Kilka pytań co do cbr 125
Posty: 27
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kilka pytań co do cbr 125
Mam zamiar kupić cbr 125/50 mam kartę motorowerową i chce tym pojeździć zanim nie zrobie parwka. Wieć pytam zanim kupie:
1. Co ile trzeba robić remont silnika?
2. Czy da się ją postawić na koło? (tak tylko pytam ale będe wdzięczny za odpowiedź)
3. Co możecie poradzić początkującemu posiadaczowi cbr?
4. Czy V-max podawany po odblokowaniu to 140km/h?
5. Czy jest możliwość wstawienia szerszych opon dla przyczepności na zakrętach (bo z tą u niej podobno krucho,ale nie wiem dokładnie)
Z góry dzięki za pomoc i odpowiedzi:)
1. Co ile trzeba robić remont silnika?
2. Czy da się ją postawić na koło? (tak tylko pytam ale będe wdzięczny za odpowiedź)
3. Co możecie poradzić początkującemu posiadaczowi cbr?
4. Czy V-max podawany po odblokowaniu to 140km/h?
5. Czy jest możliwość wstawienia szerszych opon dla przyczepności na zakrętach (bo z tą u niej podobno krucho,ale nie wiem dokładnie)
Z góry dzięki za pomoc i odpowiedzi:)
-
Decybel005 - Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 29/1/2007, 16:39
1. Remont wykonuje sie wraz ze zmiana filtra oleju co jakies 16000 km
2. Da sie stawiac na kolo o ile kupisz wersje bez olowianych lag. Byla wypuszczona an rynek wenezuelski. tam maja inne normy emisji spalin.
3. Zbieraj kase na erłan. wlasnie wyszedl nowy model.
4. nie. v-max to yamaha
5. moj ziomal, swoja droga niezly z niego madafaka wpierdolil na tyl 180, ale musial przed tem pospawac 3 felgi z cebeery do kupy.
pozdro
2. Da sie stawiac na kolo o ile kupisz wersje bez olowianych lag. Byla wypuszczona an rynek wenezuelski. tam maja inne normy emisji spalin.
3. Zbieraj kase na erłan. wlasnie wyszedl nowy model.
4. nie. v-max to yamaha
5. moj ziomal, swoja droga niezly z niego madafaka wpierdolil na tyl 180, ale musial przed tem pospawac 3 felgi z cebeery do kupy.
pozdro
-
spazz - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2691
- Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
- Lokalizacja: oberschlesien
Byle sie zmieściła pomiędzy widelki bo felgo to juz znajde jakąś:) najpierw zię zastanawiałem nad Aprilią 50 lub 125 ale ceny:/ a tu mam 2005r. 5000 przejechane już od 8000zł. i co to ten Erłan.. Bo u mnie to narazie z tym wszystkim krucho..
-
Decybel005 - Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 29/1/2007, 16:39
narazie to ja myśle o cbr a co będzie potem to się zobaczy.... Za 2 lata rynek się napewno zmieni
-
Decybel005 - Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 29/1/2007, 16:39
nie nie jezdze na niej. stary zamiast od razu pisac na forum wez poczytaj cos np na www.scigacz.pl chlopaki naprawde fajnie pisza i mozna sie wielu rzeczy dowiedziec. pozdrawiam
-
spazz - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2691
- Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
- Lokalizacja: oberschlesien
No myśle bo jakoś lubie ten moto. Nawet się zastanawiałem, żeby zbierać kase i nie wydawać teraz na motor, ale taka zaprawa przed tym jak wsiąde na jakąś wielką maszyne jest potrzebna. A w przyszłości napewno czymś większym będe jeździł. I jak widze kolesi co w życiu na żadnej maszynie nie siedzieli i kupuja sobie 600 do nauki jazdy i dla full szpanu to naprawdę podziękować... A potem dostaje taki fuksem prawko i wbija się gdzies na drodze w inny motor lub samochód bo zapomial gdzie jest hamulec...
-
Decybel005 - Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 29/1/2007, 16:39
CBR 125 to już nie to samo co rs, nsr, tzr, mito. Pewnie wiesz że wymienione przeze mnie motory posiadają silniki 2T a twoja cebra 125 4T. Co prawda twój silnik najprawdopodobniej mniej spali, będzie dłużej chodził. Ale na pewno nie da ci takich osiągów co motor 2T. Przyspieszenie cbr do 100km/h jest dość marne.....nawet bardzo. V-max także niewielki. Poza tym koła jak od roweru i gabaryty motoru są niewielkie. A wygląd...mnie też nie zachwyca. Te lusterka jak w simsonie. Jedynie cena za nią przemawia.....Dla mnie 125 to tylko 2T....swojego czasu 2 lata jeździłem 2T
I nie wiersz we wszystko co piszą na allegro bo tam czasami takie głupoty piszą ze nie wiadomo czy się śmiać czy płakać. Jak będziesz chciał to ci mogę dać namiar jakiś na kolesia który jeźdźi cbr 125. Albo najlepiej wejdź na www.125.pl i tam masz temat porównanie nowej hondy cbr ze starą poczciwą nsr 


- patlys
- Świeżak
- Posty: 53
- Dołączył(a): 27/9/2006, 15:41
Naprawdę dzięki Patlys. Ja jestem jeszcze w tym wszyskim nowicjusz. Zaczynalem od motorynki gzie mialem silnik z charta:) Nią to jechałem 70 i wydawalo sie jakby sie miala rozlecieć. A skuterka nie chce bo 2 lata lub 3 na nim to by się znudziła prosta zwykła jazda. zaciekawiła mnie cbr bo za niezadużą kase moge miec prawie nowy motor i którym spokojnie pojeździłbym te pare lat bez wielkich wizyt u mechanika:) balem się tych cieniutkich opon bo na zakręcie można się poskładać. A prędkośc mogla by być lepsza ale poszaleje po 18. Jeszcze raz dzięki i lece na stronke ktora podaleś.
-
Decybel005 - Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 29/1/2007, 16:39
spazz napisał(a):moj pierwszy motor to 600 a prawko zrobilem we wrzesniu...
moj pierwszy sprzet to bandyta 600S kupilem go wiosna, i tez we wrzesniu zrobilem prawko....
bandyta sprzedany teraz R6...
mozna i 1000 jezdzic ale trzeba byc gotowym (chociazby miec olej we lbie)
-
lowlo - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 228
- Dołączył(a): 1/8/2006, 14:44
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Siemqa jestem posiadaczem CBR 125R i idzie mi max 100km/h i podejrzewam że jest zablokowana ale nie mam pojęcia gdzie szukać tych blokad i czy idzie je sobie samemu w "garażu zdjąć" ??? Pozdro dla Hondo maniaków:)
posiadany sprzęt : Zipp Quantum i Honda CBR 125R
- StanleyCBR
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 29/4/2007, 21:17
Nie kupuj 4T w 125ccm, kupiłem sobie Yamahe Drag Star 125 sezon temu i żałuję do tej pory
o przyśpieszeniu możesz zapomnieć, a jak będziesz dawać ciągle za ostro w palnik to w końcu zatrzesz go na panewkach, 2T na pierwszy motor są zdecydowanie lepsze i prostsze
no a cbra wyglÄ…da jakby w Etiopii jÄ… zaprojektowano, rska zdecydowanie lepsza;) pzdr


Ninja i nic wiecej...
- BIGmario
- Świeżak
- Posty: 41
- Dołączył(a): 21/3/2007, 22:49
Re: Kilka pytań co do cbr 125
Decybel005 napisał(a):
5. Czy jest możliwość wstawienia szerszych opon dla przyczepności na zakrętach (bo z tą u niej podobno krucho,ale nie wiem dokładnie)
Skad Ty ku** bierzesz te teorie.. Opony sa w niej dobrane takiej szerokosci, zeby na zakretach bylo mozliwie najlepiej... Zasadniczo, do okreslonego modelu masz okreslony rozmiar opony i wiaze sie to nie tylko z szerokoscia felg. Jak chesz polepszyc parametry na zakretach to zainwestuj w wyscigowe opony...
-
Traperoso - Mieszkaniec forum
- Posty: 1645
- Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
- Lokalizacja: Szczecin
Posty: 27
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości