Zobacz wątek - Czwarty rok już...

Czwarty rok już...

O wszystkim
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Miczab, leff

Czwarty rok już...

Postprzez gelo007 » 11/1/2010, 21:20

Siedze se właśnie na tym forum i powoli dopijam trzeciego już dziś browara w miedzyczasie przegryzając kromke przedwczorajszego chleba z salami. I tak se myśle. Jak zryty beret trzeba mieć, żeby wytrzymać tu tyle czasu. Na początku było normalnie. Zaczynałem jak każdy. Napierdalałem spamu, że hej i jednocześnie gadałem z ludźmi na gg. No gadałem gadałem, w międzyczasie co niektórym poobrabiałem dupe a innym nie. Tak jakoś forum traktowałem jako odskocznie od pornosów, które już mi się znudziły bo widziałem je już tysiące razy mimo tego, że na xnxx aktualizacje lecą co 15 minut. W międzyczasie zaliczyłem parę nieudanych imprez ścigaczowych, na których każdy każdemu obrabiał dupe, a ja robiłem to najlepiej. Jak to sie mówi, Kurva Kurve Kurvą poganiała. I tak z dnia na dzień, miesiąca na miesiąc ludzie się zmieniali. Przyszedł jeden, wyjebali go, to przyszedł następny i zajął po nim miejsce. Nikt po nikim nie płakał. Poszedł to poszedł i nara. Zresztą tak naprawdę kogo to obchodzi? Trzeba najebać troche spamu i tyle. Taka karma. Co to za dzień jak sie nie napisze kilku postów? Może nawet nie kilku? Ja w ciągu 4 lat nasrałem tu ponad 2000 postów, a widzę, że są lepsi spamerzy ode mnie. No cóż, przychodzi czas że trzeba ustąpić następnym pokoleniom, heh. No i tak mijały i mijały te lata, ja w międzyczasie zostałem moderatorem. No a kim jest moderator? To taki trol z doświadczeniem i uprawnieniami. Kiedyś jeszcze lekkie nagięcie regulaminu, niewłaściwy dział, lub double-topic kończył się bezproblemowym rozwiązaniem problemu - teraz trzeba dojebać warna zależnego od własnego widzimisię. W sumie jakoś nigdy nie przepadałem za świeżakami, ale i też nie spełniałem się dzięki napieprzaniu warnów na lewo i prawo. I tak mijały dni, miesiące, lata gdzie spośród 40 000 łomów poznałem kilku spoko koksów. Wiecie co? W dupie mam to, że jeden z drugim ma racje bo lekko naciąga regulamin. Nie raz zdarzało się, że nagle pojawiał się ktoś nowy na forum, kto bYł TaKi ZaJJJebissTYY i starał się skłócić mnie z dawnymi znajomymi. Takim ludziom mówię stanowcze sssspieERDDASDALAJ. Bo taki chłopek roztropek pojawia się z nikąd i donikąd zmierza, a ziomy z którymi trzymam jak byli parę lat temu tak i są teraz. Co do tematu warnów. Jak myślicie, ile nawaliłem warnów od czasu ich zaistnienia na forum? Niewiele, pewnie nawet mniej niż 5%. Ale jak już jakiegoś dopierdoliłem to waliłem na monitor świątecznego kamszota i uj. Śmieszą mnie ludzie, którzy podchodzą do tego forum śmiertelnie poważnie. Bóg, Honor i Warn - szok. I co Wam przyjdzie z tego, żę będziecie tacy poważni? To jakieś poczucie obowiązku wobec młodzieży, która i tak ma wyyebane na Was? :lol:. Przez jakiś czas też mi się wydawało, że jak człowiek będzie podchodził do tego na poważnie to będzie fajnie i w ogóle. Popracowałem przez jakiś czas w ścigaczu, pojeździłem parę razy na różne imprezy. Szkoda, że tak wyszło. Że człowiek któremu zależy jest wysrany jak poświąteczny sztolec :lol:. I wiecie co... a chuj mnie obchodzi to, że chcecie się spotkać i integrować pod egidą różnych logotypów. Bo ja na przykład chcę się tylko najebać jak alkoholik z ludźmi, którymi już znam od lat. I tym optymistycznym akcentem kamszot na wasze ciekłokrystaliczne matryce widescreen.

Z motocyklowymi pozdrowieniami,
Środkowy Palec w góre bracia motonici
Jak Ament :lol: w pacieżu.
Avatar użytkownika
gelo007
Administrator
 
Posty: 2731
Dołączył(a): 3/7/2006, 13:28
Lokalizacja: Radom


Postprzez wojtasmazi1 » 11/1/2010, 21:26

W polowie zwatpilem ze doczytam do końca. ładna lektura ...
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje

Postprzez topgear68 » 11/1/2010, 21:34

ale ze o co kaman :?:
III sezon - Ducati Monster 620 Dark - 60 KM , 53 NM
topgear68
Świeżak
 
Posty: 62
Dołączył(a): 31/7/2007, 12:10
Lokalizacja: śląsk

Postprzez herbatkowy » 11/1/2010, 21:34

Hmm tekst wyjatkowo gleboki, czego moze nie da sie odrazu zauwazyc :)
To rodzaj rozkminki egzystencjalnej na poziomie forum, chociaz w sumie to chyba nawet nie tylko na poziomie forum :) Przez autora poprostu przemawia wk***ienie, i koniec. Zreszta mam podobne poglady do co gelo. Zbyt dretwo tu, i wydaje mi sie ze ciagle rzadzi tu jakas niewidzialna oligarchia, zamiast trzymac sie wszyscy razem, zartowac i rozmawiac to tylko napinki sie tworza. To moje skromne zdanie. Wszyscy na sile chca wszystkich zmienic i wpoic swoje prawdy, moze wcale nie ma potrzeby? Moze czasem najlepszym wyjsciem jest pokazanie d*py do monitora, i wyjscie z domu...

PS: Nie wiem czy zrozumialem kierunek lamentu Admina, hehe no ale dorzucilem swoje 3 grosze, moze z innej bajki, ale co tam...
Ostatnio edytowano 11/1/2010, 21:42 przez herbatkowy, łącznie edytowano 1 raz
Na końcu będziemy pamiętać nie słowa naszych wrogów, ale milczenie naszych przyjaciół.
Avatar użytkownika
herbatkowy
Bywalec
 
Posty: 608
Dołączył(a): 12/8/2008, 14:22
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez zzzubek » 11/1/2010, 21:42

:*
w niczym kobieta nie wygląda tak dobrze, jak w niczym! :twisted:
C Z E S C I (otwórz link) - GSX-R SRAD 6oo 75O «««
Avatar użytkownika
zzzubek
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 579
Dołączył(a): 11/11/2007, 19:12
Lokalizacja: tsk

Postprzez Leg1oN » 11/1/2010, 21:46

nice esej.. heh
Avatar użytkownika
Leg1oN
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2531
Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
Lokalizacja: Kłodawa/Poznań

Postprzez herbatkowy » 11/1/2010, 21:46

Kurde, w sumie truje to forum tez od jakichs 3 lat... sumujac wszystkie konta (zbanowane tez :) )
Na końcu będziemy pamiętać nie słowa naszych wrogów, ale milczenie naszych przyjaciół.
Avatar użytkownika
herbatkowy
Bywalec
 
Posty: 608
Dołączył(a): 12/8/2008, 14:22
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez zdzichu123 » 11/1/2010, 21:56

Ja tez jakos chyba juz 3 Rok :) Przez cały ten czas ani jednego upomnienia :) I 6 pochwał swego czasu, które juz wycofano :) A Gelo walczy ;) :******
Yamaha DT 125R [SPRZEDANA] >> Aprilia RS 125 [SPRZEDANA] >> Yamaha YZF 250

22.10.08 ====> Zdałem Prawko :)
Avatar użytkownika
zdzichu123
Bywalec
 
Posty: 869
Dołączył(a): 11/7/2007, 21:37
Lokalizacja: Chodzież

Postprzez herbatkowy » 11/1/2010, 22:02

zdzichu123 napisał(a):Ja tez jakos chyba juz 3 Rok :) Przez cały ten czas ani jednego upomnienia :) I 6 pochwał swego czasu, które juz wycofano :) A Gelo walczy ;) :******


Jesli nie chciales mnie obrazic, to to zdanie o braku upomnien bylo bynajmniej nie na miejscu :P
Na końcu będziemy pamiętać nie słowa naszych wrogów, ale milczenie naszych przyjaciół.
Avatar użytkownika
herbatkowy
Bywalec
 
Posty: 608
Dołączył(a): 12/8/2008, 14:22
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez inzynier » 11/1/2010, 22:27

no nie powiem dobra rozkmina.
no to środkowy palec! :lol:

w sumie tez mi juz 4rok wybil :)
Życie jest po to by śmigać na moto!
Honda CM 400
HONDA VFR 750F (aktualnie)
RC24 & RC36
Avatar użytkownika
inzynier
Świeżak
 
Posty: 385
Dołączył(a): 20/12/2006, 17:15
Lokalizacja: Dębica

Postprzez niwy » 11/1/2010, 22:44

hehe no to piwko.
niwy
 

Postprzez Konio » 11/1/2010, 23:44

oj ty moj Geloslawie :* niczym Mickiewicz :* loFfCiAm CieM :* <piona> 8)

widac że ze swietokrzyskiego :*
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Avatar użytkownika
Konio
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2925
Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk

Postprzez maciek.046 » 12/1/2010, 00:16

pierwszy raz taki dlugi post przeczytalem... i nie zaluje :twisted:
limit20znaków:evil:
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28

Postprzez patryk83 » 12/1/2010, 07:59

Mnie troszkę oburzyło to, że ja mam CRT monitor 22" i nie zostałem poruszony w wątku ;p

A ogólnie to strasznie wulgarnie napisany post i raczej do nikogo nie dotrze taka forma wypowiedzi ale jasno można wywnioskować z posta, że masz na to wyj...
Zastanawia mnie tez co Cie nakłoniło do napisania tego jakże prostego postu o znajomościach na forum i Twoim stosunku do jego userów :)
Honda CBR 600 F4i user
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
patryk83
Bywalec
 
Posty: 942
Dołączył(a): 29/8/2008, 08:32
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez jordan23 » 12/1/2010, 10:08

Kufa ja też pierwszy raz chyba przeczytałem taki długi post :] Niektóre stwierdzenia gelo mnie zastanawiają ...
Avatar użytkownika
jordan23
Stały bywalec
 
Posty: 1103
Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
Lokalizacja: jestem?

Postprzez lewko » 12/1/2010, 17:49

takie glebokie rozmyślenia i dlugie posty to chyba rzadkość na scigaczu, wzruszyłem się :P
Avatar użytkownika
lewko
Świeżak
 
Posty: 412
Dołączył(a): 27/10/2007, 17:38

Postprzez icid » 12/1/2010, 18:20

Każdy ma prawdo do własnego zdania, ja uważam że napisał wszystko tak jak jest.
Avatar użytkownika
icid
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez Nigoss » 12/1/2010, 18:56

Nom moze napisal prawde. Chociaz zgadzam sie z patrykiem83, co do tresci. Twoj post zabrzmial jak jakies wyrzuty, chociaz moze tak wlasnie mial brzmiec. Jesli o mnie chodzi to chetnie spotkam sie z uzytkownikami na jakims scigaczowym zlocie. Chociaz w sumie niektorych wolalbym nie poznawac, i mam tu na mysli np tworce tego tematu Gela, z ktorym kiedys sie poklocilem. Jesli jednak odbyloby sie kiedys takie spotkanie to chetnie go poznam. Bo jak to sie mowi inny jest czlowiek przed komputerem i inny w rzeczywistosci.
,,Motocykle to nie tylko moja pasja, ale też moje życie''
Avatar użytkownika
Nigoss
Bywalec
 
Posty: 567
Dołączył(a): 5/9/2008, 17:01

Postprzez sepo » 12/1/2010, 19:01

Pozdrawiam Cię bracie motonito :lol:
Hornet-->929-->954-->DRZ 400 SM k6 | http://bikepics.com/members/sepo/
Avatar użytkownika
sepo
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1587
Dołączył(a): 6/11/2007, 20:06
Lokalizacja: Ząbki

Postprzez Kris2k » 12/1/2010, 20:30

a ja pamietam te Twoje zapiekanki, kiedy to tam bylo, lol
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Następna strona


Powrót do Hydepark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr