[Zipp Tracker 250] Zipp Tracker 250 - supermoto dla l
Posty: 79
• Strona 4 z 4 • 1, 2, 3, 4
witam, trackera mam z drugiej ręki, obecnie 1500 km przebiegu. Nie oszczędzam go. Pięknie kręci. W 90% las i szutry, trochę botka i pagórków. Generalnie jestem bardzo zadowolony, paliwo - w zasadzie wydaje mi się, że jedzie na powietrze, autentycznie, bardzo oszczędny, a do tego do 100 leci jak wariat, później nie jest wygodnie, powyżej 100km/h jeszcze ma odczuwalne przyśpieszenie i pewnie ze 20km/h więcej by poleciał, ale nie próbowałem v max, w moim odczuciu bezcelowe .... ale jest jeden spory mankament - zapalenie tego silnika zabiera mi 10 minut
((( jak już odpali, to na ssaniu mam wrażenie, że wchodzi na max obroty, zmniejsze ssanie to gaśnie
po około 3 min. ssanie można wyłączyć i jest super, (tyle, że sąsiedzi się skarżą na rozruch, bo cichy moto to nie jest). Jeżeli ktoś zna antidotum na ten paskudny trudny rozruch, to proszę o odpowiedź. Pozdrawiam.<br><hr>tomek


- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
dodam tylko, że problem odpalenia dotyczy zimnego silnika, po tygodniu stania. Po rozgrzaniu pali na dotyk.<br><hr>tomekKomentatorzy napisał(a):witam, trackera mam z drugiej ręki, obecnie 1500 km przebiegu. Nie oszczędzam go. Pięknie kręci. W 90% las i szutry, trochę botka i pagórków. Generalnie jestem bardzo zadowolony, paliwo - w zasadzie wydaje mi się, że jedzie na powietrze, autentycznie, bardzo oszczędny, a do tego do 100 leci jak wariat, później nie jest wygodnie, powyżej 100km/h jeszcze ma odczuwalne przyśpieszenie i pewnie ze 20km/h więcej by poleciał, ale nie próbowałem v max, w moim odczuciu bezcelowe .... ale jest jeden spory mankament - zapalenie tego silnika zabiera mi 10 minut((( jak już odpali, to na ssaniu mam wrażenie, że wchodzi na max obroty, zmniejsze ssanie to gaśnie
po około 3 min. ssanie można wyłączyć i jest super, (tyle, że sąsiedzi się skarżą na rozruch, bo cichy moto to nie jest). Jeżeli ktoś zna antidotum na ten paskudny trudny rozruch, to proszę o odpowiedź. Pozdrawiam.<br><hr>tomek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
nie kłam!!! osoba 168 na nitro 250 nie dosiegnie całymi stopami podłoża, wiem bo mam<br><hr>antoniKomentatorzy napisał(a):jaka jest wysokość siedzenia od ziemi?<br><hr>energiva<br>Komentatorzy napisał(a):Mam 182cm i Nitro 250 jest dla mnie z deka za niski. Osoba 168 spokojnie siedzi dotykając podłoża całą powierzchnią stóp. Sprawdzałem.<br><hr>Aidekk<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
nie kłam!!! osoba 168 na nitro 250 nie dosiegnie całymi stopami podłoża, wiem bo mam<br><hr>antoniKomentatorzy napisał(a):jaka jest wysokość siedzenia od ziemi?<br><hr>energiva<br>Komentatorzy napisał(a):Mam 182cm i Nitro 250 jest dla mnie z deka za niski. Osoba 168 spokojnie siedzi dotykając podłoża całą powierzchnią stóp. Sprawdzałem.<br><hr>Aidekk<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
witam jedyny minus trackera to importer ktory olewa klienta i nawet nie raczy na e-maila odowiedziec jak sie cos pytam odnoscnie trackera.wiem ze e-mail jet ok bo jak chcialem kupic te moto to mi w tri miga odpisalu ale jak pi zakupie zadalem kilka pytan to 0 odpowiedzi.taktyka sprzedaj i zapomnij (zostaw klienta z problemem) nie przejdzie juz w tych czasach. i dlatego tez jak kupowalem teraz motorek na ryby dla ojca to kupilem rometa 125 chociaz zipp 125 bardziej mi sie podobal. mysle ze jak beda tak dalej robic to klient juz do nich nie wroci tak jak ja.<br><hr>diablo
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tak sobie czytam opinie różnego typu, na temat enduro z Chin i zastanawiam się nad tym : czy można zrobić aby mój nowy chińczyk był tym "szczęśliwym" egzemplarzem, ktory nie będzie się sypał, rozkręcał w trakcie jazdy itd .Co tak naprawdę sprawia tą chwiejność jakości (tutaj proszę z góry o wstrzymanie się z mądrością typu bo to chińczyk) Kiedyś zastanawiałem sie czy poprawa jakości montażu (diler, punkt sprzedaży itd ) mogła by poprawić jakość albo przekładka na własną rękę itp.Bardzo proszę o opinię ludzi którzy mają na ten temat jakieś praktyczne przemyślenia lub dokonania -domysły oparte na wiedzy, wspartej na domyślach raczej nic tu nie wniosą.
Pozdrawiam g.
Pozdrawiam g.
DT 125 R 97 r KLR 650 c 2002r
- grzegorz77
- Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 18/5/2012, 20:10
- Lokalizacja: gdansk
Kumpel ma Zippa Mitro 250, kupił nówkę. W drodze odkręciła mu się śruba mocująca dźwignię hamulca nożnego. Olej z silnika przeciekał jak przez sito. Jeździł z tym problemem kilka razy do serwisu na gwarancji - stwierdzili, że "ten typ tak ma" - smiechu warte. Wkurzony oddał moto (pomimo, że było na gwarancji) do niezależnego, poleconego warsztatu. W końcu usunęli mu problem przecieków. Ale i tak średnio raz na dwa miechu musi moto wstawiać na jakieś naprawy.
Po jego przygodach wolałbym jednak kupić jakiegoś 8-letniego japońca (zresztą kumpel też już szuka zamiennika)<br><hr>zorker
Po jego przygodach wolałbym jednak kupić jakiegoś 8-letniego japońca (zresztą kumpel też już szuka zamiennika)<br><hr>zorker
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
to był akumulator<br><hr>tomekKomentatorzy napisał(a):witam, trackera mam z drugiej ręki, obecnie 1500 km przebiegu. Nie oszczędzam go. Pięknie kręci. W 90% las i szutry, trochę botka i pagórków. Generalnie jestem bardzo zadowolony, paliwo - w zasadzie wydaje mi się, że jedzie na powietrze, autentycznie, bardzo oszczędny, a do tego do 100 leci jak wariat, później nie jest wygodnie, powyżej 100km/h jeszcze ma odczuwalne przyśpieszenie i pewnie ze 20km/h więcej by poleciał, ale nie próbowałem v max, w moim odczuciu bezcelowe .... ale jest jeden spory mankament - zapalenie tego silnika zabiera mi 10 minut((( jak już odpali, to na ssaniu mam wrażenie, że wchodzi na max obroty, zmniejsze ssanie to gaśnie
po około 3 min. ssanie można wyłączyć i jest super, (tyle, że sąsiedzi się skarżą na rozruch, bo cichy moto to nie jest). Jeżeli ktoś zna antidotum na ten paskudny trudny rozruch, to proszę o odpowiedź. Pozdrawiam.<br><hr>tomek<br>
Komentatorzy napisał(a):dodam tylko, że problem odpalenia dotyczy zimnego silnika, po tygodniu stania. Po rozgrzaniu pali na dotyk.<br><hr>tomek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mój tracker ma już ponad 9000 km na szafie, jeździ dalej , 0 awarii, - tyle w temacie,Już nie mogę czytać tych komentarzy gości którzy p......... że to chińczyk itd, nie mając tego motorka, i ani razu nim nie jeżdżąc. Kawa ani Yamaha to nie jest a cena jest 3x tańsza. pozdrawiam<br><hr>stalek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam
Właśnie obróciło się na szafie w moim Trackerze 10 000 km. :brawo:
:diabełek: 2 sezony w siodle, po drogach III kategorii, szutrach, leśnych duktach i pobliskim poligonie.
Dożynki 2011 i 2012 zaliczone, rura non stop a on dalej jeździ!!!! Ba oprócz wymiany łańcucha i tylnej zębatki na początku użytkowania nie zanotowałem żadnej awarii!!! Jak na chińczyka to wręcz niewiarygodne :tańczy:
Po tym przebiegu nie zaobserwowałem żeby silnik stracił moc czy wykazywał jakieś poważne oznaki zużycia, oczywiście jest już głośniejszy mechanicznie niż na początku ale po tym co przeszedł w ogóle mnie to nie dziwi.
nakręciłem filmik jak przerzuca się 10000km na szafie:
<a href="http://www.youtube.com/wa...ure=context-cha" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/wa...ure=context-cha</a>
Drugi jak chodzi Tracker przy przebiegu 10 070km
<a href="http://www.youtube.com/wa...L8&feature=plcp" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/wa...L8&feature=plcp</a>
A jak go kupowałem to miał być motorek do jazdy na trochę aż poskładam mój kręgosłup po wcześniejszym wypadku na WR-ce, został u mnie dłużej i chyba jeszcze zostaniePozdrawiam<br><hr>Demon
Właśnie obróciło się na szafie w moim Trackerze 10 000 km. :brawo:
:diabełek: 2 sezony w siodle, po drogach III kategorii, szutrach, leśnych duktach i pobliskim poligonie.
Dożynki 2011 i 2012 zaliczone, rura non stop a on dalej jeździ!!!! Ba oprócz wymiany łańcucha i tylnej zębatki na początku użytkowania nie zanotowałem żadnej awarii!!! Jak na chińczyka to wręcz niewiarygodne :tańczy:
Po tym przebiegu nie zaobserwowałem żeby silnik stracił moc czy wykazywał jakieś poważne oznaki zużycia, oczywiście jest już głośniejszy mechanicznie niż na początku ale po tym co przeszedł w ogóle mnie to nie dziwi.
nakręciłem filmik jak przerzuca się 10000km na szafie:
<a href="http://www.youtube.com/wa...ure=context-cha" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/wa...ure=context-cha</a>
Drugi jak chodzi Tracker przy przebiegu 10 070km
<a href="http://www.youtube.com/wa...L8&feature=plcp" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/wa...L8&feature=plcp</a>
A jak go kupowałem to miał być motorek do jazdy na trochę aż poskładam mój kręgosłup po wcześniejszym wypadku na WR-ce, został u mnie dłużej i chyba jeszcze zostaniePozdrawiam<br><hr>Demon
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kumpel ma Zippa Mitro 250, kupił nówkę................... i wszystko w temacie <br><hr>myslacyKomentatorzy napisał(a):Kumpel ma Zippa Mitro 250, kupił nówkę. W drodze odkręciła mu się śruba mocująca dźwignię hamulca nożnego. Olej z silnika przeciekał jak przez sito. Jeździł z tym problemem kilka razy do serwisu na gwarancji - stwierdzili, że "ten typ tak ma" - smiechu warte. Wkurzony oddał moto (pomimo, że było na gwarancji) do niezależnego, poleconego warsztatu. W końcu usunęli mu problem przecieków. Ale i tak średnio raz na dwa miechu musi moto wstawiać na jakieś naprawy.
Po jego przygodach wolałbym jednak kupić jakiegoś 8-letniego japońca (zresztą kumpel też już szuka zamiennika)<br><hr>zorker<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
witam
prosze o informacje jak wymienić olej w silniku (zipp tracker 250), gdzie jest filtr oleju i czy go trzeba wymieniać - czy tylko wyczyścić ?
jaki olej polecacie do silnika ?
z góry dziękuje
pozdr.
mb
<br><hr>maciejkrk
prosze o informacje jak wymienić olej w silniku (zipp tracker 250), gdzie jest filtr oleju i czy go trzeba wymieniać - czy tylko wyczyścić ?
jaki olej polecacie do silnika ?
z góry dziękuje
pozdr.
mb
<br><hr>maciejkrk
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
przecież ludzie o tym samym wzroście mogą mieć nogi róznej długości.... weź to pod uwagę, nie jesteśmy odlewani z jednej formy, kazda fizjonomia z grubsza się różniKomentatorzy napisał(a):jaka jest wysokość siedzenia od ziemi?<br><hr>energiva<br>Komentatorzy napisał(a):Mam 182cm i Nitro 250 jest dla mnie z deka za niski. Osoba 168 spokojnie siedzi dotykając podłoża całą powierzchnią stóp. Sprawdzałem.<br><hr>Aidekk<br>Komentatorzy napisał(a):nie kłam!!! osoba 168 na nitro 250 nie dosiegnie całymi stopami podłoża, wiem bo mam<br><hr>antoni<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
mama pare pytań o zippie jak jesteś aktywny daj znać emeilowo<br><hr>mfKomentatorzy napisał(a):Witam
Właśnie kończę sezon z moim Trackerem. Kupiłem go sobie pod choinkę w grudniu 2010. Na szafie mam 5000 km przejechane ale jakich 5000!!! - głównie po drogach 4 kategorii których w większości nie ma nawet na mapie, w piaskach pobliskiego poligonu, leśnych duktach, szutrach itd. Po sezonie mogę powiedzieć że jest to super maszyna i kupił bym ją jeszcze raz bez wahania. Oprócz łańcucha który nie wytrzymał nawet 1000 km( wymieniłem go na japoński i zakończyłem temat) nie odnotowałem dosłownie żadnej awarii!!! Jeżdżę, leję paliwo i zmieniam olej co 1000 km i tyle a i zaglądnąłem raz do zaworów przy przebiegu 2000 ale okazało się że jest ok i nić nie kręciłem. Jakość Trackera jest naprawdę ok a spalanie aptekarskie bo wychodzi mi ok 3,5 l przy dynamicznej jeździe. Tak w ogóle to jeżdżę nim i nie cackam się z nim za bardzo i kręcę mu obroty jak trzeba. Dlatego nie wiem co tak niektórzy z was narzekają? Honda ani Kawasaki to nie jest ale uwierzcie mi że w tej klasie motorków do jazdy na co dzień to Tracker nie wiele im ustępuje a w stylistyce je po prostu powala, Podro dla wszystkich motocyklistów
Krzysiek z podkarpacia<br><hr>Chris<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
mama pare pytań o zippie jak jesteś aktywny daj znać emeilowo<br><hr>mfKomentatorzy napisał(a):Witam
Właśnie obróciło się na szafie w moim Trackerze 10 000 km. :brawo:
:diabełek: 2 sezony w siodle, po drogach III kategorii, szutrach, leśnych duktach i pobliskim poligonie.
Dożynki 2011 i 2012 zaliczone, rura non stop a on dalej jeździ!!!! Ba oprócz wymiany łańcucha i tylnej zębatki na początku użytkowania nie zanotowałem żadnej awarii!!! Jak na chińczyka to wręcz niewiarygodne :tańczy:
Po tym przebiegu nie zaobserwowałem żeby silnik stracił moc czy wykazywał jakieś poważne oznaki zużycia, oczywiście jest już głośniejszy mechanicznie niż na początku ale po tym co przeszedł w ogóle mnie to nie dziwi.
nakręciłem filmik jak przerzuca się 10000km na szafie:
<a href="http://www.youtube.com/wa...ure=context-cha" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/wa...ure=context-cha</a>
Drugi jak chodzi Tracker przy przebiegu 10 070km
<a href="http://www.youtube.com/wa...L8&feature=plcp" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/wa...L8&feature=plcp</a>
A jak go kupowałem to miał być motorek do jazdy na trochę aż poskładam mój kręgosłup po wcześniejszym wypadku na WR-ce, został u mnie dłużej i chyba jeszcze zostaniePozdrawiam<br><hr>Demon<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
mama pare pytań o zippie jak jesteś aktywny daj znać emeilowo<br><hr>mfKomentatorzy napisał(a):witam, trackera mam z drugiej ręki, obecnie 1500 km przebiegu. Nie oszczędzam go. Pięknie kręci. W 90% las i szutry, trochę botka i pagórków. Generalnie jestem bardzo zadowolony, paliwo - w zasadzie wydaje mi się, że jedzie na powietrze, autentycznie, bardzo oszczędny, a do tego do 100 leci jak wariat, później nie jest wygodnie, powyżej 100km/h jeszcze ma odczuwalne przyśpieszenie i pewnie ze 20km/h więcej by poleciał, ale nie próbowałem v max, w moim odczuciu bezcelowe .... ale jest jeden spory mankament - zapalenie tego silnika zabiera mi 10 minut((( jak już odpali, to na ssaniu mam wrażenie, że wchodzi na max obroty, zmniejsze ssanie to gaśnie
po około 3 min. ssanie można wyłączyć i jest super, (tyle, że sąsiedzi się skarżą na rozruch, bo cichy moto to nie jest). Jeżeli ktoś zna antidotum na ten paskudny trudny rozruch, to proszę o odpowiedź. Pozdrawiam.<br><hr>tomek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
mama pare pytań o zippie jak jesteś aktywny daj znać emeilowo<br><hr>mfKomentatorzy napisał(a):Witam, wczoraj właśnie nabyłem taki motorek. Jest to mój pierwszy pojazd powyżej 50ccm, i muszę powiedzieć że jest to doskonały wybór. Przyśpieszenie na 3 pierwszych biegach urywa kask, hałas jaki przy przyśpieszaniu się wytwarza, jest bardzo miły dla ucha. Moto wykonane bardzo porządnie, co prawda więcej będę mógł powiedzieć jak nakręcę trochę więcej km, póki co sprzęt służy mi do nauki. W razie pytań , zapraszam.<br><hr>radzix<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
mama pare pytań o zippie jak jesteś aktywny daj znać emeilowo<br><hr>mfKomentatorzy napisał(a):Od kilku dni jestem w posiadaniu polsko-chińskiego wytworu zwanego Zipp TRACKER 250. Wcześniej posiadałem kilka innych motocykli, min. MZ ETZ251, Yamaje XJ, Junaka M10, całe stado Rometów. Jeździłem też na "poważnych" maszynach (KTM Duke, GSX-R. CBR rr, DragStar itp...). Do zakupu Trackera skłoniły mnie 3 rzeczy: cena, gwarancja oraz jego sylwetka. Początkowo szukałem używanej "japonii", do wynalazków by "KungFu" Zipp, Keeway, Kingway i ich klonów podchodziłem sceptycznie. Od zawsze widziałem że samochody to niemieckie a motocykle japońskie. Nie mniej jednak widmo posiadania gwarancji i to w cenie 6900zł wzięło górę. Ku mojemu ogromnemu zaskoczeniu, Tracker jest wykonany solidnie. Nie ma w nim charakterystycznych dla "chinoli" kruchych plastików oraz wszechobecnej tandety. Moto wykonane jest solidnie i starannie. Materiałowym mankamentem które przasnyska fabryka powinna szybko poprawić są śrubki które wykonano z plasteliny. Przy próbie mocniejszego dokręcenia obmyka się główka oraz gwint. Dramat. Na szczęście nie ma ich tak dużo i spokojnie można wszystkie powymieniać. Do wad muszę zaliczyć też przednie oświetlenie: brak możliwości sensownej regulacji (albo świeci w niebo albo na przedni błotnik). Na dodatek wyposażono je w żarówkę "bańkową" rodem z Żuka. Dlaczego nie H4? Na to pytanie zna odpowiedź tylko chiński Dalajlama... Kolejną upierdliwą rzeczą jest rezerwa a w zasadzie jej brak. Kontrolka zapala się przy poziomie 100ml paliwa w zbiorniku, kranik podaje paliwo tak samo na rezerwie jak i na pełnym otwarciu. Innych poważnych wad nie zaobserwowano. Na ogromny plus zasługuje silnik i zawieszenie. Podawana moc 16,5KM ni jak ma się do rzeczywistości: silnik zbiera się błyskawicznie w dosłownie każdych obrotach. Do 100km.h gna jak głupi i na prawdę taka cyfra na zegarze pojawia się błyskawicznie. Gorzej jest z prędkością maksymalną która w moim przypadku wynosi 120km.h ale nie zapominajmy że to tylko chińskie 250ccm. Nie mniej jednak jazda ze stałą prędkością rzędu 100km.h nie jest żadnym problemem dla Trackera. Dźwięk silnika oraz zestrojenie wydechu są na bardzo przyzwoitym poziomie. Po kliknięciu startera mamy wrażenie iż pracuje tam 500ccm a nie 250. Kolejną rzeczą przemawiającą za zakupem tego Zippa jest jego prowadzenie. Moto prowadzi się dosłownie jak lekki motorower. Można nim śmiało manewrować między autami oraz pokonywać szybkie i ciasne zakręty. Zawieszenie jest moim zdaniem genialnie zestrojone- nie jest ani za miękkie ani za twarde. Jest po prostu w sam raz. Pozwala na mocne składanie się w zakrętach. Czytałem sporo negatywnych opinii n.t opon zastosowanych w Trackerze ale uważam że nie ma tragedii- wystarczy je porządnie dotrzeć i przede wszystkim rozgrzać przed jazdą. Hamulce również zasługują na słowa pochwały- są bardzo skuteczne i łatwo je dozować. Ogólnie, gdybym nie wiedział iż jest to "chinol" de'facto Loncin, pomyślałbym że mam do czynienia z marką KTM bądź Husqvarna. Z czystym sumieniem mogę napisać iż moto zasługuje na 4 z dużym plusem.
P.S; zapomniałem o jakże ważnej rzeczy: SPALANIEprzy ostrym pałowaniu po mieście wynosi 3.5L!!!!<br><hr>Mokelembembe<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 79
• Strona 4 z 4 • 1, 2, 3, 4
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości