Zobacz wątek - Dr 650 , Xt 600, Dominator 650, Dr 650 RS

Dr 650 , Xt 600, Dominator 650, Dr 650 RS

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Dr 650 , Xt 600, Dominator 650, Dr 650 RS

Postprzez Kula07 » 20/1/2010, 12:24

Tak jak w temacie. Poszukuje moto na miasto i w nie za Hardcorowy teren, myślałem już nad najróżniejszymi maszynami od KTM przez Husqvarne do Husaberga, ale chyba jednak postawię na coś tańszego w częściach nie wymagającego bardzo częstych przeglądów i bardziej popularnego z lepszym dostępem do używanych części zamiennych. Wiem, że Dominator średnio będzie się sprawował w terenie, tak samo jak Dr 650 RS, ale oba motocykle też biorę pod uwagę, Hondy Xr i Yamahy TT nie biorę pod uwagę bo są poza moim zasięgiem finansowym a KLR średnio mi się podoba :twisted: Moto ma zdecydowanie sprawiać radość z jazdy zarówno w terenie jak i na mieście. Moje pytanie brzy: który z powyższych motocykli najlepiej będzie gumował, najlepiej ciągnie w terenie, którym w miarę dobrze będzie się podróżować? Z tego co zdążyłem wyczytać w necie to co do trwałości, to motocykle są porównywalnie wytrzymałe, ale prosiłbym też o podanie jakiś wad, usterek które im towarzyszą. Cena 5-5,5tyś. wiem, że będą to stare sprzęty, ale o to chodzi właśnie, bo w miarę upływu czasu i gdy finanse pozwolą to chciałbym troszkę się przy nich pobawić i co nieco po zmieniać. A i jeszcze jedno, nie chodzi o to żebyście mi odradzali kupna starych sprzętów i proponowali coś innego, po prostu napiszcie co wiecie o tych motocyklach. :wink:

Z góry dzięki.
XR 400R | | Kula daje fula :D | | https://www.youtube.com/watch?v=2Cq4e3WiCr0
Avatar użytkownika
Kula07
Stały bywalec
 
Posty: 1006
Dołączył(a): 29/10/2008, 07:43
Lokalizacja: Sadłuki


Postprzez henio12323 » 20/1/2010, 17:37

na DR pogumowac sięda co do innych sprzętów nie wiem ale mozesz sobie sprawdzic ich wage i moc :P wiadomo im większa moc i mniejsza waga tym lepiej bedzie szlo na gume. ja niestety nie wiem jak te sprzęty sie nadajądo tego. kumpel ma dr 650 i jest zadowolony w terenie spoko daje rade. na asfalcie tez super. mówi że 1 wada to taka że w lecie tylko długie spodnie ;D i bez postojów bo silnik jak sie nagrzeje to masakra :D ale taki urok powietrzaków ;d akurat ta cena jest dobrą ceną kumpel dał nawet mniej a moto w idealnym stanie jedynie plastiki nie najnowsze :D ale generalnie motorek sie spoko spisuje
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26014
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez PerRszing » 20/1/2010, 17:42

Dla mnie priorytetem tutaj będzie XT600. Moim zdaniem do niego będzie najwięcej części i z tych które wymieniłeś jest najładniejszy, szczególnie z silnikiem 3TB(chodź by dlatego, że mają rozrusznik elektryczny). Interesowało mnie jeszcze nie dawno kupno tego motocykla lecz z powodów finansowych musiałem zrezygnować. Wydaje mi się, ze DR'ki sa cięższe od XT, a w terenie to robi sporo. zależy też jaką kwote chcesz przeznaczyć.
Początkujący..
Avatar użytkownika
PerRszing
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 17/2/2009, 20:03
Lokalizacja: Pszczółki...

Postprzez Kula07 » 20/1/2010, 18:07

kwotę napisałem wyżej, a na dane techniczne nie patrze, bo różnie mają się one do codziennej eksploatacji, dlatego proszę o zdanie użytkowników w/w sprzętów
XR 400R | | Kula daje fula :D | | https://www.youtube.com/watch?v=2Cq4e3WiCr0
Avatar użytkownika
Kula07
Stały bywalec
 
Posty: 1006
Dołączył(a): 29/10/2008, 07:43
Lokalizacja: Sadłuki

Postprzez henio12323 » 20/1/2010, 21:21

tu z tego co widze nikt tych sprzętow nie ma :P chyba że ktos kiedys miał doczynenia. na twoim miejscu patrzył bym po cenie te xt tt dr jakie to są modele obczaił dokładnie model jaka waga jaka moc. co ci sie podoba i wtedy wybierz :D bo bez względu co kupisz z częsciami nie ma problemów. akurat do DR chyba więcej częsci ;D bez względu na to problemu nie będzie. wiec częsci masz z głowy. patrz na wygląd i na to co ci odpowiada. jeden woli cięzkiego sprzęta mała moc ale wszędzie wjedzie ;D jeden woli zwinną sete w 2T :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26014
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Kula07 » 20/1/2010, 21:34

na dane techniczne raczej nie patrze. najlepszym rozwiązaniem byłoby przejechanie się tymi sprzętami, niestety nie mam takiej możliwości. wiadomo że przed kupnem można, ale najlepiej byłoby wcześniej to zrobić i porównać oba sprzęty.
no nic, kupie to które będzie w lepszym stanie.
XR 400R | | Kula daje fula :D | | https://www.youtube.com/watch?v=2Cq4e3WiCr0
Avatar użytkownika
Kula07
Stały bywalec
 
Posty: 1006
Dołączył(a): 29/10/2008, 07:43
Lokalizacja: Sadłuki

Postprzez Landryss25 » 20/1/2010, 23:09

Hmm odpowiedz na jedno ważne pytanie. Czy to będzie 50% miasto 50% offroad? Czy myślisz o jakichś dłuższych trasach za miasto?

Jeśli moto ma być tylko w teren i na miasto to szukaj DRZ 400 z 2 kompletami kół. Może pojemność jest mniejsza niż tamtych ale także DRZ jest dużo lżejsza. Biorąc pod uwagę jazdę w mieście i w terenie niska masa jest ogromnym plusem. Jak planujesz więcej jazdy po asfalcie i częste trasy powyżej 100km to bierz coś z większym silnikiem.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Kula07 » 20/1/2010, 23:16

DRZ nie dostanę za 5-5,5tyś. moto będzie używane tak plus minus 40% teren 60% miasto i 120 km trasy do domu i na uczelnie. a do moto które wybiorę i tak dokupię w przyszłości zestaw kół supermoto.
XR 400R | | Kula daje fula :D | | https://www.youtube.com/watch?v=2Cq4e3WiCr0
Avatar użytkownika
Kula07
Stały bywalec
 
Posty: 1006
Dołączył(a): 29/10/2008, 07:43
Lokalizacja: Sadłuki

Postprzez henio12323 » 20/1/2010, 23:21

landziu :P żebym ja Cię uczył czytac ze zrozumieniem :D mowa jest o 5.500 za moto więc DR-Z nie wchodzi w grę :P Jasne gdyby mial kolega więcej kasy DR-Z to super sprawa. co do tych danych technicznych :P nie chce żebys się nimi kierował bo nie kazdym motorem o dobrych danych się fajnie jeździ ;D ale zawsze mozna zerknąc zobaczyc np różnice masy. ja z głowy nie wiem dokładnie ale jezeli ta DR waży ze 140 kg a xt pewnie lżejszy to xT lepiej jest brac w teren zdecydowanie ;D ale z kolei moze DR ma lepszą zawiehe z większą mozliwoscią regulacji to sie przyda na wertepy i ulice bardziej. wiec to juz w twojej kwestii leży na co chcesz się nastawiac. tu landryss dobrze zadał pytanie czy bedzie 50/50. czy bardziej jestes za terenem czy asfaltem. chociaż tu ci powiem że czy xt czy dr wszystkie sprzęty podobnie się spisują w terenie i na asfalcie. nie mówie tu o warunkach bo nie jeździłem kazdym sprzętem po tym i po tym. ale spalanie piłowanie silnika mniej więcej waga sprzętów bedzie ta sama ;d
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26014
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Kula07 » 21/1/2010, 08:49

dokładnie, mniej więcej wszystkie parametry oba motocykle maja podobne także zakup będzie zależał od tego który z tych sprzętów będzie w lepszym stanie. pisałem wyżej, że tak mniej więcej 40% teren 60 asfalt. niestety oba sprzęty ważą około 150kg ale w sumie różni się zależnie od strony na której się to znalazło, ale w granicach 150kg
XR 400R | | Kula daje fula :D | | https://www.youtube.com/watch?v=2Cq4e3WiCr0
Avatar użytkownika
Kula07
Stały bywalec
 
Posty: 1006
Dołączył(a): 29/10/2008, 07:43
Lokalizacja: Sadłuki

Postprzez henio12323 » 21/1/2010, 14:10

nom więc wybierz to co bedzie w lepszym stanie co blizej ciebie itp. to juz twoja kwestia ;d oba sprzęty sie napewno podobnie prowadzą wiec patrz na wygląd i stan. jeszcze przejedz sie najlepiej tymi sprzętami i moze którys bardziej ci przypadnie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26014
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Kula07 » 21/1/2010, 14:28

no właśnie to wyżej napisałem...
XR 400R | | Kula daje fula :D | | https://www.youtube.com/watch?v=2Cq4e3WiCr0
Avatar użytkownika
Kula07
Stały bywalec
 
Posty: 1006
Dołączył(a): 29/10/2008, 07:43
Lokalizacja: Sadłuki

Postprzez Landryss25 » 21/1/2010, 17:22

Ok ok sorki. Skończyłem czytać post w połowie i tak palnąłem. Faktycznie do tego modelu bez 9k nie ma co podchodzić.

W tej cenie najbardziej pod uwagę brałbym TT.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Kula07 » 21/1/2010, 22:15

TT nie dostane za 5-55k
XR 400R | | Kula daje fula :D | | https://www.youtube.com/watch?v=2Cq4e3WiCr0
Avatar użytkownika
Kula07
Stały bywalec
 
Posty: 1006
Dołączył(a): 29/10/2008, 07:43
Lokalizacja: Sadłuki

Postprzez Argons » 23/1/2010, 18:19

Za 5,5k TT dostaniesz myśle bez problemu wystarczy poszukac. W teren najlepsza byłaby starsza i o wiele lżejsza wersja TT 600 czyli sprzed 1992 roku. W terenie jak na dziadeczka spisuje się super:) Jak na mieście się spisuje to nie wiem bo nigdy nie jeździłem nia na asfaltówkach:) ale myśle że by sobie radziła bez problemu. Co do nowszych TT to nie wiem bo nie miałem okazji jeździc wiem tylko że są sporo cięższe:P a Xt 600 tez motorek wporządku sporo cięższy niz TT ale daje rade i w terenie i w mieście i w trasie też podoła:)
Argons
Świeżak
 
Posty: 66
Dołączył(a): 8/9/2008, 14:09
Lokalizacja: Sandomierz



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr