Zobacz wątek - Yamaha R6 2002r
NAS Analytics TAG

Yamaha R6 2002r

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Yamaha R6 2002r

Postprzez Martyn903 » 4/2/2010, 12:24

Witam! Kupiłem kilka dni temu yamahe R6 z 2002r. Mam kilka pytan. Na wolnych obrotach motor nie równo pracuje a gdy sie zagrzeje po przekreceniu manetki i odpuszczeniu nie spada do konca z obrotów wymieniłem swiece filtry i dzieje sie tak dalej co może byc przyczyną ???
Nastepne pytanie to r6 na wolnych obrotach lekko charczy odgłosy dochodza ze sprzegła po wcisnieciu sprzegła przestaje jest to normalny objaw ?? czy sprzegło jest juz słabe ?? nie sa to zadne głosne stuki czy cos w tym rodzaju tylko lekko charczy.
Martyn903
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 11/1/2010, 22:09


Postprzez Raczek_6 » 4/2/2010, 12:54

Sprzęgło - ten typ tak ma.

Obroty, zawory kiedy były regulowane ?
Gaźniki czyszczone, regulowane i synchronizowane ?
Oraz jaki filtr powietrza i wydech jest w tej R6 ?
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Invi » 4/2/2010, 13:04

Raczek_6 napisał(a):Gaźniki czyszczone, regulowane i synchronizowane ?


W R6 '02? :lol:
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6275
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Kvba » 4/2/2010, 13:06

Invinciblee napisał(a):
Raczek_6 napisał(a):Gaźniki czyszczone, regulowane i synchronizowane ?


W R6 '02? :lol:


R6 '02 to jeszcze model na gaźniku :lol:

Co do samego tematu, ja bym zrobił czyszczenie i synchro gaźników, no i jeszcze regulacje zaworów. Myślę, że w tym może być problem.
Avatar użytkownika
Kvba
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 27/9/2008, 13:11
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Martyn903 » 4/2/2010, 13:10

Nie wiem kiedy były przeprowadzane regulacje kupiłem go kilka dni temu motor jest sprowadozny z włoch przebieg to 18tys km. Tłumik jest orginalny. Wmieniłem swiece na NGKCR10EK i filtr paliwa. Natomiast filtr powietrza po rozebraniu wyglądał na czysty wiec go zostawiłem. Jak kupowołem to mówili że trzeba przeprowadzic regulacje gazników i napewno bedzie dobrze ale chce sie upewnic
Martyn903
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 11/1/2010, 22:09

Postprzez Grzesiek-88 » 4/2/2010, 13:51

Zaskoczony jestem tym ze r6 w 02r miala jeszcze gazniki. Jesli tak to wyreguloj je i powinno pomoc pzdr
Grzesiek-88
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 27/3/2009, 12:44
Lokalizacja: Krakow

Postprzez limak14 » 4/2/2010, 14:04

Grzesiek-88 napisał(a):Zaskoczony jestem tym ze r6 w 02r miala jeszcze gazniki. Jesli tak to wyreguloj je i powinno pomoc pzdr

A czym tu się dziwić? tak było i tego nie zmienisz.
A co do tematu to oddaj do serwisu niech ci zrobią serwis "zerowy" tj.:
-reg.luzów zaworowych
-czyszczenie/synchro/regulacja gaźników.
A później się bedziemy martwili jak nic nie pomoże.

Ps. w Polsce jest śmiesznie, bo jak coś lipnie chodzi to zawsze handlarz zgania na gaźniki (brudne itp ) :D
Avatar użytkownika
limak14
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez Invi » 4/2/2010, 14:09

Grzesiek-88 napisał(a):Zaskoczony jestem tym ze r6 w 02r miala jeszcze gazniki. Jesli tak to wyreguloj je i powinno pomoc pzdr


Ja też. Zawsze myślałem że w 2002 to już tylko zx6r nie miał wtrysku. :oops:
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6275
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez palgumeniedusze » 4/2/2010, 14:10

wlasnie!!! i wszyscy beszczelnie mowili mi jak mialem zx6 ze to taki konstrukcyjnie stary motocykl bo ma gazniki :) :D ..i to na tym forum!!!:P
habba babba!
Avatar użytkownika
palgumeniedusze
Stały bywalec
 
Posty: 1295
Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
Lokalizacja: WLKP

Postprzez limak14 » 4/2/2010, 14:13

Hehe, ja nic takiego nie mówiłem.
Koniec OT.
Avatar użytkownika
limak14
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez piotras224 » 5/2/2010, 19:14

w r6 w modelach 2003 i wyżej sa wtryski, racja jak cos nierówno chodzi to wszyscy zwalają na gazniki całkiem możliwe, ale jak regulacja zaworów i synchronizacja gaźników nie pomoże to całkiem możliwe ze na jakims tłoku ma mniejsze ciśnienie to tłumaczyło by nierówna prace na wolnych obrotach warto przy wizycie u mechanika sprawdzić ciśnienie zeby nie ładowac siana w inne niepotrzebne rzeczy które niby maja ulepszyć nierówna prace a jesli chodzi o sprzęgło to normalna sprawa jak sie silnik rozgrzeje to jeszcze głośniej będzie szumiało . a jesli chodzi o te nie spadajace obroty to na poczatek sprawdz ssanie czy jest opuszczone do konca i po lewej stronie obok owiewki jest pokrętło obrotów tez warto tam dobrze wyregulować, zacznij od rzeczy najprostszych a pozniej lec dalej
piotras224
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 29/12/2009, 22:43

Postprzez kłosiakR6 » 5/2/2010, 20:00

pokretło od obrotow jest po prawej w tym modelu
r6 99r

cmentarze są pełne zajebistych kierowców...
kłosiakR6
Świeżak
 
Posty: 114
Dołączył(a): 16/6/2008, 09:03
Lokalizacja: warszawa

Postprzez piotras224 » 5/2/2010, 21:03

jak tak to za pomyłe sorki
piotras224
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 29/12/2009, 22:43

Postprzez Martyn903 » 5/2/2010, 21:30

No nie długo mam zamiar za prowadzic moto do mechanika zeby przeprowadził regulacje i synchronizacje gazników i zobaczymy. Dzieki wielkie wszystkim za odpowiedzi !!!
Martyn903
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 11/1/2010, 22:09

Postprzez Martyn903 » 15/2/2010, 21:26

mam jeszcze pytanie jaki powienien byc luz łanucha w R6 ? i co moze byc przyczyna ze w jednym miejscu jest bardziej na ciągniety a gdy za krecimy kołem i sie ustawi w innym miejscu to luzniejszy
Martyn903
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 11/1/2010, 22:09

Postprzez limak14 » 15/2/2010, 21:28

Luz powinien na środku mierzenia (pomiędzy zębatkami musisz określić środek) ok 2-3cm.
To że masz "niregularny" luz łańcucha oznacza zużycie elementów układu napędowego motocykla.
Avatar użytkownika
limak14
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez piotras224 » 16/2/2010, 20:21

co do tego naciągu łańcucha niestety ale jest do wymiany:( nic z tym nie zrobisz
piotras224
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 29/12/2009, 22:43

Postprzez Martyn903 » 16/2/2010, 22:53

A jeszcze mam pytanie może ktos wie jakiej firmy są motowane seryjnie zebatki ?? czy jest to firma PBR ?
Martyn903
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 11/1/2010, 22:09

Re: Yamaha R6 2002r

Postprzez maciek1985 » 17/2/2010, 09:01

Martyn903 napisał(a):Witam! Kupiłem kilka dni temu yamahe R6 z 2002r. Mam kilka pytan. Na wolnych obrotach motor nie równo pracuje a gdy sie zagrzeje po przekreceniu manetki i odpuszczeniu nie spada do konca z obrotów wymieniłem swiece filtry i dzieje sie tak dalej co może byc przyczyną ???
Nastepne pytanie to r6 na wolnych obrotach lekko charczy odgłosy dochodza ze sprzegła po wcisnieciu sprzegła przestaje jest to normalny objaw ?? czy sprzegło jest juz słabe ?? nie sa to zadne głosne stuki czy cos w tym rodzaju tylko lekko charczy.



Sorki że zapytam czy może ją kupiłeś od handlarza z Rzeszowa?
maciek1985
Świeżak
 
Posty: 311
Dołączył(a): 6/12/2009, 14:59

Postprzez Martyn903 » 17/2/2010, 14:51

No tak moze wiesz cos na temat tego motoru ?
Martyn903
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 11/1/2010, 22:09

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr