Suzuki GSR 600 K6 - gaśnie, niskie obroty?
Posty: 32
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Suzuki GSR 600 K6 - gaśnie, niskie obroty?
Witam,
Mam pewien problem i prosiłbym o poradę.
Posiadam Suzuki GSR 600 K6. Silnik po rozgrzaniu (ok.70-80st), gdy jadę i redukuje biegi np. z 3 na 2, z 2 na 1 gaśnie mi. Obroty spadają tak nisko, że silnik gaśnie. Tak samo na biegu jałowym, na rozgrzanym silniku jak stoje na światałach to obroty oscylują w granicach 500-700obr/min i czasami falują, a motocykl potrafi zgasnąć. Co może być przyczyną? Co w takiej sytuacji mogę zrobić? Jakaś regulacja obrotów itp? Jestem dość świeżym motocyklistą, więc proszę o wyrozumiałość.
Szykuje się wizyta w serwisie!
Proszę o pomoc i porady.
Z góry serdecznie dziękuje.
Mam pewien problem i prosiłbym o poradę.
Posiadam Suzuki GSR 600 K6. Silnik po rozgrzaniu (ok.70-80st), gdy jadę i redukuje biegi np. z 3 na 2, z 2 na 1 gaśnie mi. Obroty spadają tak nisko, że silnik gaśnie. Tak samo na biegu jałowym, na rozgrzanym silniku jak stoje na światałach to obroty oscylują w granicach 500-700obr/min i czasami falują, a motocykl potrafi zgasnąć. Co może być przyczyną? Co w takiej sytuacji mogę zrobić? Jakaś regulacja obrotów itp? Jestem dość świeżym motocyklistą, więc proszę o wyrozumiałość.
Szykuje się wizyta w serwisie!
Proszę o pomoc i porady.
Z góry serdecznie dziękuje.
- Dziadek_24
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 4/2/2010, 17:26
- Lokalizacja: Genewa
Hmm, serwis nie unikniony!
Jak koszty takiej usługi się kształtują?
Jest to droga sprawa?
Dodam, że z uruchomieniem nie mam problemu,
podczas jazdy też się jakoś nie dławi, tylko przy tej redukcji biegów i postoju te niskie obroty i częste gaśniecie
Jak koszty takiej usługi się kształtują?
Jest to droga sprawa?
Dodam, że z uruchomieniem nie mam problemu,
podczas jazdy też się jakoś nie dławi, tylko przy tej redukcji biegów i postoju te niskie obroty i częste gaśniecie

- Dziadek_24
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 4/2/2010, 17:26
- Lokalizacja: Genewa
- Dziadek_24
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 4/2/2010, 17:26
- Lokalizacja: Genewa
-
sepo - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1587
- Dołączył(a): 6/11/2007, 20:06
- Lokalizacja: Ząbki
- Dziadek_24
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 4/2/2010, 17:26
- Lokalizacja: Genewa
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
tja kuwa na gaźnikach
, a opony ma dętkowane ta K6?
... pewnie że wtryski i to nie pierwszej generacji.
Z tak nowym sprzętem nie rób tego sam szczególnie jak nie masz doświadczenia. Na wiosnę niech Ci luzy na zaworach sprawdzą a moto podepną pod kompa i zrobią ogólny przegląd wiosenny to będzie cacy


Z tak nowym sprzętem nie rób tego sam szczególnie jak nie masz doświadczenia. Na wiosnę niech Ci luzy na zaworach sprawdzą a moto podepną pod kompa i zrobią ogólny przegląd wiosenny to będzie cacy

http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
-
andrzej551 - Bywalec
- Posty: 691
- Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
- Lokalizacja: starachowice
Ludzie skąd wy się bierzecie?!?!?!?!?!
Jeden pisze: K1 = 95 rok...
inny w tym samym temacie wtryski zalewają silnik bo ZA MAŁO PALIWA DAJĄ
kolejny, że w gsr z 2006 roku są gaźniki
dalej w końcu sam założyciel tematu Zamiast napisać GSR 2006 to piszę po oznaczeniu modeli GSXR "K"
To tak jakbym pisał YAMAHA R1 F2, później F3, f4.... (że niby 2002...2003...2004...)
Co za bujda i niedouczenie.
Ten temat jest tego najlepszym przykładem
jakiś czeski film czy co???
Jeden pisze: K1 = 95 rok...
inny w tym samym temacie wtryski zalewają silnik bo ZA MAŁO PALIWA DAJĄ
kolejny, że w gsr z 2006 roku są gaźniki
dalej w końcu sam założyciel tematu Zamiast napisać GSR 2006 to piszę po oznaczeniu modeli GSXR "K"
To tak jakbym pisał YAMAHA R1 F2, później F3, f4.... (że niby 2002...2003...2004...)
Co za bujda i niedouczenie.
Ten temat jest tego najlepszym przykładem
jakiś czeski film czy co???
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Przemo taki z ciebie cwaniak kozak a nie potrafisz czytac ze zrozumieniem. Do szkoly wogole chodziles?
Znasz sie troche na mechanice ze takis pyskaty? Nie wiesz o tym ze wtryski moga zalewac bo sa zuzyte do tego stopnia ze nie potrafia podac okreslonej (MALEJ) dawki paliwa?! Teraz zrozumiales??!!
Znasz sie troche na mechanice ze takis pyskaty? Nie wiesz o tym ze wtryski moga zalewac bo sa zuzyte do tego stopnia ze nie potrafia podac okreslonej (MALEJ) dawki paliwa?! Teraz zrozumiales??!!

Nie moc silnika a technika czyni z Ciebie zawodnika!
- vas88
- Świeżak
- Posty: 61
- Dołączył(a): 20/12/2008, 13:45
co do wtrysków i objawów:
W modelu z 2006 roku wtryskiwacze NIE MAJĄ PRAWA SIĘ ZUŻYĆ. W autach o przebiegach 400tyś - owszem - ale i tak nie tak drastycznie. Mogą być co najwyżej przyblokowane syfem z paliwa. Jeżeli chodzi o sterowanie wtryskami a konkretniej dawką paliwa - za te rzeczy odpowiedzialnych jest pare spraw m.in : czujnik położenia przepustnicy, sonda lambda, nowsze ECU.
Jeżeli cokolwiek dzieje się z wtryskami, że komputer nie nadąża już z korekcją składu mieszanki tak by była odpowiednia to wywali błąd w postaci zapalenia kontrolki błędów Fi i przechodzi w tryb awaryjny. (błędy do zczytania po podpięciu pod kompa)
Przyczynami wariujących obrotów mogą być:
-ekstremalne zmiany w układzie wydechowym/dolotowym czyli kompletny układ przelotowy z wywalonym katem i zaworem typu exhup, do tego zasyfiony filtr powietrza. (kompensuje się to instalowaniem urządzeń typu powercommander który steruje składem mieszanki)
-Jazda z zasyfionym liltrem powietrza lub np bez.
zapieczenie zaworu Exup w jednej pozycji.
Także luzy zaworowe jeżeli są daleko poza telerancjami (wystarczy na kilku zaworach) to może też być przyczyną.
-stare świece mogą wprowadzić też trochę zamieszania.
-przypadkowe co jakiś czas masowanie w kostce czujnika położenia przepustnicy (np. sprzęt był po dzwonie i elektryka była robiona na zasadzie - byle chodziło)
W żadnym z wymienionych przeze mnie punktów nie ma ZUŻYTYCH WTRYSKÓW bo o ile w teori może to się wydazyć to w praktyce jest to przypadek 1 na 100000 przy tych rocznikach.
(wykluczając wadę fabryczną)
A teraz osobiście: Czy się znam na mechanice? Wystarczająco by przeprowadzić kapitalny remont wysilonego silnika motocyklowego, samochodowego od A-Z. To samo tyczy się kapitalnego remontu całej maszyny oraz czynności serwisowe bieżące. Poszukaj sobie moich tematów o naprawach wykonywanych przeze mnie.
ps. propo twojego podpisu "odwijaj do końca" - tego tobie życzę by wreszcie ktoś tobie odwinął do końca pieluchę bo najwyższy już czas...
i na odchodne:
wyp*** stąd bo mnie tylko czas zajmujesz
W modelu z 2006 roku wtryskiwacze NIE MAJĄ PRAWA SIĘ ZUŻYĆ. W autach o przebiegach 400tyś - owszem - ale i tak nie tak drastycznie. Mogą być co najwyżej przyblokowane syfem z paliwa. Jeżeli chodzi o sterowanie wtryskami a konkretniej dawką paliwa - za te rzeczy odpowiedzialnych jest pare spraw m.in : czujnik położenia przepustnicy, sonda lambda, nowsze ECU.
Jeżeli cokolwiek dzieje się z wtryskami, że komputer nie nadąża już z korekcją składu mieszanki tak by była odpowiednia to wywali błąd w postaci zapalenia kontrolki błędów Fi i przechodzi w tryb awaryjny. (błędy do zczytania po podpięciu pod kompa)
Przyczynami wariujących obrotów mogą być:
-ekstremalne zmiany w układzie wydechowym/dolotowym czyli kompletny układ przelotowy z wywalonym katem i zaworem typu exhup, do tego zasyfiony filtr powietrza. (kompensuje się to instalowaniem urządzeń typu powercommander który steruje składem mieszanki)
-Jazda z zasyfionym liltrem powietrza lub np bez.
zapieczenie zaworu Exup w jednej pozycji.
Także luzy zaworowe jeżeli są daleko poza telerancjami (wystarczy na kilku zaworach) to może też być przyczyną.
-stare świece mogą wprowadzić też trochę zamieszania.
-przypadkowe co jakiś czas masowanie w kostce czujnika położenia przepustnicy (np. sprzęt był po dzwonie i elektryka była robiona na zasadzie - byle chodziło)
W żadnym z wymienionych przeze mnie punktów nie ma ZUŻYTYCH WTRYSKÓW bo o ile w teori może to się wydazyć to w praktyce jest to przypadek 1 na 100000 przy tych rocznikach.
(wykluczając wadę fabryczną)
A teraz osobiście: Czy się znam na mechanice? Wystarczająco by przeprowadzić kapitalny remont wysilonego silnika motocyklowego, samochodowego od A-Z. To samo tyczy się kapitalnego remontu całej maszyny oraz czynności serwisowe bieżące. Poszukaj sobie moich tematów o naprawach wykonywanych przeze mnie.
ps. propo twojego podpisu "odwijaj do końca" - tego tobie życzę by wreszcie ktoś tobie odwinął do końca pieluchę bo najwyższy już czas...
i na odchodne:
wyp*** stąd bo mnie tylko czas zajmujesz
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
invincible - kawasaki zzr 600 "E1" lub "D1"
zzr 1100 model D lub C (i dalej zależnie od roku produkcji gdzie liczba nie ma nic wspólnego z rokiem tak jak i przy zzr 600 E3 - to jest 1995, E1 1993)
Oznaczenie K1 jest dla modelu gsxr jako pierwszego z produkcji a że akurat wypadło w 2001 roku to inna sprawa.
CBR F2 jest z 2002 roku? jasne że nie
coś jak VW passat B6 wcale nie musi być z 2006 roku
przykłady które rozwieją raz na zawsze (mam nadzieje) wątpliwości co znaczą oznaczenia typu B1 E1, K1, D1, C1, F1, G1 przy modelach aut i motocykli )
http://pl.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Passat
zwrócić proszę uwagę daty w linku...i wszystko jasne
zzr 1100 model D lub C (i dalej zależnie od roku produkcji gdzie liczba nie ma nic wspólnego z rokiem tak jak i przy zzr 600 E3 - to jest 1995, E1 1993)
Oznaczenie K1 jest dla modelu gsxr jako pierwszego z produkcji a że akurat wypadło w 2001 roku to inna sprawa.
CBR F2 jest z 2002 roku? jasne że nie

coś jak VW passat B6 wcale nie musi być z 2006 roku

http://pl.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Passat
zwrócić proszę uwagę daty w linku...i wszystko jasne

http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Przemo_rene napisał(a):
CBR F2 jest z 2002 roku? jasne że nie
Tak gwoli ścisłości F4i była oznaczana np. CBR 600 F-1, CBR 600 F-2 itp a te cyferki po "f" oznaczały rok produkcji. To tylko tak dla przypomnienia.
Ale w tym temacie to chociaż pośmiać się można.


http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Posty: 32
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości