czemu moja honda tak duzo pali??
Posty: 17
• Strona 1 z 1
czemu moja honda tak duzo pali??
witam wszystkich posiadam honde cb 250n lecz coraz trudniej jest mi ja utrzymac motor duzo pali poza tym zalewa mu jeden cylinder a najwiekszy problem mam ze znalezieniem klockow chamulcowych
pomocy!

- radus
- Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 9/2/2010, 15:19
radus napisał(a):Dzieki bardzo za rady i linki zycze szerokosci wszystkim a dla tych co moga mi pomoc jeszcze jedno pytanie CZY W HONDZIE CB250N MOGL KTOS ZDJAC JAKIES OGRANICZNIKI?? MOZE TO PRZYCZYNA MOICH PROBLEMOW DZIEKI Z GORY ZA POMOC POZDRO
Tak, to właśnie przyczyna Twoich ograniczników umysłowych nie pozwala Ci dokonać słusznego wyboru i oddać motocykla w ręce odpowiedniego mechanika.
-
nurofen - Świeżak
- Posty: 117
- Dołączył(a): 13/1/2010, 20:53
- Lokalizacja: Wrocław
nurofen napisał(a):
Tak, to właśnie przyczyna Twoich ograniczników umysłowych nie pozwala Ci dokonać słusznego wyboru i oddać motocykla w ręce odpowiedniego mechanika.
nie musisz od razu jechac chlopakowi.
FZS 600 Fazer , rok 2002.
-
lysy_adas - Świeżak
- Posty: 56
- Dołączył(a): 4/1/2010, 14:39
- Lokalizacja: Koszalin
klocki dobiera siÄ™ do danego modelu ZACISKU HAMULCOWEGO
Tak jest najlepiej bo często jeden model zacisku był stosowany w, np. 10 motocyklach. (sprawdź czy cb 500 nie ma takiego samego hampla)
Druga rzecz to zalewanie cylindra i duże spalanie to ewidentnie serwis. A jeżeli jakieś blokady były zdjęte to tylko się ciesz
Na spalanie mega dużo to nie wpływa. No chyba, że cały czas na 1 i 2 i STOP i 1 i 2 i do odciny w kółko latasz swoją 250
Spalanie do 5 litrów to jest max co powinno być przy dobrze ustawionych gaźnikach dla tej cb

Druga rzecz to zalewanie cylindra i duże spalanie to ewidentnie serwis. A jeżeli jakieś blokady były zdjęte to tylko się ciesz


Spalanie do 5 litrów to jest max co powinno być przy dobrze ustawionych gaźnikach dla tej cb
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
odnosząc się do Twojego drugiego postu odnośnie tych"ograniczniczeń".
To dziwne i dziwaczne ze osiąga taka predkosc zwlaszcza ze podziałka na liczniku jest do 140. Twój moto musiał być "oddławiony" i to nieudolnie. Oddławianie wiążę się z wymianą dysz i wałka. Zamontowano Ci niewłaściwe dysze i Ci zalewa, daje za dużo paliwa. Pali Ci tyle bo dostaje dużo paliwa. Jeżeli nie zrobisz z tym porządku to nie wróżę wieczności temu silnikowi. MOże ktoś nieudolnie chciał zrobić wyścigówkę z nakeda o pojemności 250cmm... Dla porównania moja wersja zdławiona pędzi max 120km/h i nie wkręciłem ją wyżej jak 7. Ty pewnie kręcisz swoją do 11.
Pozostaje Ci mechanik, wymiana elementów w gaźniku i może warto by było wsadzić standardową rolke(wałek).
To dziwne i dziwaczne ze osiąga taka predkosc zwlaszcza ze podziałka na liczniku jest do 140. Twój moto musiał być "oddławiony" i to nieudolnie. Oddławianie wiążę się z wymianą dysz i wałka. Zamontowano Ci niewłaściwe dysze i Ci zalewa, daje za dużo paliwa. Pali Ci tyle bo dostaje dużo paliwa. Jeżeli nie zrobisz z tym porządku to nie wróżę wieczności temu silnikowi. MOże ktoś nieudolnie chciał zrobić wyścigówkę z nakeda o pojemności 250cmm... Dla porównania moja wersja zdławiona pędzi max 120km/h i nie wkręciłem ją wyżej jak 7. Ty pewnie kręcisz swoją do 11.
Pozostaje Ci mechanik, wymiana elementów w gaźniku i może warto by było wsadzić standardową rolke(wałek).
- Gimnastk
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 30/10/2009, 20:05
Tak jak mowisz przedzialka jest do 140 ale za nia sa jeszcze dwie kreski a licznik jest bardzo latwo w niej zamknac i te 7 tys. to tez prawda przedzialka obrotomierza u mnie przekracza tez za licznik to nawet mi sie podoba ze jest to taki szybki motor ale jego spalanie przerazilo by kazdego... niestety bede musial sie jej albo pozbyc albo zserwisowac w sumie sam juz nie wiem co bedzie lepsze dla mojej kieszeni. dzieki za rade pozdro i SZEROKOSCI!
cb
- radus
- Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 9/2/2010, 15:19
Ja bym nie podejmował pohopnych decyzji. To są porządne długowieczne silniki hondy i tak bezmyślnie bym sie ich nie pozbywał. Zaglądnij do mechanika i Ci powie co jest i ile to bedzie kosztować. Ale licz się z tym ze moto już nie bedzie tak dynamiczne jak było po naprawie. A jeśli po prostu podoba Ci się szybka jazda to nie trzymaj w garażu motocykla o charakterze naked o pojemnosci 250 tylko kup sobie maszyne mocniejszą, np. Honda CB 450s., (rozumiem że nie masz zbyt duzo floty na moto).
- Gimnastk
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 30/10/2009, 20:05
moja hondzina ma dopieru sezon jeszcze jej nie opanowalem a poza tym mam 16 lat i jak juz bede cos kupywal to po zdaniu prawka a co najwazniejsze z prawem do rejestracji a nie tak jak owczesny motocykl. dzieki za rady pozdro i jeszcze raz szerokosci
cb
- radus
- Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 9/2/2010, 15:19
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości