingu. ktora SVke masz?

troche jednak bez sensu by bylo znow to samo brac, to moze sprobujesz sv1000 zeby sprobowac czegos innego?
prelude1
Świeżak
 
Posty: 133
Dołączył(a): 2/8/2007, 19:27

Postprzez wcinek » 13/2/2010, 21:08

C-bool tak jak stwierdziles to raczej sv juz drugiej bym niechcial(lecz niewykluczam bo silnik jest malina) a sv1000 to chyba przyduza. Egzotyki sie nie boje myslalem wlasnie nad duke ale II to nie w mojim zasiegu finansowym a co do er to swietny moto (kolezka ma tylko w F) lecz znowu srednio wizulalnie mi sie widzi. Kawa jest sliczna tylko takze juz ta nowa i niewiem czy bym wyrwal taka :?
A jak chodzi o dzwiek to raczej nie mam sprzecyzowanego zawsze po wymianie komina inaczej chodz :twisted:
everything you ever wanted...
HORNET czy ZET a moze GSR :D
Avatar użytkownika
wcinek
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 2/12/2009, 21:58

Postprzez przeme » 13/2/2010, 21:20

Kawasaki Z750 :) Myślę że będziesz zadowolony :)
Avatar użytkownika
przeme
Świeżak
 
Posty: 150
Dołączył(a): 7/11/2008, 14:52
Lokalizacja: warszawa-wpr

Postprzez balugsr600 » 13/2/2010, 21:29

polecam gsr600;)
to już trzeci sezon będzie i latam głównie po mieście i jak narazie nie mam ochoty zmieniać na inny.. jest bardzo wygodny.. i wiele wybacza.. :)
Suzi GSR 600 '08
balugsr600
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 26/6/2009, 10:55

Postprzez Seba_ER5 » 13/2/2010, 21:43

Myśle ,że każdy nakaed jest fajny :). Bo wiatr we kasku. Bardziej się odczuwa prędkość przy golasie. Nie trzeba tak zap...
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5219
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez wcinek » 13/2/2010, 22:29

przeme myslalem nad zetorem ale tym po liftingu 07 ten mi sie widzi chyba niewyrwe za ta kase co mam :?
balugsr600 a mogl bys cos wiecej powiedziec jak sie sprawuje w miejskiej dzungli :D nio i tak zcharakteryzowac ogulnie wady i zalety itd. Byl bym bardzo wdzieczny :wink:
Seba_ER5 nio wlasnie golas to golas. Myslalem tez nad plastikiem ale odparl ta jednak fakt iz uzywam moto na codzien i niebyl by ona tak porecznu jak nekkid
podziekowal za rady :D
everything you ever wanted...
HORNET czy ZET a moze GSR :D
Avatar użytkownika
wcinek
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 2/12/2009, 21:58

Postprzez Janosik92 » 13/2/2010, 22:31

Również GSRa mogę polecić, dwa sezony śmigam w mieście i trochę w trasie, wszędzie super.
SUZUKI GSR 600 k8
Avatar użytkownika
Janosik92
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 9/3/2009, 23:28
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Seba_ER5 » 13/2/2010, 22:49

ducati monstera ale powyzej 900cc :D. choc mi sie 600 fajnie jezdizlo.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5219
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez schwarz » 13/2/2010, 22:51

A jaki masz budżet?
Skoro mówisz o mt03 to rozumiem że nie musi być skoku mocy?
Do miasta to najlepiej sv lub er6n. Motocykle są wąskie jak na swoją klasę i idą od samego dołu co jest dużą zaletą przy lataniu po mieście. Palą też mało. Pozycja wygodna i wyprostowana.
Jak te ci nie podejdą do bierz GSR600. Podobno skrzynia chodzi świetnie i charakterystyka silnika przyjemna. Podobno jest bardzo elastyczny jak na 600 R4. To najważniejsze w mieście. Poza tym jest większy i masywniejszy od sv i er6 więc będzie ci wygodnie. Zet750 też wypas. Elastyczny silnik, świetny wygląd i dźwięk. Rozmiarowo w sam raz. Masz spory wybór :D
schwarz
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 21/12/2008, 01:26
Lokalizacja: Kielce

Postprzez wcinek » 13/2/2010, 23:05

schwarz budzet mam tak okolo 3K do 3,5K funtow (jak wczesniej nie zaznaczylem to mieszkam w UK)
Wlasnie z mt jest tak ze mi sie moto podoba ale troszke slabe 45kucy i ograniczenie :(
er jakas mi tak mala torche sie widzi moze to moje spostrzezenie tylko :shock:
GSR widzi mi sie ladne moto i slyszalem cos niecos dobrego :wink: tylko niemam jak sie przymiezyc do niego :x
Zet jak mowilem widzi mi sie ten po liftingu ale mni kasy na niego nie styknie :(
A co myslicie na temat fz6n
everything you ever wanted...
HORNET czy ZET a moze GSR :D
Avatar użytkownika
wcinek
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 2/12/2009, 21:58

Postprzez mgxrally » 13/2/2010, 23:20

Myślę że po sv taki fz6 będzie miał trochę zbyt słaby "dół" co w mieście się bardzo liczy. Ogólnie wszystkie 600 R4 pozostawią Ci niedosyt w mieście(0chodzi o konieczność redukowania biegów) tak mi się wydaje. A może coś większego pojemnościowo np.Hornet 900??
Suzuki Bandit 600 S - Honda CBR 600 F sport
mgxrally
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 6/4/2008, 22:17
Lokalizacja: Bielsko - Biała

Postprzez schwarz » 14/2/2010, 10:30

ER6 jest mała taka jak sv. Ja mam 180cm wzrotu i 65kg i na er6n czuje się niesamowicie dobrze i jest mi wygodnie ale każdy lubi inaczej. Jak ci się nie widzi to odpuść.
GSR600 jest naprawdę wygodny i w tym budżecie coś znajdziesz. Jak ci się uda znaleźć zeta to też bierz.
FZ odpuść bo ja pytałem kilka osób i wszyscy mówią, że na dole to stoi w miejscu, zreszta chyba w każdym teście jakim widziałem narzekają na dynamikę FZ. A w mieście właśnie dynamika najważniejsza.
schwarz
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 21/12/2008, 01:26
Lokalizacja: Kielce

Postprzez wcinek » 14/2/2010, 10:34

Jestem doskonale uswiadomiony iz R4 po przesiadce z v-alki bedzie mialo calkiem inna charakterystyke jazdy - niski 'dol'. Ale jestem zdecydpwany na rzedowke :twisted:
Co do wiekszej pojemnosci to raczej by pozostal w granicach 600 + :D Nieczuje sie jeszcze na silach na duzo ponad 100kucy a zreszta takie middleweight na miasto wystarcza i z zapasem :twisted:
everything you ever wanted...
HORNET czy ZET a moze GSR :D
Avatar użytkownika
wcinek
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 2/12/2009, 21:58

Postprzez Konio » 14/2/2010, 10:39

Przed liftem zeta jest podobna i tez na wypasie. Ja bym bral ja a jak nie no to horneta
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Avatar użytkownika
Konio
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2925
Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk

Postprzez xede » 14/2/2010, 10:40

z750 bylby dobry ze wzgledu zer ma wiekszy moment, moze znajdziesz jakas piekna sztuke przed liftem ;)
dla mnie gsr i fz6 wygladaja prawie identycznie :) jak bylem przed zakupem moto to powaznie sie nad nimi zastanawialem :) potem doszla hornetka i z750 i padlo na z750 :) zdecydowanie ladniejszy niz hornetka (ciezszy troche) ale lepszy moment obrotowy :) co po miescie jest wazna rzecza
xede
Świeżak
 
Posty: 370
Dołączył(a): 3/10/2009, 12:35
Lokalizacja: łódź

Postprzez wcinek » 14/2/2010, 10:44

schwarz tak tez czytalem ze fz na 'dole' to to nie jedzie
Raczej zostaje GSR i co najwyzej Zetor jak cos znajde po liftingu za ta kase(zawsze cos budzet troszke mozna nacjagnac jak cos fajnego sie znajdzie)
GSR ma dobra cene do rocznika lecz tak jak przekopywalem neta to sporo bylo 'gadki' o pekajacych ramach. Lecz ja uwazam ze to tak od sie nie dzieje musi byc niezly dzown zeby soc takiego peklo aczkolwiek to aluminium. Nic sie niedzieje bez przeciazenia materialu :shock:
everything you ever wanted...
HORNET czy ZET a moze GSR :D
Avatar użytkownika
wcinek
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 2/12/2009, 21:58

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr