Zobacz wÄ…tek - CBR 600 PC-19 pali na 2 gary.
NAS Analytics TAG

CBR 600 PC-19 pali na 2 gary.

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

CBR 600 PC-19 pali na 2 gary.

Postprzez KukenDot » 9/1/2010, 20:50

Witam serdecznie. Kiedy odpalam czasami strzela, swiece sa czyste i wszystkie pala, rury od kolektora 2 sa gorace a 2 cieple tak ze mozna je trzymac reka, w plynie chlodniczym i w oleju nie ma zadnych osadow i babelkow, odpala na ssaniu po 3 kreceniach, czasami jak schodzi z wysokich obrotow to gasnie ale to narazie 4 lub 5 razy sie zdazylo i wtedy slychac strzal, probowalem napsikac plaku do tapicerki do airboxa do tych cylindrow ktore nie pracuja wtedy przygasal ale jak dodalem gazu to wszystko niby ok ale i tak nic nie dawalo. Kiedy chce go przepilowac to max 8000 obrotow i skacze na pelnej manetce z 7500 na 8000. Nie grzeje sie zbyt szybko. Swiece daja dobra iskre bo sa nowe i czyste kiedy je sprawdzalem. Jestem typowym laikiem i o motorach wiem malo. Serdecznie prosze o kulturalne wypowiedzi oraz na temat, i przedewszystkim bez wyzwisk. Serdecznie dziekuje za udzielane odpowiedzi ktore mam nadzieje ze pomoga i pozdrawiam.
Zapomnialem dodac moocykl jest z roku 1989 jesli to w czyms pomoze.
KukenDot
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 8/1/2010, 23:55


Postprzez macs » 9/1/2010, 21:12

Odpal moto,niech pochdzi z jakies dwie minuty,nastepnie zgas ,wykrec swiece(wyczysc te na ktore gary nie przepalal)wkrec swiece w inne gary tzn. np.jesli palil na 1 i 2 to te teraz wkrec w 3 i 4 gar i zobacz wtedy czy nadal pali na te gary co poprzednio.
Jesli beda przeplac 3 i 4 to swieczki masz do wymiamy,jesli nadal bedzie palil na 1 i2 gar to cos nie tak,wtedy sprawdz dokladnie iskre na 3 i 4 oraz kompresje.


Co do tych garow to jest moj przyklad ,Ty masz pewnie inaczej ale chodzilo mi abys skumal o co chodzi
Avatar użytkownika
macs
Bywalec
 
Posty: 546
Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
Lokalizacja: Pomorskie


Postprzez KukenDot » 9/1/2010, 21:48

Wymienilem swiece z 3i4 do 1i2 ale dalej to samo swiece ktore byly w nie dzialajacych cylindrach przelozone do cylindrow dzialajacych dzialaja bez problemu dalej to samo bez zmian kompresja w porzadku na pierwszym cylindrze 11 na drugim 12 na trzecim 9 i na czwartym 11.5 kompresja mierzona byla wczoraj bo juz pare dni siedze przy tym. Iskra oraz swiece sa ok.
KukenDot
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 8/1/2010, 23:55

Postprzez macs » 9/1/2010, 22:12

Jesli fajki/cewki masz dorze podlaczone to w kolejnosci bym zajal sie gaznikami(czyszczenie,regulacja)

A moto juz takie kupiles??
Nagle nie pali na dwa gary??
Avatar użytkownika
macs
Bywalec
 
Posty: 546
Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez KukenDot » 9/1/2010, 22:22

jak go kupilem to wszystko bylo ok. I nagle teray mu sie znudzilo i 2 gary sie obrazily i postanowily nie palic heh. No ok to jutro zajme sie gaznikiem. Dostalem sie do gaznikow te dwa jak przytkam to nic sie nie dzieje a dzialajace chocy jeden to gasnie od razu, odkrecilem kolektor i dmucha powietrzem. Przelozylem cewki zaplonowe ale wynik przelozenia cewek byl taki sam jak bym ich wogole nie przekladal dalej pali na 3 i 4 gar tylko
KukenDot
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 8/1/2010, 23:55

???

Postprzez kargulvmax » 10/1/2010, 08:42

Witam ,sprawdz sobie luzy na zaworach bo cisnienie na 3 cyl.kwalifikuje góre do remontu.Stawiałbym na zasyfione gażniki bo innej opcji nie ma(świece nie zalane ,palą na innych garach)
Carpe diem
kargulvmax
Świeżak
 
Posty: 275
Dołączył(a): 17/1/2006, 12:00
Lokalizacja: Gostyń Wlkp.

Postprzez KukenDot » 11/1/2010, 03:45

Witam, gaznik juz mialem rozebrany bo ostatnia czynnoscia jaka zrobie przed oddaniem go do mechanika bedzie jego przeczyszczenie heh. Dzisiaj prawdopodobnie w godzinach popoludniowych bedzie myty myjka ultradzwiekowa, jesli uda sie wszystko tak jak powinno to rezultat opisze ponizej.
KukenDot
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 8/1/2010, 23:55

Postprzez KukenDot » 13/1/2010, 00:44

Witam serdecznie. Gazniki zostaly przeczyszczone najpierw specjalnym plynem puzniej kompresor i dla pewnosci myjka ultradzwiekowa. Dalej pali na 2 gary. Postanowilem zajrzec do pompy paliwa i zauwazylem przypalony przelacznik tak wiec postanowilem takze podpiac nowa pompe dzialajaca od mojego przyjaciela. Niestety pozadanego efektu nie udalo mi sie zauwazyc. Dzis juz jestem niemilosiernie wkur..... i jutro zawoze moja cebre do warsztatu.
KukenDot
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 8/1/2010, 23:55

Postprzez macs » 13/1/2010, 10:12

Pokombinuj jeszcze cos z swiecami,cewkami ,przewodami WN.
Przed oddaniem do mechaniora sprawdziłbym jeszcze zawory
Avatar użytkownika
macs
Bywalec
 
Posty: 546
Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez KukenDot » 14/1/2010, 23:21

swiece sprawdzalem i przekladalem, kable takze przekladalem, cewki zamienialem, zawory dobry pomysl z rana biore sie do roboty
KukenDot
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 8/1/2010, 23:55

Postprzez KukenDot » 3/2/2010, 04:43

Witam serdecznie i chcialbym oznajmic ze jest to punkt kulmulacyjny tego tematu poniewaz znalazlem usterke, postanowilem przepiac ten uklad sterujacymi cewkami zaplonowymi i zaczelo wszystko chodzic jak powinno, odrazu wzialem miernik oraz lutownice po 10 minutach znalazlem przepalona sciezke odpowiedzialna za opuznienie zaplonu ktore powodowalo strzaly z tlumika i zaplon w tlumiku, sciezke wydlubalem i zrobilem na nowo wsadzilem stary uklad i wszystko gra tak jak powinno hehe. Chcialbym wszystkim serdecznie podziekowac za pomoc oraz za checi wypowiadania sie w tym temacie.

Jeszcze druga sprawa kumpel mial ten sam problem kiedys ale ktos postanowil mu zrobic kawal i przelozyc kable zaplonowe na dwuch cylindrach tez podobno ma podobne objawy tylko mozna zauwazyc wyciek benzyny z tlumika lub dym wiec osoby z podobnymi problemami niech pamietaja takze o takiej mozliwosci.

Dziekuje wszystkim i do zobaczenia na trasie.
KukenDot
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 8/1/2010, 23:55



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê