gsxr600 k1-k3 czy r6 2001,2002 porównanie.
Posty: 14
• Strona 1 z 1
gsxr600 k1-k3 czy r6 2001,2002 porównanie.
Witam. Po 2 sezonach jazdy na gs-ie przyszedł czas na coś większego. Interesują mnie TYLKO te dwa modele, a konkretniej: r6 z lat 2001,2002 i gsx-r 600 k1-k3. Proszę o wszelkie porównania na temat tych dwóch motocykli (awaryjność, spalanie, przyśpieszenie, elastyczność, większa przydatność na co dzień itp. itd.) szczególnie proszę o wyrażenie opinii ludzi którzy mieli z tymi sprzętami styczność. Pozdrawiam i życzę szybkiego nadejścia sezonu.
- krzysztofgs500
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 16/1/2010, 21:59
gsxr 600 co do reszty to niechce mi sie juz pisac bo to nie ma sensu za tydz bd taki sam temat i tak w kolko. Przepraszam za tydz bd gsxr 1000 czy r1 hehe pzdr
- Grzesiek-88
- Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 27/3/2009, 12:44
- Lokalizacja: Krakow
Jezdziłem jednym i drugim i zdecydowanie polecam gsx-r !!! jedzie od samego dołu a r6 musisz piłować. Wygodniejsza pozycja tez na suzuki, z drugiej strony R6 jest lepsza na tor, także zależy czego do szukasz !!!
- ahenobarbus85
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 31/3/2009, 14:24
- Lokalizacja: Zduńska Wola
a jak jest z awaryjnością k1-k3?? Czy ogólnie sterotypowo wtrysk często szwankuje?? i który silnik jest na ogół trwalszy ten z gixa czy r6(pomijając skrzynie).
- krzysztofgs500
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 16/1/2010, 21:59
ja bym brał gixa ... co do wtrysku słyszałem zastrzeżenia do pierwszych wersji 750 a tak to ok... co do samego silnika nie powiem złego słowa ani o jednym moto ani o drugim... kumpel miał r6 2001 co chwile miął coś do robienia jak nie jakiś kabel się urwał to regulator padł albo właśnie skrzynia...za to pięknie na koło wchodziła:D... szukaj zadbanego sprzeta i moim zdaniem kieruj się w stronę gsxr
http://www.bikepics.com/members/tugok (otwórz link)
954rr & RSV1000R
954rr & RSV1000R
-
kogut. - Bywalec
- Posty: 561
- Dołączył(a): 11/11/2006, 14:27
- Lokalizacja: WLKP
A jak sie ma kwestia skrzyń w r6? Jedni głoszą, że skrzynie padały tylko w rocznikach 99 i 00, w 01i02 były już poprawione, drudzy natomiast że padały w całym okresie produkcyjnym owej r6 czyli 99-2002. W dziale mechanika w sumie chyba wszystkie wątki odnośnie awarii 2-go biegu odnoszą się do modelu 99 rzadziej 00. ??
- krzysztofgs500
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 16/1/2010, 21:59
Jak ktoś jeździł na gumie i nie umiejętnie przepinał z 1 na 2 to w każdym z w.w. modeli mogła uszkodzić się 2-ka.
Z tym że w R6 99-00 była wada fabryczna trybów (nowe tryby zostały podobno pozbawione tej wady) a w 01-02 wszystko zależało od użytkownika,
w GSX-R 600 K1 też spotkałem sie z wysypaną 2-ką.
Z wtryskiem g GSX-R nie ma żadnego problemu, a z gaźnikami w R6 zdarzają się.
Po za tym w R6 warto sprawdzić przed zakupem ciśnienie sprężania - pomimo tego że dobrze odpala.
No i w R6 jeżdzonej na kole zdarzały się zatarcia panewek korbowodowych i głównych. Ale to słychać po pracy rozgrzanego silnika.
Z tym że w R6 99-00 była wada fabryczna trybów (nowe tryby zostały podobno pozbawione tej wady) a w 01-02 wszystko zależało od użytkownika,
w GSX-R 600 K1 też spotkałem sie z wysypaną 2-ką.
Z wtryskiem g GSX-R nie ma żadnego problemu, a z gaźnikami w R6 zdarzają się.
Po za tym w R6 warto sprawdzić przed zakupem ciśnienie sprężania - pomimo tego że dobrze odpala.
No i w R6 jeżdzonej na kole zdarzały się zatarcia panewek korbowodowych i głównych. Ale to słychać po pracy rozgrzanego silnika.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
ze skrzynią w r6 problem rozwiązano w 2003 roku dopiero w r1 rok wcześniej. wada polegała na złych parametrach azotkowania kłów i zamków. jeżeli ktos przepinał biegi na gumie to skrzynia leciała.
co do samego silnika to każdy od latania na gumie bez przegrody padnie i koniec. bez dwóch zdań.
z r6 można lepszy płomień z dupy osiągnąć, wtrysk niestety wymięka.
z kolei spalanie we wtrysku będzie deko lepsze.
raczek dobrze gada że wtryski raczej problemu nie sprawiały.
co do samego silnika to każdy od latania na gumie bez przegrody padnie i koniec. bez dwóch zdań.
z r6 można lepszy płomień z dupy osiągnąć, wtrysk niestety wymięka.
z kolei spalanie we wtrysku będzie deko lepsze.
raczek dobrze gada że wtryski raczej problemu nie sprawiały.
tylko cebra
dcsport.pl (otwórz link)
dcsport.pl (otwórz link)
-
Ryjek - Świeżak
- Posty: 121
- Dołączył(a): 27/1/2007, 16:26
- Lokalizacja: Kraków
Czyli praktycznie wszystko na plus gsxr-a, oprócz tego że r6 jest bardziej zwrotna, deko mocniejsza i ogólnie lepsza na tor..
- krzysztofgs500
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 16/1/2010, 21:59
Tego, że jest mocniejszy czy słabszy o te kilka KM na pewno nie odczujesz. Kolega miał K1 600 i naprawdę ładnie to się kręciło. Trochę kilometrów razem nakręciliśmy i czy w mieście czy na trasie nigdy nie miał się czego wstydzić.
http://bikepics.com/members/numberuno/ | | www.diety-treningi.pl Jakby ktoś potrzebował, zapraszam.
- numberuno
- Świeżak
- Posty: 306
- Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49
- Grzesiek-88
- Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 27/3/2009, 12:44
- Lokalizacja: Krakow
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości