Silnik nie spala paliwa.
Posty: 24
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Silnik nie spala paliwa.
Witam!
Mam problem z crossem 110 4T. Po remoncie silnika(wymiana zebatki w skrzyni.) silnik strasznie dużo pali i z wydechu(z głowicy tam gdzie się przykręca rurę wydechową) kapie niespalona bęzyna(ma kolor czarny, nie jest oleista, ale oleju chyba nie bierze bo olej jest koloru czerwonego).
Iglicę opuszczałem maksymalnie i nie wiem co może być przyczyną? Zaworami nic nie kombinowałem, rozrząd ustawiłem dokładnie(znaczniki się pokrywają).
Mam problem z crossem 110 4T. Po remoncie silnika(wymiana zebatki w skrzyni.) silnik strasznie dużo pali i z wydechu(z głowicy tam gdzie się przykręca rurę wydechową) kapie niespalona bęzyna(ma kolor czarny, nie jest oleista, ale oleju chyba nie bierze bo olej jest koloru czerwonego).
Iglicę opuszczałem maksymalnie i nie wiem co może być przyczyną? Zaworami nic nie kombinowałem, rozrząd ustawiłem dokładnie(znaczniki się pokrywają).
- agg476
- Świeżak
- Posty: 80
- Dołączył(a): 2/9/2009, 18:04
Jaki czerwony olej ? :O Chyba nie robisz mieszanki w 4T ?
Yamaha DT 125R [SPRZEDANA] >> Aprilia RS 125 [SPRZEDANA] >> Yamaha YZF 250
22.10.08 ====> Zdałem Prawko
22.10.08 ====> Zdałem Prawko

-
zdzichu123 - Bywalec
- Posty: 869
- Dołączył(a): 11/7/2007, 21:37
- Lokalizacja: Chodzież
Re: Silnik nie spala paliwa.
agg476 napisał(a):Iglicę opuszczałem maksymalnie i nie wiem co może być przyczyną? Zaworami nic nie kombinowałem, rozrząd ustawiłem dokładnie(znaczniki się pokrywają).
MACS czytaj
ruszal
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
swirus ty to masz chyba wyzsze wyksztalcenie ,bo ja tylko srednie:)
No tak iglice ruszal,ale sama iglica za duzo nie zmienia,iglice najlepiej ustawic na srodkowy rowek,srube od mieszanki jak podaje manual,no a jesli mial rozebrany calkowicie gaznik to mozliwe,ze przestawil poziom paliwa w komorze plywakowej.
Dlatego,zadalem pytanie,moze nie sprecyzowałem dokladnie.
No tak iglice ruszal,ale sama iglica za duzo nie zmienia,iglice najlepiej ustawic na srodkowy rowek,srube od mieszanki jak podaje manual,no a jesli mial rozebrany calkowicie gaznik to mozliwe,ze przestawil poziom paliwa w komorze plywakowej.
Dlatego,zadalem pytanie,moze nie sprecyzowałem dokladnie.
-
macs - Bywalec
- Posty: 546
- Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
- Lokalizacja: Pomorskie
zdzichu123 napisał(a):Jaki czerwony olej ? :O Chyba nie robisz mieszanki w 4T ?
http://www.allegro.pl/item899409860_ole ... 0w_50.html
macs napisał(a):Luz zaworowy jest w granicy,jak podaje manual??
Przed remontom bylo ok,gaznika nie ruszales?
Co do luzu to nie wiem, jest tak jak był oryginalnie bo ja nic w głowicy nie ruszałem. Sam chyba nie mógł się przestawić?
A gaźnik czyściłem. Mogłem coś namotać?
A może powietrza nie dostaje? Bo po chwili gaśnie jak bo na obroty wkręcę a poza tym tak jak pisałem wydechem wydostaje się niespalona mieszanka.
Dziękuję za zainteresowanie tematem bo inni olewają chińskie produkcje.
- agg476
- Świeżak
- Posty: 80
- Dołączył(a): 2/9/2009, 18:04
masz dobrze ustawiona srube od mieszanki,na iglicy daj na srodkowy rowek,jesli nie masz manuala to srube od mieszanki wykrec na 1.5 obr,odpal i zobacz co sie dzieje.
Spruboj odpalic bez filtra powietrza tzn. nie mocujac krucca do gaznika.
Zawory tez bys mogl sprawdzic,duzo roboty nie jest przy tym
Spruboj odpalic bez filtra powietrza tzn. nie mocujac krucca do gaznika.
Zawory tez bys mogl sprawdzic,duzo roboty nie jest przy tym
-
macs - Bywalec
- Posty: 546
- Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
- Lokalizacja: Pomorskie
Gaźnik jest kompletnie rozregulowany. Zaraz się przejdę i posprawdzam to wszystko.
Spróbuję odpalić bez filterka.
A co do sprawdzenia zaworów muszę zdjąć głowicę? Bo nie mam pojęcia jak to sie robi. Natomiast mam szczelinomierz i wiem jakie powinny być luzy
Spróbuję odpalić bez filterka.
A co do sprawdzenia zaworów muszę zdjąć głowicę? Bo nie mam pojęcia jak to sie robi. Natomiast mam szczelinomierz i wiem jakie powinny być luzy

- agg476
- Świeżak
- Posty: 80
- Dołączył(a): 2/9/2009, 18:04
ja ci powiem ta
mozesz zaczac póbowac odpalac na biegu na pych
i co chwile dawac wiecej paliwai az zacznie normalnie działac
slr to dopiero jak zrobisz to co koleszy wyrzej napisali
mozesz zaczac póbowac odpalac na biegu na pych
i co chwile dawac wiecej paliwai az zacznie normalnie działac
slr to dopiero jak zrobisz to co koleszy wyrzej napisali
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
Więc tak gaźnik wyczyściłem dokładnie i wstawiłem motor na godzinke do domu. Wszystko odmarzło i poskładałem go. Drobne regulacje i wszystko gra, nie cieknie olej ani paliwo z wydechu.
Tylko pojawił się kolejny problem. Gdy przykręcałem tą część(foto) to trochę przesadziłem i pękła w sposób widoczny na zdjęciu.
Czym to zakleić? Lub za ile i gdzie dostanę nową bo na allegro nie ma.

Tylko pojawił się kolejny problem. Gdy przykręcałem tą część(foto) to trochę przesadziłem i pękła w sposób widoczny na zdjęciu.
Czym to zakleić? Lub za ile i gdzie dostanę nową bo na allegro nie ma.

- agg476
- Świeżak
- Posty: 80
- Dołączył(a): 2/9/2009, 18:04
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
- agg476
- Świeżak
- Posty: 80
- Dołączył(a): 2/9/2009, 18:04
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
Posty: 24
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości