Zobacz wątek - <i>[Zipp Tracker 250]</i> Zipp Tracker 250 - supermoto dla l
NAS Analytics TAG

[Zipp Tracker 250] Zipp Tracker 250 - supermoto dla l

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 11/8/2010, 08:55

Komentatorzy napisał(a):silnik będzie sie grzał jak cholera to typ nie do wyregulowania zimny źle pali rozgrzany również
pojemność zbiornika 10 litrów przy tym silniku ( Zipp nie podał chyba celowo spalania)
bardzo częste wizyty na stacji nie wiem czy jest w stanie zrobić 200 km od stacji do stacji

generalnie ocena słaba

PS ciekawe jaka będzie cena dla ludu?<br><hr>supermotowiec<br>
tak sie sklada ze zrobilem tym motocyklem 2400 km i spalanie (po warszawie) jest okolo 3 - 3,5 l/100 km ,narazie nic sie nie spier... i odpala na dotyk czy zimny czy cieply -- co do minusow opony sa do wymiany odrazu po wyjechaniu z salonu ( sliskie) ...<br><hr>tracker
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 7/9/2010, 22:03

moze kupil kotos trckera z warszawy ? chetnie sie spotkam wymienic uwagi i polatac po miescie ....?
<br><hr>tracker juz nie seryjny ...:)
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 24/9/2010, 15:28

Komentatorzy napisał(a):Czy ktos sie orientuje czy mozna do trackera 250 zalożyć bardziej terenowe opony ? Czy wiąże się to z wymianą kół?<br><hr>kuras<br>
<a href="http://kpsl.blogspot.com/2010/07/zipp-tracker-czyli-swiezy-powiew.html" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://kpsl.blogspot.com/2010/07/zipp-tracker-czyli-swiezy-powiew.html</a>
- tutaj mozna poczytac o oponkach terenowych<br><hr>dort
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Zakup Zipp Tracker

Postprzez td25 » 31/12/2010, 12:19

Witam. Właśnie zakupiłem sobie pod choinkę Zippa Trackera. Czytam te opowieści na forum i włos staje mi dęba. Nie wiem po co tak krytykować tego Zippa, bo ci co tak krytykują to mogą po prostu udać się do salonu z japończykami i kupić sobie jakieś nowe moto za cenę x 3,5. O gustach się nie dyskutuje. Od małego jeżdżę na jednośladach, zaczynałem w PRL od motorynek, ogarka, simsonka, wsk, MZ a prze ostatnie 10 lat miałem 7 japończyków. Przejechałem japońcami kawał kilometrów, i nic złego nie powiem o japończykach. Mój ostatni "używany" japończyk- jednocylindrówka 650, który służył mi bezawaryjnie 3 lata, w tym roku jednak zrobił mi psikusa i jego silnik rozleciał się , koszt naprawy - same części to 3000 PLN.!!! Dalej nie będę pisał ale ci którzy piszą, że lepiej kupić japońca używkę w tej cenie to tak do końca nie wiedzą co piszą bo za kwotę poniżej 7 tys pln, jak najbardziej kupi się używane 4T moto ale te moto nie oszukujmy się będzie miało ponad 10 lat, niejednego właściciela(a co za tym idzie bogatą przeszłość) i będzie wymagało paru złotych na start żeby jeszcze trochę pojeździć. W przypadku awarii niech nikt nie liczy, że za parę złotych naprawi taki sprzęt bo części do japońców to po prostu cenowy absurd. Po długim namyśle wybrałem Zippa Trackera. Skusiła mnie ciekawa stylistyka, poziom wykonania i cena. Moto używam do rekreacji a nie do popisywania się , po prostu sama jazda sprawia mi przyjemność. Uwierzcie mi, że poziom wykonania tego Zippa jest super, co do niezawodności to się okaże jak parę kilometrów nim nawinę. Wybór oczywiście należy do was, ja go właśnie dokonałem i cieszę się. Pozdro
td25
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 31/12/2010, 11:33
Lokalizacja: Stalowa City

Postprzez Komentatorzy » 30/3/2011, 20:03

Kupiłem Trackera i jestem bardzo zadowolony.Oszczędny, wygodny, ładny wygląd,Spodziewałem się czegoś gorszego, a tu miłe zaskoczenie.Zbiera się od dołu aż miło... i jest nowy i na gwarancji.Kupiłem go za 6600zł w salonie.Do setki ładnie idzie i to mi wystarczy.Na dodatek jest to sprawdzony motor produkowany od jak się nie mylę od 2008 roku i sprzedawany pod różnymi nazwami na całym świecie.Można go kupić z silnikiem 250cc chłodzonym cieczą w niemczech pod inną nazwą.Producent oczywiście chiński, jest to model Loncin LX250GY.
Zobaczcie sobie np giobikes.com dirty bikes lub diabolini, są to podobne konstrukcje lub kopie loncina, tak jak zipp TRACKER.Pozdrrrbrrrapbrrap!!

PS.Ładnie brzmi<br><hr>arts
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/4/2011, 18:35

Komentatorzy napisał(a):moze kupil kotos trckera z warszawy ? chetnie sie spotkam wymienic uwagi i polatac po miescie ....?
<br><hr>tracker juz nie seryjny ...:)<br>
lepiej polatać w terenie, miasto mnie odstrasza.ubierz swojego trackera w buty offroad i wpadnij na wyszkowską w weekend.
wejdź na forum zippa.topic o trackerze,pozdro<br><hr>artstar
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/4/2011, 10:48

Od kilku dni jestem w posiadaniu polsko-chińskiego wytworu zwanego Zipp TRACKER 250. Wcześniej posiadałem kilka innych motocykli, min. MZ ETZ251, Yamaje XJ, Junaka M10, całe stado Rometów. Jeździłem też na "poważnych" maszynach (KTM Duke, GSX-R. CBR rr, DragStar itp...). Do zakupu Trackera skłoniły mnie 3 rzeczy: cena, gwarancja oraz jego sylwetka. Początkowo szukałem używanej "japonii", do wynalazków by "KungFu" Zipp, Keeway, Kingway i ich klonów podchodziłem sceptycznie. Od zawsze widziałem że samochody to niemieckie a motocykle japońskie. Nie mniej jednak widmo posiadania gwarancji i to w cenie 6900zł wzięło górę. Ku mojemu ogromnemu zaskoczeniu, Tracker jest wykonany solidnie. Nie ma w nim charakterystycznych dla "chinoli" kruchych plastików oraz wszechobecnej tandety. Moto wykonane jest solidnie i starannie. Materiałowym mankamentem które przasnyska fabryka powinna szybko poprawić są śrubki które wykonano z plasteliny. Przy próbie mocniejszego dokręcenia obmyka się główka oraz gwint. Dramat. Na szczęście nie ma ich tak dużo i spokojnie można wszystkie powymieniać. Do wad muszę zaliczyć też przednie oświetlenie: brak możliwości sensownej regulacji (albo świeci w niebo albo na przedni błotnik). Na dodatek wyposażono je w żarówkę "bańkową" rodem z Żuka. Dlaczego nie H4? Na to pytanie zna odpowiedź tylko chiński Dalajlama... Kolejną upierdliwą rzeczą jest rezerwa a w zasadzie jej brak. Kontrolka zapala się przy poziomie 100ml paliwa w zbiorniku, kranik podaje paliwo tak samo na rezerwie jak i na pełnym otwarciu. Innych poważnych wad nie zaobserwowano. Na ogromny plus zasługuje silnik i zawieszenie. Podawana moc 16,5KM ni jak ma się do rzeczywistości: silnik zbiera się błyskawicznie w dosłownie każdych obrotach. Do 100km.h gna jak głupi i na prawdę taka cyfra na zegarze pojawia się błyskawicznie. Gorzej jest z prędkością maksymalną która w moim przypadku wynosi 120km.h ale nie zapominajmy że to tylko chińskie 250ccm. Nie mniej jednak jazda ze stałą prędkością rzędu 100km.h nie jest żadnym problemem dla Trackera. Dźwięk silnika oraz zestrojenie wydechu są na bardzo przyzwoitym poziomie. Po kliknięciu startera mamy wrażenie iż pracuje tam 500ccm a nie 250. Kolejną rzeczą przemawiającą za zakupem tego Zippa jest jego prowadzenie. Moto prowadzi się dosłownie jak lekki motorower. Można nim śmiało manewrować między autami oraz pokonywać szybkie i ciasne zakręty. Zawieszenie jest moim zdaniem genialnie zestrojone- nie jest ani za miękkie ani za twarde. Jest po prostu w sam raz. Pozwala na mocne składanie się w zakrętach. Czytałem sporo negatywnych opinii n.t opon zastosowanych w Trackerze ale uważam że nie ma tragedii- wystarczy je porządnie dotrzeć i przede wszystkim rozgrzać przed jazdą. Hamulce również zasługują na słowa pochwały- są bardzo skuteczne i łatwo je dozować. Ogólnie, gdybym nie wiedział iż jest to "chinol" de'facto Loncin, pomyślałbym że mam do czynienia z marką KTM bądź Husqvarna. Z czystym sumieniem mogę napisać iż moto zasługuje na 4 z dużym plusem.
P.S; zapomniałem o jakże ważnej rzeczy: SPALANIE ;-) przy ostrym pałowaniu po mieście wynosi 3.5L!!!!<br><hr>Mokelembembe
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/4/2011, 12:56

Nim kupisz ,przeczytaj! Ja bym się nie spieszyl z zakupem poczekałbym jak ktos nakręci ok 10 000 km i w tedy zobaczyć czy maszynka jest warta ceny czy nie.
Na wielki minus czeka silnik tego Supermoto, ktoś zapyta dlaczego ?Nie martwiłbym się tutaj żywotnością , ale jago mocą, jest zbyt niska. Przy takiej pojemności te kilkanaście koników daje nam mało możliwości przy ewentualnym wyprzedzaniu , a spalnaie niestety będzie spore jeżeli będziemy odkręcać więcej. Warto tutaj też przyetoczyć model manic od zippa jest to 125 ,a ma nie wiele mniej koni.<br><hr>Trzeźwo oceń zanim kupisz, kup i się ciesz !
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/4/2011, 15:34

Komentatorzy napisał(a):Nim kupisz ,przeczytaj! Ja bym się nie spieszyl z zakupem poczekałbym jak ktos nakręci ok 10 000 km i w tedy zobaczyć czy maszynka jest warta ceny czy nie.
Na wielki minus czeka silnik tego Supermoto, ktoś zapyta dlaczego ?Nie martwiłbym się tutaj żywotnością , ale jago mocą, jest zbyt niska. Przy takiej pojemności te kilkanaście koników daje nam mało możliwości przy ewentualnym wyprzedzaniu , a spalnaie niestety będzie spore jeżeli będziemy odkręcać więcej. Warto tutaj też przyetoczyć model manic od zippa jest to 125 ,a ma nie wiele mniej koni.<br><hr>Trzeźwo oceń zanim kupisz, kup i się ciesz !<br>
zgadzam się moto pali sporo<br><hr>ryk
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/5/2011, 17:39

jaka jest wysokość siedzenia od ziemi?<br><hr>energiva
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 31/5/2011, 23:03

Komentatorzy napisał(a):Od kilku dni jestem w posiadaniu polsko-chińskiego wytworu zwanego Zipp TRACKER 250. Wcześniej posiadałem kilka innych motocykli, min. MZ ETZ251, Yamaje XJ, Junaka M10, całe stado Rometów. Jeździłem też na "poważnych" maszynach (KTM Duke, GSX-R. CBR rr, DragStar itp...). Do zakupu Trackera skłoniły mnie 3 rzeczy: cena, gwarancja oraz jego sylwetka. Początkowo szukałem używanej "japonii", do wynalazków by "KungFu" Zipp, Keeway, Kingway i ich klonów podchodziłem sceptycznie. Od zawsze widziałem że samochody to niemieckie a motocykle japońskie. Nie mniej jednak widmo posiadania gwarancji i to w cenie 6900zł wzięło górę. Ku mojemu ogromnemu zaskoczeniu, Tracker jest wykonany solidnie. Nie ma w nim charakterystycznych dla "chinoli" kruchych plastików oraz wszechobecnej tandety. Moto wykonane jest solidnie i starannie. Materiałowym mankamentem które przasnyska fabryka powinna szybko poprawić są śrubki które wykonano z plasteliny. Przy próbie mocniejszego dokręcenia obmyka się główka oraz gwint. Dramat. Na szczęście nie ma ich tak dużo i spokojnie można wszystkie powymieniać. Do wad muszę zaliczyć też przednie oświetlenie: brak możliwości sensownej regulacji (albo świeci w niebo albo na przedni błotnik). Na dodatek wyposażono je w żarówkę "bańkową" rodem z Żuka. Dlaczego nie H4? Na to pytanie zna odpowiedź tylko chiński Dalajlama... Kolejną upierdliwą rzeczą jest rezerwa a w zasadzie jej brak. Kontrolka zapala się przy poziomie 100ml paliwa w zbiorniku, kranik podaje paliwo tak samo na rezerwie jak i na pełnym otwarciu. Innych poważnych wad nie zaobserwowano. Na ogromny plus zasługuje silnik i zawieszenie. Podawana moc 16,5KM ni jak ma się do rzeczywistości: silnik zbiera się błyskawicznie w dosłownie każdych obrotach. Do 100km.h gna jak głupi i na prawdę taka cyfra na zegarze pojawia się błyskawicznie. Gorzej jest z prędkością maksymalną która w moim przypadku wynosi 120km.h ale nie zapominajmy że to tylko chińskie 250ccm. Nie mniej jednak jazda ze stałą prędkością rzędu 100km.h nie jest żadnym problemem dla Trackera. Dźwięk silnika oraz zestrojenie wydechu są na bardzo przyzwoitym poziomie. Po kliknięciu startera mamy wrażenie iż pracuje tam 500ccm a nie 250. Kolejną rzeczą przemawiającą za zakupem tego Zippa jest jego prowadzenie. Moto prowadzi się dosłownie jak lekki motorower. Można nim śmiało manewrować między autami oraz pokonywać szybkie i ciasne zakręty. Zawieszenie jest moim zdaniem genialnie zestrojone- nie jest ani za miękkie ani za twarde. Jest po prostu w sam raz. Pozwala na mocne składanie się w zakrętach. Czytałem sporo negatywnych opinii n.t opon zastosowanych w Trackerze ale uważam że nie ma tragedii- wystarczy je porządnie dotrzeć i przede wszystkim rozgrzać przed jazdą. Hamulce również zasługują na słowa pochwały- są bardzo skuteczne i łatwo je dozować. Ogólnie, gdybym nie wiedział iż jest to "chinol" de'facto Loncin, pomyślałbym że mam do czynienia z marką KTM bądź Husqvarna. Z czystym sumieniem mogę napisać iż moto zasługuje na 4 z dużym plusem.
P.S; zapomniałem o jakże ważnej rzeczy: SPALANIE ;-) przy ostrym pałowaniu po mieście wynosi 3.5L!!!!<br><hr>Mokelembembe<br>
całkowicie zgadzam się z tą opinią<br><hr>piochu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/6/2011, 18:04

Komentatorzy napisał(a):jaka jest wysokość siedzenia od ziemi?<br><hr>energiva<br>
ok 850mm<br><hr>paweł
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/8/2011, 12:59

Komentatorzy napisał(a):Nim kupisz ,przeczytaj! Ja bym się nie spieszyl z zakupem poczekałbym jak ktos nakręci ok 10 000 km i w tedy zobaczyć czy maszynka jest warta ceny czy nie.
Na wielki minus czeka silnik tego Supermoto, ktoś zapyta dlaczego ?Nie martwiłbym się tutaj żywotnością , ale jago mocą, jest zbyt niska. Przy takiej pojemności te kilkanaście koników daje nam mało możliwości przy ewentualnym wyprzedzaniu , a spalnaie niestety będzie spore jeżeli będziemy odkręcać więcej. Warto tutaj też przyetoczyć model manic od zippa jest to 125 ,a ma nie wiele mniej koni.<br><hr>Trzeźwo oceń zanim kupisz, kup i się ciesz !<br>
Komentatorzy napisał(a):zgadzam się moto pali sporo<br><hr>ryk<br>
Od 2 miesięcy jeżdżę. Spalanie 3-3.2 l jak kręcę do 6 tys nie więcej. Przy wyprzedzaniu na 2 czy 3 moc jest wystarczająca, kręcisz go na max moment obrotowy przy 7000obr i tam zostajesz. Moto dostaje niezłego jak na 250tke oczywiście kopa :). Do stówki ok 7-8 sekund... ale ja nie piłuję na max więc pewnie da się trochę lepiej. Przy takiej jeździe na 8-9 tys obrotów spalił mi 3.7-4 litra. Nie jest to dużo moim zdaniem. Przy normalniej jeździe mieszanej z wyprzedzaniami pije 3.5 l.<br><hr>Aidekk
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/8/2011, 13:06

Komentatorzy napisał(a):moze kupil kotos trckera z warszawy ? chetnie sie spotkam wymienic uwagi i polatac po miescie ....?
<br><hr>tracker juz nie seryjny ...:)<br>
Komentatorzy napisał(a):lepiej polatać w terenie, miasto mnie odstrasza.ubierz swojego trackera w buty offroad i wpadnij na wyszkowską w weekend.
wejdź na forum zippa.topic o trackerze,pozdro<br><hr>artstar<br>
Kupiłem Zippa Nitro 250, jestem z Łodzi, jak chcesz to wpadaj i polatamy :).<br><hr>Aidekk
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/8/2011, 13:08

Komentatorzy napisał(a):jaka jest wysokość siedzenia od ziemi?<br><hr>energiva<br>
Mam 182cm i Nitro 250 jest dla mnie z deka za niski. Osoba 168 spokojnie siedzi dotykając podłoża całą powierzchnią stóp. Sprawdzałem.<br><hr>Aidekk
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/8/2011, 11:47

Witam, wczoraj właśnie nabyłem taki motorek. Jest to mój pierwszy pojazd powyżej 50ccm, i muszę powiedzieć że jest to doskonały wybór. Przyśpieszenie na 3 pierwszych biegach urywa kask, hałas jaki przy przyśpieszaniu się wytwarza, jest bardzo miły dla ucha. Moto wykonane bardzo porządnie, co prawda więcej będę mógł powiedzieć jak nakręcę trochę więcej km, póki co sprzęt służy mi do nauki. W razie pytań , zapraszam.<br><hr>radzix
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/8/2011, 11:25

Komentatorzy napisał(a):moze kupil kotos trckera z warszawy ? chetnie sie spotkam wymienic uwagi i polatac po miescie ....?
<br><hr>tracker juz nie seryjny ...:)<br>
Ja jestem z wawy, i jeżdżę tą maszynką, możemy się jakoś spiknąć. <br><hr>radzix
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/11/2011, 18:30

Witam
Właśnie kończę sezon z moim Trackerem. Kupiłem go sobie pod choinkę w grudniu 2010. Na szafie mam 5000 km przejechane ale jakich 5000!!! - głównie po drogach 4 kategorii których w większości nie ma nawet na mapie, w piaskach pobliskiego poligonu, leśnych duktach, szutrach itd. Po sezonie mogę powiedzieć że jest to super maszyna i kupił bym ją jeszcze raz bez wahania. Oprócz łańcucha który nie wytrzymał nawet 1000 km( wymieniłem go na japoński i zakończyłem temat) nie odnotowałem dosłownie żadnej awarii!!! Jeżdżę, leję paliwo i zmieniam olej co 1000 km i tyle a i zaglądnąłem raz do zaworów przy przebiegu 2000 ale okazało się że jest ok i nić nie kręciłem. Jakość Trackera jest naprawdę ok a spalanie aptekarskie bo wychodzi mi ok 3,5 l przy dynamicznej jeździe. Tak w ogóle to jeżdżę nim i nie cackam się z nim za bardzo i kręcę mu obroty jak trzeba. Dlatego nie wiem co tak niektórzy z was narzekają? Honda ani Kawasaki to nie jest ale uwierzcie mi że w tej klasie motorków do jazdy na co dzień to Tracker nie wiele im ustępuje a w stylistyce je po prostu powala, Podro dla wszystkich motocyklistów
Krzysiek z podkarpacia<br><hr>Chris
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez dodossus » 2/12/2011, 23:14

Witam serdecznie. Obecnie jestem w posiadaniu tego moto i choc zaden ze mnie specjalista, calkowity amator raczej, moja opinia jest jak najbardziej pozytywna. Niepokoi mnie jednak jedna przypadlosc - podczas gwaltownego przyspieszania jak i w granicach predkosci maksymalnej, moto zaczyna sie dziwnie zachowywac. Mianowicie "wezykuje", sprawia wrazenie jakby kolo bylo nie wywazone czy cus, zupelnie sie na tym nie znam i stad moje pytanie do bardziej doswiadczonych - czy ktos ma badz mial podobnie? Czy jest to calkowicie naturalne i nalezy sie przyzwyczaic, czy moze ktos sie rowniez z takim problemem spotkal i uporal?

Z gory dzieki za odp.
Pozdrawiam.
dodossus
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 2/12/2011, 23:05

Postprzez Komentatorzy » 26/2/2012, 15:33

Komentatorzy napisał(a):Od kilku dni jestem w posiadaniu polsko-chińskiego wytworu zwanego Zipp TRACKER 250. Wcześniej posiadałem kilka innych motocykli, min. MZ ETZ251, Yamaje XJ, Junaka M10, całe stado Rometów. Jeździłem też na "poważnych" maszynach (KTM Duke, GSX-R. CBR rr, DragStar itp...). Do zakupu Trackera skłoniły mnie 3 rzeczy: cena, gwarancja oraz jego sylwetka. Początkowo szukałem używanej "japonii", do wynalazków by "KungFu" Zipp, Keeway, Kingway i ich klonów podchodziłem sceptycznie. Od zawsze widziałem że samochody to niemieckie a motocykle japońskie. Nie mniej jednak widmo posiadania gwarancji i to w cenie 6900zł wzięło górę. Ku mojemu ogromnemu zaskoczeniu, Tracker jest wykonany solidnie. Nie ma w nim charakterystycznych dla "chinoli" kruchych plastików oraz wszechobecnej tandety. Moto wykonane jest solidnie i starannie. Materiałowym mankamentem które przasnyska fabryka powinna szybko poprawić są śrubki które wykonano z plasteliny. Przy próbie mocniejszego dokręcenia obmyka się główka oraz gwint. Dramat. Na szczęście nie ma ich tak dużo i spokojnie można wszystkie powymieniać. Do wad muszę zaliczyć też przednie oświetlenie: brak możliwości sensownej regulacji (albo świeci w niebo albo na przedni błotnik). Na dodatek wyposażono je w żarówkę "bańkową" rodem z Żuka. Dlaczego nie H4? Na to pytanie zna odpowiedź tylko chiński Dalajlama... Kolejną upierdliwą rzeczą jest rezerwa a w zasadzie jej brak. Kontrolka zapala się przy poziomie 100ml paliwa w zbiorniku, kranik podaje paliwo tak samo na rezerwie jak i na pełnym otwarciu. Innych poważnych wad nie zaobserwowano. Na ogromny plus zasługuje silnik i zawieszenie. Podawana moc 16,5KM ni jak ma się do rzeczywistości: silnik zbiera się błyskawicznie w dosłownie każdych obrotach. Do 100km.h gna jak głupi i na prawdę taka cyfra na zegarze pojawia się błyskawicznie. Gorzej jest z prędkością maksymalną która w moim przypadku wynosi 120km.h ale nie zapominajmy że to tylko chińskie 250ccm. Nie mniej jednak jazda ze stałą prędkością rzędu 100km.h nie jest żadnym problemem dla Trackera. Dźwięk silnika oraz zestrojenie wydechu są na bardzo przyzwoitym poziomie. Po kliknięciu startera mamy wrażenie iż pracuje tam 500ccm a nie 250. Kolejną rzeczą przemawiającą za zakupem tego Zippa jest jego prowadzenie. Moto prowadzi się dosłownie jak lekki motorower. Można nim śmiało manewrować między autami oraz pokonywać szybkie i ciasne zakręty. Zawieszenie jest moim zdaniem genialnie zestrojone- nie jest ani za miękkie ani za twarde. Jest po prostu w sam raz. Pozwala na mocne składanie się w zakrętach. Czytałem sporo negatywnych opinii n.t opon zastosowanych w Trackerze ale uważam że nie ma tragedii- wystarczy je porządnie dotrzeć i przede wszystkim rozgrzać przed jazdą. Hamulce również zasługują na słowa pochwały- są bardzo skuteczne i łatwo je dozować. Ogólnie, gdybym nie wiedział iż jest to "chinol" de'facto Loncin, pomyślałbym że mam do czynienia z marką KTM bądź Husqvarna. Z czystym sumieniem mogę napisać iż moto zasługuje na 4 z dużym plusem.
P.S; zapomniałem o jakże ważnej rzeczy: SPALANIE ;-) przy ostrym pałowaniu po mieście wynosi 3.5L!!!!<br><hr>Mokelembembe<br>
Czy da się rozkręcić tłumik i wyciągnąć zawartość tak aby chodził bardziej rasowo albo czy da się zastąpić oryginalny tłumik nowym bez wizyty w serwisie i piłowania rury doprowadzającej do tłumika?<br><hr>Esparco
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na gr