Zobacz wątek - CBR 900 SC28 przeróbki do stuntu
NAS Analytics TAG

CBR 900 SC28 przeróbki do stuntu

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

CBR 900 SC28 przeróbki do stuntu

Postprzez pencell » 11/1/2010, 11:19

Orientuje się ktoś czy Honda CBR 900 SC28 nadaje się do stuntu? Wiem, że
modele SC33 są pod tym względem świetne, ale jak jest ze starszymi? Trzeba coś kombinować z przegrodami w misce olejowej? Rama dużo mniej odporna niż w SC33?
Jeżeli ktoś się orientuje to napiszcie, czy warto się za takie przeróbki brać.
Motocykl w sumie stary i wysłużony, ale jakby nie było jeździ więc gdybym miał go zakatować to chyba jednak wolałbym odpuścić.
pencell
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 11/1/2010, 11:15


Postprzez snajper1991 » 11/1/2010, 11:54

Nadaje się do stuntu.SC33 są wiadomo lepsze ale starszy model niewiele odstaje. w fajerach przegroda jest raczej zbędna ale założyć nie zaszkodzi.rama dobrze znosi taka jazde ale bez klatki się nie obejdzie. a co konkretnie chcesz z niej przerabiać?
snajper1991
Świeżak
 
Posty: 301
Dołączył(a): 25/2/2009, 19:59
Lokalizacja: Siedliska


Postprzez pencell » 11/1/2010, 12:09

snajper1991 napisał(a):Nadaje się do stuntu.SC33 są wiadomo lepsze ale starszy model niewiele odstaje. w fajerach przegroda jest raczej zbędna ale założyć nie zaszkodzi.rama dobrze znosi taka jazde ale bez klatki się nie obejdzie. a co konkretnie chcesz z niej przerabiać?


Chce założyć klatkę na silnik, zrobić stelaż pod tylne siedzenie, założyć 55-60 zębów na tył, zrobić HB. Na początek by mi wystarczyło, bo to będą moje początki bardziej ekstremalnej jazdy :) Wolałbym w silniku nie grzebać, mam nadzieję, że jak wleję więcej oleju to wytrzyma.
pencell
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 11/1/2010, 11:15

Postprzez snajper1991 » 11/1/2010, 12:32

sam będziesz wykonywał wszystkie modyfikacje? jak dolejesz więcej oleju to będzie chyba ze od razu zaczniesz ostro katować:).dobra będzie pizza 60z. klatkę możesz kupić gotową bo z tym jest dużo roboty. przydałaby się też prosta kiera:)
snajper1991
Świeżak
 
Posty: 301
Dołączył(a): 25/2/2009, 19:59
Lokalizacja: Siedliska

Postprzez pencell » 11/1/2010, 12:41

snajper1991 napisał(a):sam będziesz wykonywał wszystkie modyfikacje? jak dolejesz więcej oleju to będzie chyba ze od razu zaczniesz ostro katować:).dobra będzie pizza 60z. klatkę możesz kupić gotową bo z tym jest dużo roboty. przydałaby się też prosta kiera:)


Mówiąc o przerobieniu miałem na myśli, że kupię gotowe części, więc roboty zbyt wiele miał nie będę :)) Przykręcenie klatki czy wymiana zębatki to żadna filozofia, stelaż do tyłu wyspawam sobie sam, HB też powinienem zrobić sam, pewnie zrobię na trójniku, znacznie mniej roboty będzie a na moje potrzeby powinny wystarczyć. Co do tylnej zębatki to jeszcze muszę się zastanowić. Chciałbym dać większą... ale na tyle małą, żeby można było też od czasu do czasu gdzieś wyskoczyć na miasto, bo innego moto nie mam. 60z może być więc trochę za duża.
pencell
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 11/1/2010, 11:15

Postprzez snajper1991 » 11/1/2010, 12:46

To idziesz po bandzie he he:)HB najlepiej jest na trójniku wykonać.jeśli chcesz używać moto tylko do dzidowania do 60z zrobi robotę,a jeśli chcesz czasem wypaść na miasto to 55z powinno być w miarę.bo wiadomo im większa zębatka tym moto więcej spala i traci na v max a w mieście to się nie sprawdzi. masz juz oko na jakieś części???
snajper1991
Świeżak
 
Posty: 301
Dołączył(a): 25/2/2009, 19:59
Lokalizacja: Siedliska

Postprzez miki1406 » 11/1/2010, 13:17

Różnice między SC33, a SC28 to czysta kosmetyka... Ważniejsze jest to, że SC33 są młodsze a więc najczęściej w lepszym stanie technicznym...

SC33 minimalnie mocniejsze (różnica w pojemności ok. 20ccm), troszkę inna skrzynia... Inny zbiornik... Rama poza szczegółami taka sama...

Powiem szczerze, że Fire na początek do stuntu jest kiepski... F3 i 4 są lepsze... Jakoś inaczej się je stawia...

O tutaj przykład... Mojej panny wujek...
http://www.youtube.com/watch?v=72y7JH4J76Y (otwórz link)
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez pencell » 11/1/2010, 13:22

snajper1991 napisał(a):To idziesz po bandzie he he:)HB najlepiej jest na trójniku wykonać.jeśli chcesz używać moto tylko do dzidowania do 60z zrobi robotę,a jeśli chcesz czasem wypaść na miasto to 55z powinno być w miarę.bo wiadomo im większa zębatka tym moto więcej spala i traci na v max a w mieście to się nie sprawdzi. masz juz oko na jakieś części???


Z tego co wiem HB najlepiej jest zrobić na oddzielnym zacisku, ale z tym jest za dużo roboty. Części jeszcze wszystkich nie mam, ale mam gościa który zrobi mi dobrą klatkę, zęby na tył też muszę kupić, a łańcuch, jakaś klamka z pompą, przewody itd to w garażu się znajdą :)
pencell
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 11/1/2010, 11:15

Postprzez pencell » 11/1/2010, 13:26

miki1406 napisał(a):Różnice między SC33, a SC28 to czysta kosmetyka... Ważniejsze jest to, że SC33 są młodsze a więc najczęściej w lepszym stanie technicznym...

SC33 minimalnie mocniejsze (różnica w pojemności ok. 20ccm), troszkę inna skrzynia... Inny zbiornik... Rama poza szczegółami taka sama...

Powiem szczerze, że Fire na początek do stuntu jest kiepski... F3 i 4 są lepsze... Jakoś inaczej się je stawia...

O tutaj przykład... Mojej panny wujek...
http://www.youtube.com/watch?v=72y7JH4J76Y (otwórz link)


Wiem, że np F3 byłaby lepsza na początek, ale ja jeżdżę na tej swojej SC28 już od trzech lat, wcześniej też przerabiałem różne maszyny (GPZ, ZX6R, RF900) także taki całkiem początkujący to nie jestem.
Temu gościowi z filmiku coś się stało? I co z motocyklem?
pencell
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 11/1/2010, 11:15

Postprzez snajper1991 » 11/1/2010, 13:36

z oddzielnym zaciskiem jest wku... roboty mocowanie itd.zajebiste zębatki robi simpson:) na 60z potrzebny jest łańcuch 116ogniw.wiec na mniejsza napewno troche mniej. PS ten na tym filmiku jakoś słabo stuntuje:) do stuntu to raczej tylko hondy F3,F4i,kawy itp ale fajerami też można śmiało sie uczyć.
snajper1991
Świeżak
 
Posty: 301
Dołączył(a): 25/2/2009, 19:59
Lokalizacja: Siedliska

Postprzez miki1406 » 11/1/2010, 14:47

Kierowca cały i zdrowy, ale motocykl sprzedała mu żona bo musiałby mieszkać z nim w garażu... Ale jak się ma troje dzieci i wścieka jedynym motocyklem to tak wychodzi... Moto poskładane i jeździ nim mój kolega Tomek...

Pencell zwracam honor myślełem, że do nauki na pierwsze moto chcesz fajera ;-)
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez gsx_750_f » 11/1/2010, 21:08

do 60 zębów jest potszebne 126 ogniw a nie 116 bo 116 jest przy 47 zebach.
A hb na drógim zacisku jest lepsze.
a pod jakim względem masz więcej roboty przy drugim zacisku powiedz mi kolego.
WSK125
JAWA350TS
SUZA750
RYYY6
M10
JAWA 175,63r
gsx_750_f
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 3/8/2008, 13:49
Lokalizacja: piła

Postprzez snajper1991 » 11/1/2010, 21:42

kogo Ty chcesz kolego uczyć???116z wystarczy jak kupisz 126 to zostanie.kolega chce zrobic prościej hb. na drugi zacisk trzeba mieć konkretne mocowanie i się trochę pobawić.widzę że Ty w takich moto jesteś konkretny znawca a nic ciekawego do tematu nie wnosisz:)
snajper1991
Świeżak
 
Posty: 301
Dołączył(a): 25/2/2009, 19:59
Lokalizacja: Siedliska

Postprzez gsx_750_f » 11/1/2010, 21:46

lol ty za to wnosisz strasznie duzo.
miałem 116 ogniw przy zebatce 47/15 z przodu, przy 15/60 mam 126.
Za to z hb na trójniku nie ma duzo roboty ?powiedz mi kolego jak ty bys to zrobiuł na tym trójniku ze jest tak łatwo bo jestem ciekaw.
a tak apropo to takie mocowanie na zacisk można kupić i nie trzeba samemu klepać , to nie prl dziś wszystko można kupić
WSK125
JAWA350TS
SUZA750
RYYY6
M10
JAWA 175,63r
gsx_750_f
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 3/8/2008, 13:49
Lokalizacja: piła

Postprzez snajper1991 » 11/1/2010, 21:53

wejdź na SP masz cala przeróbkę 900rr kolego i sobie poczytaj.jak autor postu będzie chciał to mu powiem jak się robi HB na trójniku.do tego gość jest początkujący wiec nie potrzebuje tak mocnego HB jak to jest na drugim zacisku.takie mocowanie dużo kosztuje.jeśli będzie chciał to się mu powie jak wykonać jedno czy drugie.iloś ogniw zalezy od tego ile ma seryjny łańcuch.
snajper1991
Świeżak
 
Posty: 301
Dołączył(a): 25/2/2009, 19:59
Lokalizacja: Siedliska

Postprzez gsx_750_f » 11/1/2010, 22:56

do sc 28 bedzie pasowało mocowanie od 929 nawet , może na trójniku wyjdzie troszke taniej bo nie trzeba zacisku kupowac , ale na drógi jest lepsze moim zdaniem , no ale jednemu pasuje to dógiemu tamto.
Powodzenia w przerubce i wysokich pionów rzycze.
WSK125
JAWA350TS
SUZA750
RYYY6
M10
JAWA 175,63r
gsx_750_f
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 3/8/2008, 13:49
Lokalizacja: piła

Postprzez snajper1991 » 12/1/2010, 00:06

kolego gsx_750_f wiadomo że lepszy HB jest na drugi zacisk bo siła hamowania jest dużo większa i trzeba umieć ją dozować.dla początkujących taka opcja może być niewygodna ale jaką sobie wybierze na takiej będzie jeździł.
snajper1991
Świeżak
 
Posty: 301
Dołączył(a): 25/2/2009, 19:59
Lokalizacja: Siedliska

Postprzez TomaszL » 15/1/2010, 22:25

gsx_750_f napisał(a): drógi dógiemu
przerubce,rzycze.

no włącz że słownik bo razi jednak jak cholera :roll:
cza być tfardym nie mientkim
TomaszL
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 7/8/2006, 19:49
Lokalizacja: Krosno/okol

Postprzez snajper1991 » 16/1/2010, 00:34

kolego pencell jak przerobisz coś w moto to daj znać w temacie.jestem ciekawy jak idą Ci przeróbki fajera.
snajper1991
Świeżak
 
Posty: 301
Dołączył(a): 25/2/2009, 19:59
Lokalizacja: Siedliska

Postprzez miki1406 » 18/1/2010, 15:58

60z chyba się nie kupi... ale 59z w larsson'ie można spokojnie kupić... I tu pytanie... Czy opłaca się dorabiać zębatkę dla 1 zęba
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Następna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê