przegroda w misce + odwrócony smok a jazda "turystyczna
Posty: 6
• Strona 1 z 1
przegroda w misce + odwrócony smok a jazda "turystyczna
Będę przerabiał swoją F3 do stuntu. Chciałbym między innymi zrobić przegrodę w misce olejowej + odwrócony smok.
Czy po założeniu seryjnej zębatki da się tym jeździć w dłuższe trasy bez ryzyka, że coś się schrzani, zatrze czy coś w tym stylu?
Czy po założeniu seryjnej zębatki da się tym jeździć w dłuższe trasy bez ryzyka, że coś się schrzani, zatrze czy coś w tym stylu?
- TomekF3
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 9/2/2010, 10:01
Z tego co się orientuje to można normalnie śmigać na takim smoku. Bo smoka się przerabia po to żeby ciągnął olej w każdej pozycji.
-
Meciek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
Meciek napisał(a):Z tego co się orientuje to można normalnie śmigać na takim smoku. Bo smoka się przerabia po to żeby ciągnął olej w każdej pozycji.
Niby tak, ale skoro takie rozwiÄ…zanie jest lepsze to dlaczego nie robiÄ… tego fabrycznie?
- TomekF3
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 9/2/2010, 10:01
- Grzesiek-88
- Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 27/3/2009, 12:44
- Lokalizacja: Krakow
TomekF3 napisał(a):Niby tak, ale skoro takie rozwiązanie jest lepsze to dlaczego nie robią tego fabrycznie?
Bo fabryka nie zakłada, że większość swojej jazdy bedziesz wykonywał na 1 kole (tak jak jest to w stuncie).
Przegroda zapewnia olej podczas postawienia motocykla w pionie.
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
limak14 napisał(a):TomekF3 napisał(a):Niby tak, ale skoro takie rozwiązanie jest lepsze to dlaczego nie robią tego fabrycznie?
Bo fabryka nie zakłada, że większość swojej jazdy bedziesz wykonywał na 1 kole (tak jak jest to w stuncie).
Przegroda zapewnia olej podczas postawienia motocykla w pionie.
Dzięki za odpowiedz. Rozumiem więc, że z przegrodą i odwróconym smokiem można jeździć normalnie bez obaw o zniszczenie silnika.
Mam jeszcze jedno pytanie. Czy w przypadku gdy jest przegroda + odwrócony smok trzeba lać więcej oleju czy wystarczy standardowy poziom? (mam na myśli jeżdżenie na kole)
- TomekF3
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 9/2/2010, 10:01
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości