Zobacz wątek - gsxr600 k1-k3 czy r6 2001,2002 porównanie.
NAS Analytics TAG

gsxr600 k1-k3 czy r6 2001,2002 porównanie.

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

gsxr600 k1-k3 czy r6 2001,2002 porównanie.

Postprzez krzysztofgs500 » 16/1/2010, 22:10

Witam. Po 2 sezonach jazdy na gs-ie przyszedł czas na coś większego. Interesują mnie TYLKO te dwa modele, a konkretniej: r6 z lat 2001,2002 i gsx-r 600 k1-k3. Proszę o wszelkie porównania na temat tych dwóch motocykli (awaryjność, spalanie, przyśpieszenie, elastyczność, większa przydatność na co dzień itp. itd.) szczególnie proszę o wyrażenie opinii ludzi którzy mieli z tymi sprzętami styczność. Pozdrawiam i życzę szybkiego nadejścia sezonu.
krzysztofgs500
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 16/1/2010, 21:59


Postprzez Konio » 16/1/2010, 22:56

ja bym bral gixa... w R6 leca skrzynie i ogolnie jest ich duzo...
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Avatar użytkownika
Konio
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2925
Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk


Postprzez Invi » 16/1/2010, 23:29

Konio napisał(a):ja bym bral gixa... w R6 leca skrzynie i ogolnie jest ich duzo...


gixów nie jest wiele mniej :P



Gixer ładniejszy, fajniejszy, większy.
Bierz R6 :P
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Grzesiek-88 » 17/1/2010, 00:25

gsxr 600 co do reszty to niechce mi sie juz pisac bo to nie ma sensu za tydz bd taki sam temat i tak w kolko. Przepraszam za tydz bd gsxr 1000 czy r1 hehe pzdr
Grzesiek-88
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 27/3/2009, 12:44
Lokalizacja: Krakow

Postprzez ahenobarbus85 » 18/1/2010, 15:58

Jezdziłem jednym i drugim i zdecydowanie polecam gsx-r !!! jedzie od samego dołu a r6 musisz piłować. Wygodniejsza pozycja tez na suzuki, z drugiej strony R6 jest lepsza na tor, także zależy czego do szukasz !!!
ahenobarbus85
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 31/3/2009, 14:24
Lokalizacja: Zduńska Wola

Postprzez krzysztofgs500 » 18/1/2010, 22:35

a jak jest z awaryjnością k1-k3?? Czy ogólnie sterotypowo wtrysk często szwankuje?? i który silnik jest na ogół trwalszy ten z gixa czy r6(pomijając skrzynie).
krzysztofgs500
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 16/1/2010, 21:59

Postprzez kogut. » 19/1/2010, 01:21

ja bym brał gixa ... co do wtrysku słyszałem zastrzeżenia do pierwszych wersji 750 a tak to ok... co do samego silnika nie powiem złego słowa ani o jednym moto ani o drugim... kumpel miał r6 2001 co chwile miął coś do robienia jak nie jakiś kabel się urwał to regulator padł albo właśnie skrzynia...za to pięknie na koło wchodziła:D... szukaj zadbanego sprzeta i moim zdaniem kieruj się w stronę gsxr
http://www.bikepics.com/members/tugok (otwórz link)
954rr & RSV1000R
Avatar użytkownika
kogut.
Bywalec
 
Posty: 561
Dołączył(a): 11/11/2006, 14:27
Lokalizacja: WLKP

Postprzez krzysztofgs500 » 19/1/2010, 09:26

A jak sie ma kwestia skrzyń w r6? Jedni głoszą, że skrzynie padały tylko w rocznikach 99 i 00, w 01i02 były już poprawione, drudzy natomiast że padały w całym okresie produkcyjnym owej r6 czyli 99-2002. W dziale mechanika w sumie chyba wszystkie wątki odnośnie awarii 2-go biegu odnoszą się do modelu 99 rzadziej 00. ??
krzysztofgs500
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 16/1/2010, 21:59

Postprzez Raczek_6 » 20/1/2010, 08:40

Jak ktoś jeździł na gumie i nie umiejętnie przepinał z 1 na 2 to w każdym z w.w. modeli mogła uszkodzić się 2-ka.

Z tym że w R6 99-00 była wada fabryczna trybów (nowe tryby zostały podobno pozbawione tej wady) a w 01-02 wszystko zależało od użytkownika,
w GSX-R 600 K1 też spotkałem sie z wysypaną 2-ką.

Z wtryskiem g GSX-R nie ma żadnego problemu, a z gaźnikami w R6 zdarzają się.

Po za tym w R6 warto sprawdzić przed zakupem ciśnienie sprężania - pomimo tego że dobrze odpala.

No i w R6 jeżdzonej na kole zdarzały się zatarcia panewek korbowodowych i głównych. Ale to słychać po pracy rozgrzanego silnika.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Ryjek » 20/1/2010, 15:58

ze skrzynią w r6 problem rozwiązano w 2003 roku dopiero w r1 rok wcześniej. wada polegała na złych parametrach azotkowania kłów i zamków. jeżeli ktos przepinał biegi na gumie to skrzynia leciała.
co do samego silnika to każdy od latania na gumie bez przegrody padnie i koniec. bez dwóch zdań.
z r6 można lepszy płomień z dupy osiągnąć, wtrysk niestety wymięka.
z kolei spalanie we wtrysku będzie deko lepsze.
raczek dobrze gada że wtryski raczej problemu nie sprawiały.
tylko cebra
dcsport.pl (otwórz link)
Avatar użytkownika
Ryjek
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 27/1/2007, 16:26
Lokalizacja: Kraków

Postprzez krzysztofgs500 » 21/1/2010, 12:05

Czyli praktycznie wszystko na plus gsxr-a, oprócz tego że r6 jest bardziej zwrotna, deko mocniejsza i ogólnie lepsza na tor..
krzysztofgs500
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 16/1/2010, 21:59

Postprzez numberuno » 24/1/2010, 17:28

Tego, że jest mocniejszy czy słabszy o te kilka KM na pewno nie odczujesz. Kolega miał K1 600 i naprawdę ładnie to się kręciło. Trochę kilometrów razem nakręciliśmy i czy w mieście czy na trasie nigdy nie miał się czego wstydzić.
http://bikepics.com/members/numberuno/ | | www.diety-treningi.pl Jakby ktoś potrzebował, zapraszam.
numberuno
Świeżak
 
Posty: 306
Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49

Postprzez kosta » 25/1/2010, 10:59

krzysztofgs500 napisał(a):Czyli praktycznie wszystko na plus gsxr-a..
taaa po za paskudnym wyglÄ…dem :lol: :arrow: :D
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez Grzesiek-88 » 25/1/2010, 16:20

O gustach sie nie dyskutuje.
Grzesiek-88
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 27/3/2009, 12:44
Lokalizacja: Krakow



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê