Zobacz wÄ…tek - CBR 600 PC-19 pali na 2 gary.
NAS Analytics TAG

CBR 600 PC-19 pali na 2 gary.

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

CBR 600 PC-19 pali na 2 gary.

Postprzez KukenDot » 9/1/2010, 20:50

Witam serdecznie. Kiedy odpalam czasami strzela, swiece sa czyste i wszystkie pala, rury od kolektora 2 sa gorace a 2 cieple tak ze mozna je trzymac reka, w plynie chlodniczym i w oleju nie ma zadnych osadow i babelkow, odpala na ssaniu po 3 kreceniach, czasami jak schodzi z wysokich obrotow to gasnie ale to narazie 4 lub 5 razy sie zdazylo i wtedy slychac strzal, probowalem napsikac plaku do tapicerki do airboxa do tych cylindrow ktore nie pracuja wtedy przygasal ale jak dodalem gazu to wszystko niby ok ale i tak nic nie dawalo. Kiedy chce go przepilowac to max 8000 obrotow i skacze na pelnej manetce z 7500 na 8000. Nie grzeje sie zbyt szybko. Swiece daja dobra iskre bo sa nowe i czyste kiedy je sprawdzalem. Jestem typowym laikiem i o motorach wiem malo. Serdecznie prosze o kulturalne wypowiedzi oraz na temat, i przedewszystkim bez wyzwisk. Serdecznie dziekuje za udzielane odpowiedzi ktore mam nadzieje ze pomoga i pozdrawiam.
Zapomnialem dodac moocykl jest z roku 1989 jesli to w czyms pomoze.
KukenDot
Świeżak

Postprzez macs » 9/1/2010, 21:12

Odpal moto,niech pochdzi z jakies dwie minuty,nastepnie zgas ,wykrec swiece(wyczysc te na ktore gary nie przepalal)wkrec swiece w inne gary tzn. np.jesli palil na 1 i 2 to te teraz wkrec w 3 i 4 gar i zobacz wtedy czy nadal pali na te gary co poprzednio.
Jesli beda przeplac 3 i 4 to swieczki masz do wymiamy,jesli nadal bedzie palil na 1 i2 gar to cos nie tak,wtedy sprawdz dokladnie iskre na 3 i 4 oraz kompresje.

Co do tych garow to jest moj przyklad ,Ty masz pewnie inaczej ale chodzilo mi abys skumal o co chodzi
macs
Bywalec

Postprzez KukenDot » 9/1/2010, 21:48