Zobacz wÄ…tek - Co trzeba wymienic w silniku 2T podczas remontu?
NAS Analytics TAG

Co trzeba wymienic w silniku 2T podczas remontu?

i inne małe pojemności
_________

Co trzeba wymienic w silniku 2T podczas remontu?

Postprzez rambo wwa » 18/1/2010, 18:31

Witam.
Pewnie już było, ale informacje są strasznie rozdrobnione na wiele tematów.
Moje pytanie jest takie jak w temacie.
Załóżmy, że robimy kapitalny obowiązkowy remont silnika 2T np. po 12tys km.
Jakie są wszystkie elementy, które musimy wtedy wymienić?
Napewno: tłok, cylinder, pierścienie.
Co jeszcze?
Avatar użytkownika
rambo wwa
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 9/9/2006, 16:12
Lokalizacja: 0-22


Postprzez maciek.046 » 18/1/2010, 18:46

zalezy jaka to pojemnosc, jakie to moto wogule..

na pewno nowe uszczelki jeszcze by sie przydaly...
mozna sprawdzic czy sa luzy na lozyskach...
limit20znaków:evil:
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28


Postprzez wasil1993p » 18/1/2010, 18:53

na pewno uszczelki, simeringi i łożyska wału.
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
Avatar użytkownika
wasil1993p
Bywalec
 
Posty: 765
Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez rambo wwa » 18/1/2010, 19:02

Chodzi mi o silnik w Aprili RS 125 w nowej budzie. Mlodszy brat chce kupic. Wiadomo używaną.
Avatar użytkownika
rambo wwa
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 9/9/2006, 16:12
Lokalizacja: 0-22

Postprzez maciek.046 » 18/1/2010, 20:54

jesli bedziesz robil remont to od nas z forum ostatnio caly silnik rozbieral zdzichu to na pewno by pomogl...

to zalezy w jakim stanie silnik... jesli mocno skatowany to
-tlok, zalezy w jakim stanie nikasil jak zly to albo nowy nikasil albo tuleja ktora kosztuje okolo 350zl(ewentualnie nowy cylinder z tlokiem)
-korbowod plus wstawienie
-lozyska i uszczelniacze
-uszczelki
ale to full opcja taki remont
limit20znaków:evil:
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28

Postprzez rambo wwa » 18/1/2010, 21:16

Dzieki maciek.046 właśnie o taką informację mi chodziło. O wszystkie możliwe rzeczy jakie się bierze pod uwagę przy takim remoncie.
Nie wiesz jaki może być koszt takiego full remontu? Mniej więcej. Pewnie cos kolo 1500zł max.
Avatar użytkownika
rambo wwa
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 9/9/2006, 16:12
Lokalizacja: 0-22

Postprzez maciek.046 » 18/1/2010, 22:01

to zalezy jaka opcje bys wybral...
tu masz podane ceny
viewtopic.php?t=41383&postdays=0&postorder=asc&start=20

do tego nalezy doliczyc koszt cylindra(na allegro sprawdz ceny) lub jego tulejowania (okolo 350)albo nakladanie nikasilu...
plus tlok okolo 320zl
limit20znaków:evil:
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28

Postprzez skalpel1516 » 21/1/2010, 21:53

ale Myślę ze 12 tyś to nie potrzeba remontu silnika w 2t zazwyczaj się robi remont gdy zbliża się do 30 tyś chyba ze motorek był bardzo katowany ale przy normalnym użytkowaniu to 30 tyś i remoncik :) POzdro
skalpel1516
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 3/5/2009, 19:48
Lokalizacja: Głowno

Postprzez zdzichu123 » 21/1/2010, 21:58

No i koledzy Ci powiedzieli co i jak :) Jesli bedziesz potrzebował blizszej pomocy w tym silnicku to wal do mnie na GG i Ci pomoge. Niedawno jak MAcek móił miałem go na stole :) Pisz to go wyremontujemy :) Pozdro
Yamaha DT 125R [SPRZEDANA] >> Aprilia RS 125 [SPRZEDANA] >> Yamaha YZF 250

22.10.08 ====> Zdałem Prawko :)
Avatar użytkownika
zdzichu123
Bywalec
 
Posty: 869
Dołączył(a): 11/7/2007, 21:37
Lokalizacja: Chodzież



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê